بررسی آمار مدیریت شبکه برق به ترتیب از رشد مصرف برق 10.45 درصدی و 17.32 درصدی نسبت به سال گذشته در فصل گرم برای صنایع فولاد و سیمان خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی می گوید:راه افزایش تولید و بهبود صنعت، خصوصی سازی واقعی است.تنها با توسعه خصوصی سازی است که می‌توان از زبان انباشته صنعت خودرو عبور کرد و رضایت مردم در خصوص کیفیت خودرو را به دست آورد.
استفاده بهینه از آب‌های لب شور در مناطق روستایی غیر ساحلی، استفاده از فناوری‌ها و سیستم بیوفلاک از راهبردهای توسعه صنعت پرورش میگو در کشور است.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت است.
مشهد ـ معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره احیای واحدهای راکد، گفت: طرح افزایش ظرفیت تولید یکی از برنامه‌های مهم وزات صمت است.
سخنگوی صنعت برق از برنامه‌ریزی برای افزایش ۷۷۰۰ مگاواتی تولید برق کشور به منطور عبور از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی خبر داد.
در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته‌ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه شاهد افزایش قابل توجه تولید در کشور هستیم، گفت: در ۳ ماهه فصل پاییز رشد بخش صنعت ۱۱.۶ درصد بود.
سخنگوی صنعت برق گفت: ۱۴۷۸ مگاوات نیروگاه حرارتی صنایع تا اوج مصرف برق در سال جدید وارد مدار می‌شود.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۸ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۴ تا ۲۰ درصدی داشته و در مقابل صادرات اغلب محصولات فولادی کاهش یافته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۱۴۵ هزار دستگاهی خودرو کامل قابل عرضه به مشتریان در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با ایجاد شرایط پایدار در تولید، به طور روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود.
دکتر علی رستمی با اشاره به نام گذاری سال جاری در حوزه مس به نام هوشمندسازی صنعت مس، از هدف گذاری جهادی برای جهشی بلند در صنعت مس خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو صرفه‌جویی ۲۱۰۰ میلیارد تومانی، افزایش ۲۵ درصدی کیفیت محصولات و شناسایی گلوگاه‌های تولید را دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و گفت: در حال حاضر تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت کامل، با شمارگان بالا و در شرایط با ثبات و پایداری انجام می‌شود.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی نشستی با خبرنگاران مولفه‌های توسعه در صنعت مس ایران را تشریح کرد و گفت: در حوزه‌های اکتشاف، استخراج، سرمایه، توسعه منابع انسانی و بازار در تلاش هستیم ظرفیت تولید کنسانتره و مس کاتدی افزایش و صادرات رونق بگیرد.
­وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید کالا در واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور در سال جاری چشمگیر و افزایشی است.
­وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید کالا در واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور در سال جاری چشمگیر و افزایشی است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستیابی به دانش و فن آوری های طراحی و ساخت هواپیمای جت ۷۲ نفره در جمع خبرنگاران به تشریح دستاوردهای صنعت هوایی کشور پرداخت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
در شرایطی که افزایش تولید موتور ملی همواره به عنوان یک برنامه بلندپروازانه در گروه صنعتی ایران‌خودرو مطرح بوده و در سال گذشته تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه در این شرکت به عنوان یک دستاورد ارزشمند مطرح شده بود، اما اکنون این خودروساز موفق به افزایش ظرفیت روزانه تولید موتور ملی به تعداد بیش از هزار دستگاه در هفتم مهر امسال شد.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
عضو کمیسیون‌صنایع و معادن مجلس گفت: تفکیک وزارت صمت موجب می‌شود وزیر صنعت و معدن بر تولید تمرکز بیشتری داشته باشد و این اقدام نتایج بهتری را رقم خواهد زد.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اگر تولید برای صنعت به صرفه نباشد و حمایت صورت نگیرد کمبودها در زمینه دارو افزایش می‌یابد و مجبور به استفاده از ارز گران قیمت می‌شویم.
وزیر صمت با بیان اینکه راهکاری جلوگیری از قطعی برق، تولید برق است، گفت: هم اکنون در وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه را شروع کردیم که نمونه آن در استان سمنان است.
غیبت مشمولان متأهل بخشیده شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ