سران قوا و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تأمین ارز برای واردات کالا‌های مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی بررسی و به تصویب رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیین‌نامه اجرایی قانون مقاوله‌نامه ایمنی و بهداشت شغلی به پیشنهاد شورای عالی حفاظت فنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هیئت وزیران به تصویب رسید.
مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT با هدف ایجاد انگیزه و بهره‌گیری مؤثرتر از مدرسین خبره کشور، پیشنهاد اصلاح و بازنگری آئین نامه حق‌التدریس پژوهشگاه را ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت پست در مراسم روز جهانی صنایع دستی گفت: افزایش معافیت صادرات صنایع‌دستی از ۸۰ به ۲۰۰ دلار را به دولت پیشنهاد داده‌ایم که امیدوار هستیم در هیأت دولت تصویب شود.
سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی و با تصویب هیئت دولت، قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان عزیز هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان تعیین شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز لایحه‌ای به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی به منظور کنترل افزایش قیمت‌های خرید، فروش و اجاره منازل مسکونی به تصویب رسید.
در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر بررسی طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای ارسال به شورای عالی استان‌ها به تصویب رسید.
سران سه قوه و اعضای شورا در این جلسه با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل و کاهش نرخ ارز و تامین ارز برای واردات کالاهای مورد نیاز، بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی را بررسی و تصویب کردند.
بسته پیشنهادی بانک مرکزی برای دریافت اختیارات لازم با هدف مهار قیمت ارز و حفظ ارزش پول ملی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.
باهنر گفت: معتقدم مجلس بودجه ۱۴۰۲ را تصویب کند بعد برنامه را در دستور کار قرار دهد. دولت را هم مکلف کند تا اردیبهشت ماه لایحه برنامه را به مجلس بدهد. برای این تمدید برنامه هم که مجلس یک ماده واحده می‌تواند تصویب کند تا دولت را موظف کند که مثلاً تا اول مردادماه طرح برنامه را تحویل مجلس بدهند.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجلس ابتدا بودجه را تصویب کند و بعد با فرصت برنامه هفتم را بررسی کند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: اعضای ستاد حقوق بشر برابر پیشنهاد این ستاد و تصویب شورایعالی امنیت ملی افزایش یافت.
سخنگوی دولت گفت: با پیشنهاد وزارت خارجه ،دولت با لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در زمینه استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی موافقت کرد.
دولت با پیشنهاد وزارت امور خارجه مبنی بر لایحه تصویب معاهده (کنوانسیون) سازمان ملل متحد درباره استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین المللی موافقت کرد.
آستارا- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی از تصویب پیشنهاد تشکیل صندوق حمایت از توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: با تدوین اساسنامه به صورت موثر از سرمایه گذاران حمایت می شود.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای عالی جمعیت هلال احمر، اساسنامه «موسسه نوآوری هلال احمر» و پیشنهاد جذب نجاتگران با درجه ایثار به صورت شرکتی، با رای موافق اعضا به تایید رسید.
وزیر اقتصاد از تصویب پیشنهاد این وزارتخانه برای تامین مالی نهضت ملی مسکن در دولت خبر داد و اعلام کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه بانک مسکن برای افزایش توان تسهیلات‌دهی اختصاص یافت.
معاون وزیر کشور گفت: هیئت وزیران به منظور ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند.
معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب پیشنهاد کمیته اقدام ارزی مبنی بر حل مشکل ارزی تعهدات صادرکنندگان فاقد ارز سال ۱۳۹۷ در قالب مصالحه ریالی خبر داد.
سازمان بورس اعلام کرد که با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره این سازمان، دامنه نوسان یک درصد دیگر افزایش یافت و به مثبت و منفی ۷ درصد رسید.
با پیشنهاد دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، منصور چاوشی به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.
منصور چاوشی با پیشنهاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و تصویب رئیس جمهور کشورمان به سمت سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منصوب شد.
طبق قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، آیین‌نامه انتظام بخشی شرکت‌های دولتی هیأت دولت به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور و با همکاری وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب رسید.
یافتن یک هارد درایو در بین هزاران تن زباله کار بسیار پیچیده‌ای است، شبیه یک ماموریت غیرممکن. هاولز تیمی از هشت متخصص را تشکیل داده که در حوزه‌هایی نظیر مرتب‌سازی با هوش مصنوعی، استخراج از گورستان پسماند، مدیریت زباله و استخراج داده مهارت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ