دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها گفت: تسهیلات اعطایی به کارکنان بانک‌ها وفق مقررات و ضوابط تعیین شده بوده و نهادهای مختلف نظارتی همواره بر عملکرد بانک‌ها نظارت دارند؛ لذا تخلفی رخ نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- با توجه به نزدیک شدن به راهپیمایی اربعین حسینی، پلیس آگاهی خوزستان هشدارهایی را برای زائران در زمان اعزام به کربلای معلی ارائه داد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان است، گفت: 12 هزار تماس مردم در حوزه پلیس آگاهی ثبت شده است.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عملکرد پلیس آگاهی نقش بزرگی در افزایش سرمایه اجتماعی پلیس دارد زیرا عملکرد شما زیر ذره بین مردم است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: پلیس آگاهی اقدامات موثری را در زمینه پیشگیری و تعامل با دستگاه‌های مختلف برای از بین بردن جرم جعل اسناد و مدارک رسمی انجام داده است.
سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: آگاهی مردم افزایش یافته است و مردم بیشتر متوجه شده‌اند که می‌توانند با اورژانس اجتماعی بهزیستی در ارتباط باشند.
فرماندار سراوان اظهارداشت: صبح امروز سرگرد علیرضا شهرکی در چهار راه ناهوک و بهشتی سراوان مورد هدف تیراندازی از سوی یک دستگاه پژو پارس قرار گرفت. در این تیراندازی سرگرد شهرکی به شهادت رسید و همسر وی نیز زخمی شده است.
سراوان- رئیس پلیس آگاهی سراوان در پی تیرانداری به خودروی وی، به شهادت رسید.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سختی مقابل تیم با کیفیت گل گهر داریم.
دادستان کل کشور گفت: امسال به لحاظ حوادثی اخیر و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجدالاقصی و قدس مرتکب شد، مردم دنیا بیشتر نسبت به این غده سرطانی متوجه و آگاه شده‌اند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
هفته‌ آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه شناختی و با شعار تحصیل، پژوهش و اشتغال در علوم اعصاب  و شناختی از روز گذشته به مدت یک هفته آغاز شده است.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین و هوشمندسازی برای کشف جرم گفت: برخی از مجرمان توانایی بسیاری در اختفای جرم خود دارند و برهمین اساس دستگا‌های پلی گرافی مغزی ساخت داخل برای کشف جرم به کار گرفته شده است و برای کشف دروغ به کار گرفته شده و در موضوعات خاص و حاد اگر مجرمان دروغ بگویند مشخص می‌شود.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب کلاهبرداران با استفاده از شیوه و شگرد برنامه‌های رسید ساز جعلی تلفن همراه باشند.
جهت داشتن یک جامعه تاب آور، باید در جهت ارتقاء ذهن آگاهی افراد آن جامعه تلاش کنیم، زیرا تاثیرات ذهن آگاهی رابطه‌ای مستقیم با تاب آوری اجتماعی دارد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
روز هشدار عمومی در آلمان با هدف مطلع کردن مردم این کشور درباره هشدار عمومی برگزار شده و به این ترتیب، آگاهی عمومی درباره این موضوع را بالا می‌برد. در این روز، هشدار آزمایشی در قالب یک متن هشدار، به همه نشردهندگان هشدار شامل رادیو، تلویزیون و فراهم‌کنندگان اپلیکیشن که به سیستم هشدار متصل هستند، ارسال شد و این نشردهندگان، هشدار آزمایشی را به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو و تلفن‌های هوشمند که افراد می‌توانند از طریق آن‌ها پیام‌های هشدار را خوانده یا بشنوند، ارسال کردند
سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
یک منبع آگاه اعلام کرد که با تلاش بی وقفه دستگاه‌های امنیتی در کمتر از ۲ روز قاتلی که اهل شهرستان نظرآباد است، دستگیر شد.
دبیر شورای نگهبان گفت: تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر ایران، سرشار از جنایت دولتمردان آمریکا و طرفداران آن‌ها در حق مردم این سرزمین است.
فارغ از اینکه اظهارنظر‌های سید‌احمد علم‌الهدی نظر شخصی او باشد یا بیان‌کننده نظر دولتی که به تعبیر ایشان دولت متدینین است، انتقاد‌های تند او به وزیر همین دولت محل سؤال است. آیا علم‌الهدی با بیان چنین جملاتی قصد دارد زمینه تغییرات در کابینه را فراهم کند؟ بسیاری با توجه به اعمال نفوذ و اعمال دیدگاه‌های او در دولت، به‌خوبی از تأثیرحرف‌های علم‌الهدی بر دولت آگاه هستند، ولی دمیدن در این فضای دوقطبی، تقسیم ورزشکاران زن ایرانی به محجبه و غیرمحجبه و اشاره به تبعیض در این زمینه، آن‌هم در این برهه کنونی، تصمیمی بجاست؟
روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران از ربایش و آزار و اذیت یک بیمار مبتلا به اتیسم خبر داد و گفت که فردی ۲۱ ساله روز ۱۲ شهریورماه ربوده شده، فردای آن روز با آثار ضرب‌وشتم در بیمارستان پیدا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ