یک مقام ارشد نظامی سوئد می گوید این کشور باید با پذیرش تمام شروط ناتو، فرصت عضویت در این ائتلاف را از دست ندهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوئد با شکست استرالیا در جایگاه سوم مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ زنان قرار گرفت.
در روز‌های گذشته با انجام بازی‌های یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زنان، تیم‌های صعود کننده به نیمه‌نهایی مشخص شدند. در ادامه بازی‌های جام انگلیس با استرالیا و اسپانیا با سوئد در روز‌های آینده مصاف خواهند داد. جام جهانی زنان به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزیلند انجام می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که سازمان همکاری اسلامی از دعوت عراق برای میزبانی نشست اضطراری درباره حادثه هتاکی به قرآن درسوئد، استقبال کرده است.
ایران در شرایطی ست دوم را واگذار کرد که چهار امتیاز پیش افتاده بود اما به شکل عجیبی اوضاع به سود میزبان شد.
فنلاند، نروژ و سوئد به صورت مشترک میزبانی یک رزمایش هوایی بزرگ را برعهده خواهند داشت.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص بلیط فروشی دیدار نساجی – پرسپولیس بیشتر به سود پرسپولیس است تا تیم میزبان.
نمایندگان ایران در رده سنی زیر ۱۳ و زیر ۱۷ سال مسابقات تنیس روی میز کانتندر ترکیه، نتیجه دیدار با نمایندگان میزبان در مرحله گروهی این رقابت‌ها را به سود خود تمام کردند.
نمایندگان ایران در رده سنی زیر ۱۳ و زیر ۱۷ سال مسابقات تنیس روی میز کانتندر ترکیه، نتیجه دیدار با نمایندگان میزبان در مرحله گروهی این رقابت‌ها را به سود خود تمام کردند.
شرکت توزیع برق سوئد اعلام کرد که این کشور طی سال‌های آینده با کمبود برق مواجه خواهد شد؛ چراکه تقاضا در حوزه صنعت سوئد سریع‌تر از میزان مورد انتظار پیش می‌رود.
مصاف سپاهان – گل گهر 5 گل داشت و موقعیت گل های متعدد که در نهایت با نتیجه 4-1 به سود تیم میزبان به پایان رسید.
تیم فوتبال سپاهان در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیداربا نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.
تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان به پیروزی رسید.
بیست و هشتمین دوره جام جهانی هندبال به میزبانی لهستان و سوئد از 21 دی‌ماه تا 9 بهمن زنده و مستقیم از پلتفرم آنتن پخش خواهد شد.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
مهاجم ملوان می‌گوید داور باید یک پنالتی به سود این تیم اعلام می‌کرد.
بورس‌کالا امروز ۱۰ دی ماه میزبان ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید متعلق به ایران خودرو و همچنین ۵۰۰ دستگاه هایما S۸ مشکی آبنوس بود؛ تاریخ تحویل این خودروها ۲۵ فروردین سال آینده است.
دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و سنگال در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال با نتیجه 3 بر یک به سود مهمان و حذف زودهنگام قطر از دور رقابت ها پایان یافت.
برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان سود شبندر و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سئوالات آن ها پاسخ داده شده است.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
ششمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال، سال 1958 به میزبانی چهارمین کشور اروپایی در سوئد برگزار شد.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
نیمه نخست بازی آلومینیوم و ملوان به سود میزبان اراکی به پایان رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ