دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد: با تصویب کمیسیون ارایه خدمات مرکز تماس (Contact Center) از فهرست خدمات نیازمند دریافت پروانه حذف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدل‌های اقتصادی کسب و کار دیجیتال، امروزه بیش از هر زمانی تمرکز خود را معطوف بر تصمیم گیری درســت است، برهمین اساس «بانک ایران زمین» با ایجاد و توسعه مرکز داده کاوی در راستای استراتژی‌های اقتصاد دیجیتال خود، یکی از اقدامات مهم در راستای کسب و کار دیجیتال را برداشته است.
در پی آتش سوزی شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی مختل شده است.
کامبیز نوروزی نوشت: این ماه‌ها تحرکات دستگاه‌های دولتی برای الزام حجاب به حدی رسیده است که دیگر پایبندی به قانون و اصول حقوقی و اخلاقی به فراموشی سپرده شده و نقض قانون و اخلاق در سکوت به سهولت اتفاق می‌افتد. این دستور که «ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منوط به رعایت حجاب در مراکز درمانی بخش دولتی و خصوصی باشد» نمونه حیرت‌آور و دهشتناک این نوع نقض قانون و اخلاق است.
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و نهمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
جدیدترین آمار ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه در زمینه‌های ویزیت، بستری ، مددکاری، امداد و انتقال، نسخ‌ درمانی، خدمات پرستاری و پاراکلینیک ارائه شد.
سمنان- مرکز مشاوره اسلامی «سماح» استان سمنان با هدف ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی با رویکرد اسلامی مورد بهره برداری قرار گرفت.
مرکز ملی تبادل اطلاعات، آخرین وضعیت گذرگاه خدمات دولت در ماه‌های فروردین و اردیبهشت را منتشر کرد.
سرپرست حجاج ایرانی به همراه رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از درمانگاه شبانه روزی این مرکز و روند ارائه خدمات درمانی به حجاج کشورمان در مدینه بازدید کردند.
رئیس مرکز وکلا،گفت: ۱۲۰۰ خدمات معاضدتی توسط کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه به مردم ارائه شد.
مرکز لرزه‌نگاری کشوری جهت ارایه خدمات قصد دارد از بین متخصصین آماده به خدمت سربازی، نیروی امریه جذب می‌کند.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: ارائه خدمات سامانه عدل ایران به زودی پایدار می شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات قضائی الکترونیک برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جانبازان خبر داد.
تفاهمنامه همکاری مشترک فی‌مابین دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان و معاونت مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور منعقد شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
خدمات شبانه روزی مرکز درمانی جمعیت هلال احمر در کربلای معلی و نجف اشرف به صورت شبانه روزی به زائران ارائه می‌شود.
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد چک های قدیمی کمافی‌سابق در تمام شعب بانک های سراسر کشور پذیرفته می‌شوند و محدودیتی در ارایه خدمات وجود ندارد.
در پی وقوع زلزله در خوی، مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در تماس تلفنی با مدیران استانی، بر لزوم آماده‌باش مراکز بیمه‌ای و درمانی برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان این حادثه تاکید کرد.
رئیس مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی ایران اعلام کرد: سازمان فضایی ایران بر اساس یک برنامه مدون، ماموریت تشکیل قطب سنجش از دور کشور را به مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی واگذار کرده است.
مشهد ـ معاون امور توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت: تعداد ۲۱ مرکز ارائه دهنده خدمات توانبخشی در منزل و پنج مرکز مراقبت در منزل در خراسان رضوی فعال است.
سمنان- معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی کشور، گفت: شبکه ملی اطلاعات قطعاً خدمات بسیار خوبی را به کاربران ارائه خواهد کرد.
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از ارائه خدمات درمانی نوین به بیمه شدگان سالمند این سازمان خبر داد و گفت: با ۵۰ هزار و ۶۸۵ مرکز درمانی غیر دولتی قرارداد منعقد شده است.
وزیر کشور از مردم درخواست کرد برای عبور به عتبات به مرزها مراجعه نکنند چرا که مسئولان عراقی امکان انتقال و سرویس دهی باین حجم از زائر را در مرزها ندارند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی گفت: تمام مدیران کل در پنج استان مرزی موظف شدند،ظرفیت‌های اقامتی را برای ارائه خدمت به زوار امام حسین(ع) به کار گیرند.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده شهروندان برای دریافت یا تمدید گذرنامه به منظور حضور در راهپیمایی اربعین حسینی، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراکز صدور گذرنامه خود را از دو مرکز به چهار مرکز افزایش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ