­وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید کالا در واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور در سال جاری چشمگیر و افزایشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید اعلام کرد ستاره جدید ترکیه‌ایش آردا گولر با مصدومیت جدی مواجه شده و با ترک اردوی این تیم به مادرید برمی‌گردد.
سخنگوی حماس با اشاره به هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم خواستار تحرک جدی جهان اسلام در این باره شد.
رسانه برزیلی UOL ادعا کرد که وینیسیوس قصد دارد به زودی در یک مصاحبه از تصمیم خود برای ترک رئال در صورت عدم تصویب قانون سخت و جدی در اسپانیا علیه نژادپرستی، خبر بدهد.
شاید فکر کنید که هر روز دوش گرفتن برای سلامتی مفیدتر است. اما در واقع برعکس است. دوش گرفتن‌های مکرر ممکن است تعادل میکرو ارگانیسم‌های روی پوست را بر هم زند، امری که پوست را در برابر عفونت آسیب‌پذیرتر می‌کند. دستگاه ایمنی بدن ما باید توسط باکتری‌ها و آلودگی‌ها تحریک شود و دوش گرفتن بیش از اندازه ممکن است دستگاه ایمنی را ضعیف و از توانایی آن برای محافظت از ما در برابر ویروس‌ها بکاهد.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه مصرف مایعات در کسانی که مستعد سنگ ادراری هستند باید به اندازه‌ای باشد که همیشه حجم ادرارشان زیاد و با رنگ روشن باشد، می‌گوید: البته داشتن تحرک، ورزش کردن و لاغری در کنار توصیه‌های غذایی و از جمله کاهش مصرف نمک و پروتئین‌ها بسیار اهمیت دارد.
زمانی که پاهای خود را روی هم می گذاریم، آیا این عادت برای سلامت انسان خطرناک است؟ چه مشکلاتی متوجه افرادی خواهد بود که نمی توانند آن را ترک کنند؟
وزارت امور خارجه آلمان مدعى «خطر جدی دستگیری‌های خودسرانه، بازجویی و حبس‌های طولانی مدت برای اتباع آلمانى» شد.
کرامپ دست (گرفتگی دست) و اسپاسم عضلانی در مردان بسیار بیشتر از زنان است. حرفه‌ای‌ها ممکن است بیشتر مستعد گرفتگی دست باشند زیرا آن‌ها با شدت بالاتر، مدت طولانی‌تر و قطعات پیچیده‌تر بازی می‌کنند. بنابراین، آن‌ها ممکن است چرخه‌های حرکتی بیشتری داشته باشند که عصب دست را تحریک می‌کند.
آلودگی هوا، کار‌های کم تحرک، غذا‌های پرچرب و کمرنگ‌تر شدن روابط اجتماعی، تبعات بسیار جدی را برای سلامت افراد به همراه آورده است.
امید نورافکن می توانست در همان دقایق ابتدایی بازی، دروازه استقلال را باز کند که با بدشانسی مواجه شد.
وزیر خارجه چین اعلام کرد از آنجایی که آمریکا، چین را رقیب اصلی خود می‌داند و سیاست‌ مهار، سرکوب و تحریک را در پیش گرفته، روابط دو کشور با مشکلات جدی روبرو است.
بر اساس نتایج مطالعات سازمان بهداشت جهانی، سطح فعالیت افراد در ۱۷۴ کشور، عدم تحرک بدنی یک تهدید جدی برای سلامت در همه کشور‌های جهان است، به‌طوری‌که تا سال ۲۰۳۰ احتمالاً ۵۰۰ میلیون مورد جدید بیماری قابل پیشگیری رخ خواهد داد، مگر اینکه دولت‌ها اقدامی انجام دهند.
کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.
رودریگو بنتانکور، ستاره اروگوئه‌ای تاتنهام، در نیمه اول دیدار اروگوئه و غنا مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
رئیس جمهور گفت: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه‌ها می‌تواند با رفع محدودیت‌های تامین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور بوجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی‌ها مازاد دستگاه‌ها تسریع شود.
در گزارش سازمان جهانی بهداشت آمده است: سیگار خطر ابتلا به بیماری‌های جدی چشمی و از دست دادن دائمی بینایی را افزایش می‌دهد. ترک سیگار و انجام چکاپ منظم چشم می‌تواند به بهبود سلامت چشم و جلوگیری از کاهش بینایی قابل اجتناب کمک کند.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مصدومیت ریس جیمز که دیشب در دیدار چلسی و میلان مجبور به ترک زمین شده بود جدی نیست و او به زودی به میادین برخواهد گشت.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مصدومیت ریس جیمز که دیشب در دیدار چلسی و میلان مجبور به ترک زمین شده بود جدی نیست و او به زودی به میادین برخواهد گشت.
ساعاتی پیش فرانکی دی‌یونگ به دلیل جدی بودن مصدومیتش اردوی تیم ملی هلند را ترک کرد و به بارسلونا برگشت. قبلا دو بازیکن دیگر بارسا نیز به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی خود را ترک کرده بودند.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
معاون اقتصادی رئیس‌ جمهور گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
محسن رضایی گفت: گلایه رهبر معظم انقلاب اسلامی به واسطه نارضایتی مردم بود و این مسئله باعث تحرک جدی در خودروسازی کشور شد.
مدیران بارسا آماده برخورد جدی با مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، هستند که حاضر نیست این باشگاه را ترک کند.
باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد به زودی مذاکرات تمدید قرارداد با لیونل مسی را شروع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ