رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: پلیس آگاهی اقدامات موثری را در زمینه پیشگیری و تعامل با دستگاه‌های مختلف برای از بین بردن جرم جعل اسناد و مدارک رسمی انجام داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نقش مردم در حمایت از پلیس را مهم توصیف کرد و گفت: در مسئله عفاف و حجاب، نقش مردم بی بدیل است؛ چرا که اگر مأموران پلیس مردم را در کنار خود ببینند، در مواجهه با ناهنجاری‌ها با دلگرمی بیشتری به وظیفه خود عمل خواهند کرد.
فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کرده و متوجه شدند که متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر عراق از اقدامات مقابله‌ای ایران در مبارزه با مواد مخدر تمجید کرد و گفت: از توسعه همکاری‌ها با پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران استقبال می کنیم.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
سرهنگ وحید ذاکری، رئیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره متهم به سرقت بیان کرد: بعد از سرقت تعدادی پراید در بهشت زهرا، پلیس آگاهی پرونده را در اختیار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی این فرد را دستگیر کردند. این دزد تاکنون به دزدیدن ۳۰ پراید در بهشت‌زهرا و ۱۰ پراید در شهرری اعتراف کرده است که از این ۴۰ مورد، ۱۰ نفر تاکنون به او مژدگانی نیز داده‌اند.
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
پلیس آگاهی تهران: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، ۱۴ مرد جوان با شگرد عضوگیری شرکت هرمی کیونت، شهروندان را اغفال و از آنها مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده‌اند. کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آنها از افراد زیادی کلاهبرداری کرده‌اند.
قیصری با اشاره به پیچیدگی پرونده قتل از اقدامات فنی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص، خاطرنشان کرد: پس از گذشت کمتر از یک ماه کارآگاهان پلیس موفق شدند سه متهم اصلی پرونده را در شهرستان آمل و یکی از استان‌های مرکزی کشور شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل و همدست وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند، گفت: این افراد در تحقیقات پلیس علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت در نوروز خبر داد و گفت: در این ایام ماموران این پلیس در آماده باش صد درصدی هستند.
رئیس پلیس امنیت تهران گفت: یقین بدانید اقدامات پلیس در سال ۱۴۰۲ سخت، خشن و عبرت آموز خواهد بود و ما بنا داریم در سال بعد به صورت دائمی مردم را از این اقدامات مطلع سازیم.
مأموران پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی پایتخت بدنبال گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت‌ها، تحقیقات را آغاز کردند و با اقدامات پلیسی و در چندین عملیات موفق به دستگیری ۲۳ متهم شدند که سارق و مالخر بودند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان اقدامات خود را برای دستگیری قاتلی که از صحنه متواری شده بود را از همان شب حادثه آغاز کردند، اما چون این فرد هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت به همین دلیل تلاش‌های کارآگاهان به نتیجه نرسید.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بندرانزلی با اقدامات پلیسی عاملان آتش‌سوزی را شناسایی کردند تصریح کرد: متهمان پس از هماهنگی قضائی طی دو عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی مشخص کرد، متهم پس از قتل پیروز، جسد وی را به همراه دوست خود با خودروی دنا به ایوانکی برده و جنازه را در آنجا دفن کرده است و در سرقت ۸ میلیارد تومان بیت‌کوین که در تلفن همراه مقتول بوده، ناکام مانده‌اند!
تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه داشت تااینکه مهر ماه جاری، متهم با اقدامات اطلاعاتی در نظرآباد کرج شناسایی شد. بررسی‌های پلیسی مشخص کرد او با یک تریلی مشغول کار است و در اتاقک پشت این وسیله نقلیه مخفی شده و در آنجا زندگی می‌کند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مشاور در مدارس داریم اما نیاز است تا در بعد اجتماعی متخصصان جامعه شناسی رفتارها را شناسایی کنند و نحوه برخورد را بدانند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن تشریح اقدامات پلیس در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، گفت:اقدامات پلیس در برخوردها و پاکسازی ناهنجاری ها ادامه دارد.
اقدامات پلیس اندونزی در فاجعه رخ داده در این کشور اعتراضات زیادی را به همراه داشته است.
گروه سایپا ضمن همكاری نزدیک با پلیس آگاهی، اقدامات بسیار موثری در راستای ارتقا ایمنی در برابر سرقت خودرو و قطعات آن انجام داده به گونه ای كه آمار سرقت محصولات این شركت به شدت كاهش داشته است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: هنگام شناسایی و تحویل اموال به مالباختگان مشخص شد که مقدار اندکی از اموال کشف نشده که بلافاصله اقدامات پلیس در این زمینه آغاز شد و ما چند روز پیش موفق شدیم که سه نفر دیگر را در این خصوص در شمال کشور شناسایی و دستگیر کنیم.
با اضافه شدن طرح اربعین به تقویم طرح‌های فراجا، شاهد تشکیل قرارگاه ظفر در مرزها، استفاده از پهپادها و جایروپلن ها و بکارگیری یگان ویژه در مرزها هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ