دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اگر در جامعه مواردی از اسراف و تبعیض دیده می‌شود و عدالت اجتماعی زیر سوال می‌رود نباید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن گیلانی تیم فوتبال ذوب آهن به شدت نسبت به امکانات زیرساختی ورزشگاه سیروس قایقران و چمنش معترض است.
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر به شدت نسبت به شایعاتی که نسبت به تغییر دستورالعمل نقل و انتقالاتی و همینطور تعویض در زمان شروع لیگ برتر به وجود آمده معرتض است.
وزیر خارجه مجارستان نسبت به ادامه بحران انرژی در سطح بین‌المللی ابراز نگرانی کرد.
معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: فضاهای بی دفاع شهری نباید تبدیل به جولانگاه معتادان شود و مناطق باید به فوریت نسبت به پاکسازی و ایجاد فضای امن و مناسب شهری برای عموم شهروندان اقدام کنند.
عضو شورای شهر محمدشهر کرج واکنش عجیبی به اعتراض سارا عبدالملکی نسبت به اهدای کتری و قوری به خودش داشته است.
آیت‌الله مکارم شیرازی با صدور پیامی همگان را به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: نسبت دادن رویکرد فمنیستی و سند ۲۰۳۰ به لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سو رفتار ظالمانه است.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: روز به روز نرخ دلار افزایش می یابد و مجلس نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشد و دولتمردان باید پاسخگوی این وضعیت باشند.
مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید دستیار ساپینتو در طول بازی بارها نسبت به مسائل مختلف اعتراض و حتی فحاشی کرده است.
قهرمان 16 دوره و کنونی شطرنج جهان درباره نگرش خود نسبت به حضور شطرنج بازان روسیه در مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه حتماً نسبت به دورکاری کارمندان در استان تهران اقدام درست و اصولی انجام شود، گفت: این موضوع نباید به‌صورت نیم بند اجرایی شود.
مهدی قایدی ستاره بوشهری استقلال در پایان بازی با عصبانیت نسبت به شایعات منتشره پیرامون زندگی شخصی‌اش واکنش نشان داد.
نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: دولت نباید خود را نسبت به بازار غیررسمی ارز بیگانه بداند چرا که این بازار بر همه حوزه‌ها و اقتصاد کشور اثرگذار است.
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: از دستگاه قضا به دلیل رأفت اسلامی نسبت به معترضان تشکر می‌کنیم، چرا که معترضان فرزندان ملت هستند و نباید اجازه دهیم به آغوش دشمن پناه ببرند.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
رشیدی کوچی گفت: فیلترینگ، روش کار نیست. الان من استوری در اینستاگرام گذاشتم نسبت به قبل از فیلتر تعداد بازدید کننده هزار نفر کم شده است و این یعنی این افراد و مردم در اینستاگرام هستند و با فیلترشکن دسترسی دارند. فیلتر شدن راه چاره نیست و فقط کسب و کار و زندگی خیلی افراد را مختل کرده است و به اقتصاد ضربه زده است.
مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، نسبت به انتقادهایی که از زبان بدن او مطرح شده است واکنش نشان داد.
حجت الاسلام احتشام با اشاره به برخی از واکنش‌ها نسبت به درگذشت یکی از هموطنان زن در چند روز اخیر افزود: غرب در موضوع زن همیشه دارای استانداردهای دوگانه است و در هر موضوعی که به ضرر آن باشد هیچ موضعی ندارد.
مروز در جمهوری اسلامی همه باید نسبت به امیددهی حساس باشند. ممکن است هزار اشکال باشد، که هست، اما با ناامیدی به جایی نمی رسیم. یکی از فیلسوفان معاصر جمله بسیار لطیفی دارد؛ گفته بود من نمی گویم هرکسی امید دارد به نتیجه رسیده ولی می توانم بگویم هرکسی ناامید بوده به هیچ جایی نرسیده است
بازیکن ذوب آهن می گوید در موقعیتی که دقایق آخر به دست آورد، مرتکب اشتباه شد و به جای پاس دادن، باید خودش شانسش را برای گلزنی امتحان می کرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: نباید تخلفات در شرکت فولاد مبارکه را به دولت سیزدهم نسبت داد و باید قوه قضائیه با متخلفان برخورد کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید نسبت به رفتارهایی که فصل گذشته به تیمش لطمه زد تجدید نظر کند و به اصل خودش برگردد تا زمینه موفقیت سرخپوشان را بیشتر از قبل فراهم کند.
نماینده تبریز در مجلس گفت: در حوزه‌های دیگر مدیریت‌های بیرونی بد بود، مدیریت مذهبی و دینی ما چرا اینگونه شده است؟ جوابش زدن و گرفتن و برخورد کردن است؟ که بدتر جماعت را نسبت به دین بدبین کنند؟ بهتر است آن روی دیگر سکه را که منطق، عقل و خیر و برکت جامعه است، به مردم منتقل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ