فرماندار سراوان اظهارداشت: صبح امروز سرگرد علیرضا شهرکی در چهار راه ناهوک و بهشتی سراوان مورد هدف تیراندازی از سوی یک دستگاه پژو پارس قرار گرفت. در این تیراندازی سرگرد شهرکی به شهادت رسید و همسر وی نیز زخمی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان است، گفت: 12 هزار تماس مردم در حوزه پلیس آگاهی ثبت شده است.
جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس آگاهی کشور با مردم صبح سه شنبه ۳۰ خرداد در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ برگزار خواهد شد.
با حکم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، سرهنگ ضرغام آذین رئیس مرکز عملیات ویژه آگاهی کل کشور شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: پلیس آگاهی اقدامات موثری را در زمینه پیشگیری و تعامل با دستگاه‌های مختلف برای از بین بردن جرم جعل اسناد و مدارک رسمی انجام داده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان صبح امروز همراه با همسرش در یک اقدام مسلحانه در یکی از خیابان‌های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار گرفت و هر دو به فیض شهادت رسیدند. از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است. / ilaind Hkghdk
تجلیلی فرماندار سراوان گفت: سرگرد علیرضا شهرکی رییس پلیس آگاهی سراوان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده پلیس آگاهی شهرستان سراوان، سرگرد علیرضا شهرکی حین انجام خدمت را تسلیت گفت.
سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی، همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان، همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از بررسی ویژه موضوع ترور رییس پلیس آگاهی سراوان خبر داد.
سراوان- رئیس پلیس آگاهی سراوان در پی تیرانداری به خودروی وی، به شهادت رسید.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مشخص شد، زن سالخورده که آثار کبودی روی گردنش مشهود بود توسط فردی ناشناس در اثر خفگی به قتل رسیده و طلاهایش به سرقت رفته است.
سرهنگ گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران گفت: این دکتر قلابی با قول ازدواج وعده‌ی سرمایه گذاری از خانم‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: شب گذشته ۲ دوست در منطقه کمالشهر کرج با هم درگیر شدند و یکی از آن‌ها به وسیله داس کشاورزی به دوستش حمله ور و با چند ضربه وی را مجروح کرد.
رییس پلیس آگاهی استان البرز از سقوط یک دختر ۱۳ ساله از پشت بام منزل مسکونی در منطقه فاز چهار مهرشهر کرج خبرداد.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دهم آبان جاری فوت مشکوک یک دختر ۲۳ ساله در یک مکان شخصی در خارج از محدوده شهر به اطلاع پلیس رسید که کارآگاهان جنایی فورا به محل اعزام شدند.
رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: دو روز گذشته فردی با ورود به خانه پدر همسر سابق خود در یکی از مناطق شهر فردیس با شلیک گلوله پدر و مادر همسر سابق خود را به قتل می‌رساند.
رییس پلیس آگاهی فراجا گفت: این پرونده توسط همکاران ما در شیراز در حال پیگیری است. بحث در این پرونده موضوع فقدان است و غیر از این موضوع چیز جدیدی به دست نیاورده‌ایم.
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. ماموران همچنین محل اختفای این فرد را مورد بررسی قرار دادند که در جریان بازرسی از آن یک دستگاه گوشی مسروقه متعلق به یکی از مالباختگان نیز کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ