اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مدارک مورد نیاز را اعلام کرد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که علاقه‌ای به قبول ریاست وزارت دفاع این کشور ندارد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سازمان ملل برای از سرگیری روند صادرات محصولات کشاورزی روسیه سه ماه زمان دارد.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: ۷ هزار و ۹۲۶ نفر از ایرانیان مقیم خارج از کشور درخواست کارت هوشمند ملی داده اند.
بنا بر اعلام مرکز امور حقوقی بین‌المللی معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، تاکنون نزدیک به ۲۰ رأی آمریکایی، مشابه پرونده فوق، که توسط صد‌ها تبعه آن کشور با ادعای واهی سعی در شناسایی و اجرای آن در کشور‌های اروپایی داشته‌اند، نه تنها با تلاش این مرکز بی‌نتیجه مانده و هیچ کدام از احکام مزبور در کشور‌های اروپایی مورد شناسایی و اجرا قرار نگرفته است، بلکه بعضاً منجر به محکومیت خواهان‌های آمریکایی به پرداخت خسارت و هزینه‌های قضایی قریب به یک میلیون پوند، به نفع دولت ایران گردیده است.
اپل برای نخستین بار گزارش شفافیت اپ استور را منتشر و در آن آمار حذفیات و موارد رد شده را اعلام کرد.
ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس هرچه زودتر گزارش‌شان درباره دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده‌ای از نمایندگان را قبل از انتخابات هیات رئیسه نهایی و اعلام کنند.
خداداد افشاریان اعلام کرد از فردی که برخی اتهامات مالی به او زده، شکایت می‌کند.
باشگاه پیکان خواهان برگزاری مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه کرج شده است.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
دیوان‌عالی کشور اعلام کرد: درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان «اغتشاشات» اخیر نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم‌عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد.
بنا به اعلام کاخ سفید، در دیدار روسای جمهور آمریکا و اوکراین، موضوعات مهمی از جمله حمایت از کی یف در ابعاد نظامی و اقتصادی مطرح شد.
طبق اعلام وزیر دیجیتال آلمان، وی اخیرا با ایلان ماسک دیدار کرده تا انتظارات دولت این کشور از توئیتر به خصوص درباره مقابله با اخبار جعلی را شفاف سازی کند.
رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی با همتای روس خود، از وی خواست تا «به طور یک‌طرفه در اوکراین آتش‌بس اعلام کند.»
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کشورش قصد دارد امروز دوشنبه خواستار لغو عضویت دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.
وزارت خارجه چین اعلام کرد که مذاکرات کنونی درخصوص پرونده هسته‌ای ایران به مرحله حساسی رسیده است. این وزارت تاکید کرد که تمام طرف‌های موجود در توافق هسته‌ای باید به گفتگو و مذاکره پایبند باشند.
منابع آگاه اعلام کردند رئیس فیفا درخواست عجیب رئیس‌جمهور اوکراین باری بازی پایانی جام جهانی فوتبال در قطر را رد کرده است.
اعلام درخواست ثبت نام دوباره از کاندیداهای ریاست و تعیین زمان جدید برای آن طی تعامل با وزارت ورزش در برنامه سرپرست فدراسیون شمشیربازی برای هفته جاری است.
منابع عراقی ضمن اعلام افزایش تدابیر امنیتی در بغداد، از رد شدن درخواست جریان صدر برای انحلال پارلمان این کشور از سوی دادگاه عالی فدرال عراق خبر دادند.
اپل اعلام کرد خواستار تجدید نظر رای دادگاهی در برزیل خواهد شد که طبق آن فروش آیفون بدون شارژر باتری ممنوع خواهد بود.
بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.
با اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی از شرکت های بورسی درخواست شده تا ارقام قرارداد باشگاه‌های زیرمجموعه خود را افشا کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ