هفته‌ آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه شناختی و با شعار تحصیل، پژوهش و اشتغال در علوم اعصاب  و شناختی از روز گذشته به مدت یک هفته آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پیکان در ورزشگاه دستگردی اکباتان از گل‌گهر سیرجان میزبانی می‌کند.
در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد دو دیدار بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهیم بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند هفت نفره زورگیری در تهران خبر داد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقان هفت تیرکش پایتخت خبر داد.
منابع آگاه از فعالیت هفت سرویس اطلاعاتی غربی در اردوگاه «الهول» سوریه با یک هدف واحد یعنی حمایت از افراط‌گرایی و ترویج آن خبر می‌دهند.
براساس اعلام منابع آگاه، رئیس جمهور ترکیه سوم ژوئن (شنبه ۱۳ خردادماه) سوگند یاد خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از اهمیت فوق العاده دیدار با گل گهر سیرجان در راه کسب قهرمانی لیگ بیست و دوم آگاه است، تدابیر لازم برای پیروزی در این دیدار را اندیشیده است.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
جناب علم‌الهدی در زمان دولت گذشته به خوبی به مشکلات زندگی مردم آگاه بودند و هر هفته در نماز جمعه به آن اشاره می‌کردند، اما حالا گویا داستان فرق کرده است.
یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است.
فراز و فرود‌های ارزی، پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است، به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته، افراد کم تجربه، راهی این بازار شدند و بدون آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان چشمگیری روبه رو شده اند.
فراز و فرود‌های ارزی پیام روشنی از ریسک بسیار بالا در بازار ارز است. به گونه‌ای که در هفته‌های گذشته افراد کم تجربه راهی این بازار شدند و بدون اطلاع و آگاهی از فضای هیجانی بازار، به خرید دلار با نرخ‌های بسیار بالا اقدام کردند و حالا با زیان قابل توجهی مواجه شده اند.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اعلام کرد هشتمین دوره هفته آگاهی از مغز به پایان رسید.
مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاد استقلال می‌گوید دوست ندارد بی منطق و آگاهی چنین پیشنهاداتی را بپذیرد.
منابع آگاه گزارش دادند که هیئت کنگره آمریکا که قرار است در هفته جاری به اراضی اشغالی سفر کند، برنامه ای برای دیدار با وزرای افراط گرای کابینه نتانیاهو ندارد.
ایرنا، ساعاتی پیش با درج خبری از قول یک منبع آگاه نوشته بود: استعفای میرکاظمی از ریاست سازمان برنامه و بودجه به هیچ عنوان صحت ندارد و وی در حال تدوین برنامه هفتم و لایحه بودجه است.
به گفته یک منبع آگاه آمازون تصمیم دارد حدود ۱۰ هزار کارمند در مشاغل شرکتی و فناوری را از هفته جاری اخراج کند. این اقدام احتمالا بزرگترین کاهش نیروی انسانی شرکت تا به اکنون به حساب می آید.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
به گفته منابع آگاه شرکت متا پلتفرمز تصمیم دارد در هفته جاری هزاران کارمند خود را اخراج کند.
منابع آگاه اظهار کرده‌اند که یک هفته پیش از این که ایلان ماسک خرید توییتر را نهایی کند، جک دورسی، یکی از موسسان و مدیرعامل سابق توییتر اعلام کرد به دنبال تست کنندگان بتا برای اپلیکیشن اجتماعی مبتنی بر بلاک‌چین «بلو اسکای سوشال» (Bluesky Social) است.
محمودی‌نیا، مربی مس کرمان می‌گوید پیروزی در هفته دهم می‌تواند این تیم را از انتهای جدول جدا کند.
هفته امنیت سایبری ۲۰۲۲ چین که یک رویداد تبلیغاتی سراسری برای افزایش آگاهی عمومی در مورد امنیت سایبری است، از روز دوشنبه آغاز شد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: حوالی ساعت هفت صبح امروز یک مورد اقدام به تیراندازی در محله سعادت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شده و مشاهده کردند که فردی حدودا ۸۵ ساله در مقابل در خانه خود مورد سوءقصد با سلاح گرم قرار گرفته است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ