سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلحانه که از شهروندان با تهدید و ایجاد رعب و وحشت سرقت می‌کردند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف یک مرد به قتل نامزد خود در تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در شرق تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل یک پسر جوان خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ماموران قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از پیدا شدن کودک ۶ ساله توسط کارآگاهان اداره یازدهم در شمال شهر تهران خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در تهران خبر داد و گفت: متهم با شگرد پیش فروش آپارتمان از افراد زیادی به مبلغ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری زورگیران خشن در تهران گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت ۱۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند که ۵۰ شاکی آن تاکنون شناسایی شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک باند زورگیری مسلحانه با بیش از ۵۰ فقره زورگیری از مردم در تهران خبر داد.
سرهنگ دریکوند بیان کرد: متهمان در مواجه با مستندات مستدل پلیس به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته مالباختگان را حدود ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند جعل سند زمین به ارزش ۷۵۰ میلیارد ریال در تهران، خبر داد و گفت: همه اعضای این باند ۵ نفره دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن کارت‌های عابربانک در تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۵ سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در بازار تهران خبر داد و گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ناگفته هایی از پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی را بیان کرد.
سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ظهر امروز یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲ کودک‌ربایی اعتراف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ