تیم فوتبال جوانان ایران یک برد دیگر برای صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه چلنجر کاپ برای تک سهمیه فصل آینده لیگ ملتهای والیبال مشخص شد.
آرژانتین با شکست برزیل در سومین بازی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی شد.
امین اسماعیل‌نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با هلند در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
باشگاه اوساسونا معتقد است عدم حمایت کافی از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا باعث اخراجشان از لیگ کنفرانس اروپا شد. فدراسیون نیز پاسخ این باشگاه را داد.
سرمربی تیم امید شرایط تیمش را در آستانه حضور در مسابقات غرب آسیا سخت دانست.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
«ماهر مزهر» تأکید کرد که مقاومت تنها راه مؤثر و اثبات شده برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین از دشمن صهیونیستی و مقابله با جنگ تمام‌عیار این دشمن علیه مردم و مقدسات فلسطین است.
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم اما جنگ و ساختن را با هم پیش می‌بریم.
آشنایی با حریفان شهداب یزد در جام باشگاه‌های آسیا نمی‌تواند خالی از لطف باشد.
علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است. بوروکراسی روسیه آماده اجرای گزینه‌های رادیکال‌تر است.
مهمترین بازی یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور امروز بین پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود. دیداری که در پایان به حذف یک مدعی منجر خواهد شد.
یکی از دیدارهای حساس امروز فوتبال ایران به جدال شاگردان الهامی و ربیعی اختصاص دارد.
نشریه آمریکایی «نیوزویک» خبر داد، دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره هرگونه اقدام نظامی آمریکا و احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار هشدار داد.
حسن جعفری نیم فصل خوبی را در پست وینگر راست تیم فوتبال مس رفسنجان پشت سر گذاشت.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱ یک جنگ تمام عیار بود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بازگرداندن ایران به دامن غرب بودند، اما شکست سختی خوردند.
رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه فتنه ۱۴۰۱ یک جنگ تمام عیار بود، گفت: آمریکایی‌ها به دنبال بازگرداندن ایران به دامن غرب بودند، اما شکست سختی خوردند.
در سیاست خارجی درگیر دائم با اسرائیل را رقم می زنید، آقای سیستانی در عراق را برای دستگیری روح الله زم می رنجانید و رابطه‌تان را با او را بهم می زنید. با عربستان سعودی هم به ته خط می رسید در حدی که متحدین شما تاسیسات نفتی او را می زنند، و او هم ایران اینترنشنال را برای شما تجهیز می کند تا در خیابان‌های خودتان جنگ شود، با اروپا هم تمام عیار درگیر می شوید و خودتان را نفر دوم جنگ اوکراین می‌کنید و با امریکا هم تکلیف معلوم است؛ چه کسی گفته اتخاذ چنین سیاست‌هایی عاقلانه است؟‌ در آن واحد درگیری با سیاسیون داخلی، و رنجاندن همه از خودتان ، خون به دل کردن مردم در حوزه اقتصادی، چه دستاوردی برای نظام تا کنون داشته است. در مسائل فرهنگی، سخت گیری‌های زیادی را اعمال می‌کنید. مسئولان مربوطه در این حوزه همه ضعیف هستند. این همه بی تدبیری برای چیست؟
حجت الاسلام والمسلمین منتظری با اشاره به تلاش بی وقفه دشمن برای ویرانی ایران اسلامی گفت: شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی علیه مردم ایران هستیم، اما آن‌ها همواره از استقامت و پایمردی این ملت بزرگ شکست خورده اند و این بار نیز مایوس خواهند شد.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت‌ حیدریه گفت: امروز جمهوری اسلامی دریک جنگ ترکیبی تمام عیار قرار گرفته است که از حوزه‌های مختلف هجمه آوردند که مهمترین آن فضای مجازی و اقتصادی است.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه گفت: دفاع مقدس پایان نیافته و رویکرد دشمن در دهه کنونی جنگ ترکیبی تمام عیار بوده و با تلاش و توان همه جانبه به میدان آمده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقان که این روزها جنگ تمام عیار رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند باید از خشم ملت بترسند.
دوازده ساعت پس از انتشار نامه سرگشاده مهدی تاج به رئیس صدا و سیما موج تازه‌ای از حملات علیه او آغاز شد.
وزیر اطلاعات گفت: تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ