سازمان حمایت در نامه ای به خودروسازان اعلام کرد که پیش پرداخت مشتریان در زمان ثبت نام خودروهای پیش‌فروش شده مشمول تورم قیمتی نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
حقوق نمایندگان در حد یک کارمند است. چون من از مجلس حقوق نمی‌گیرم از میزان حداقل و حداکثر پرداختی اطلاعی ندارم. اما میزان پرداختی براساس ضرایبی که در دستگاه‌های دولتی تعریف شده، تعیین می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وام‌های کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان توسط بانک‌ها بلوکه شده و پرداخت وام متوقف شده است که باید در پرداخت وام به مردم تسریع شود.
در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس، بند الحاقی ۴ از لایحه بودجه ۱۴۰۲ جهت تامین نظر شورای نگهبان حذف شد.
نمایندگان مجلس جهت تامین نظر شورای نگهبان بند مربوط به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان به هر مسجد را از لایحه بودجه ۱۴۰۲ حذف کردند.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده بریانک باید حداقل ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محدوده ونک باید حداقل ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در محله پاسداران باید حداقل ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای خرید یک خانه ۱۰۰ متری در سعادت آباد باید حداقل ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت کرد.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه غرب تهران حدود ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان الی ۱۸ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
برای اجاره یک واحد آپارتمان ۱۰۰ متری در منطقه شمال پایتخت در محله اقدسیه حدود ۳ میلیون تومان الی ۳۵ میلیون تومان در ماه باید پرداخت شود.
برای اجاره یک واحد مسکونی در محله جیحون یکی از محله های وسط شهر تهران باید حداقل رهن ۱۰۰ میلیون و ماهیانه ۱۰ میلیون تومان اجاره پرداخت شود .
محله جمهوری اجاره‌ بها نسبت به دیگر محله ها افزایش نداشته است به طوریکه برای اجاره یک خانه ۱۰۰ متری باید حداقل ۱۷۰ میلیون رهن و ماهیانه ۱۵ میلیون تومان اجاره پرداخت شود.
استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداختی اینترنتی (IPG) بانک سپه می‌توانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد ریالی تسهیلات در قالب طرح «کاراسان» دریافت کنند.
برای خرید پژو ۲۰۷ از بورس کالا ابتدا باید ۱۰۰ درصد پیش پرداخت به میزان ۱۸۵ میلیون تومان واریز کنید.
سخنگوی صمت با اشاره به پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: این تسهیلات در ۳ قالب ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۳ ساله ارائه می شود.
بانک گردشگری به متقاضیان خرید کالای ایرانی  از نمایشگاه جهاد کالا تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان وام مشاغل خانگی از طریق صندوق امداد ولایت به زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌شود.
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
مبلغ وام ازدواج از رقم چند صد هزار تومان در سال‌های دور، حالا به بالای ۱۰۰ میلیون تومان رسیده است. اما این روی خوش ماجرا در اجرا با کاستی و مشکلاتی برای جوانان متقاضی این وام همراه شده است که نیازمند ورود جدی نهاد ناظر به ماجراست.
ششم دی سال گذشته برای اولین بار طرح پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از سوی وزارت اقتصاد به 13 بانک دولتی ابلاغ شد؛ یعنی تسهیلاتی با مبالغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بر اساس اعتبارسنجی. بانک صادرات ایران نیز در مدت اجرای این طرح تا پایان مردادماه 1401، حدود 120 هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ 26 هزار و 300 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
مدیرکل مرکز اصناف وزارت صمت گفت: ۳ وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی سه ساله با سود ۱۸ درصد برای خرید لوازم خانگی پرداخت می شود که نیاز به چک ندارد و فقط یک ضامن می خواهد.
در شرایطی که تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از اوایل خردادماه امسال ابلاغ شده، بنا به گفته برخی متقاضیان در نقاط مختلف کشور، برخی بانک‌ها به بهانه نداشتن ابلاغیه و بخشنامه از پرداخت این وام خودداری می‌کنند. برخی مستاجران هم می‌گویند که بانک به آنها گفته کپی سند خانه یا خودرو متعلق به خود را بیاورید تا بدانیم توانایی پرداخت وام اجاره را دارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ