­وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: روند تولید کالا در واحدهای صنعتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور در سال جاری چشمگیر و افزایشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماچی باناچ، استاد کاردیولوژی در دانشگاه پزشکی لودز، به یورونیوز گفت: «پیام بسیار مهم این مطالعه این است که اگر به دلایل مختلف نظیر توانایی یا زمان کارتان، نمی‌توانید تا این حد تحرک داشته باشید... لطفاً حتی شده با تمرینات سبک شروع کنید.»
در حالیکه اوضاع در اراضی اشغالی به دنبال تصویب طرح اصلاحات قضایی بسیار متشنج است، نظامیان یگان‌های ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، تل آویو را به عدم خدمت در ارتش تهدید کرده اند.
افراد مبتلا به سنگ کلیه درد بسیار شدیدی در پهلو‌ها و کلیه‌ها دارند. رژیم غذایی نامناسب، چاقی و کم تحرکی، دیابت و مشکلات روده می‌توانند از عوامل زمینه ساز سنگ کلیه باشند.
آیا چند وقت یکبار احساس می‌کنید که یک نقطه از بدنتان درد می‌گیرد؟ آیا یک بوی نامطبوعی در خودتان حس می‌کنید؟ این‌ها همه سرنخ‌هایی هستند که نشان دهنده مشکلی در بدن می‌باشند. پس حتماً باید به آن توجه داشته باشید و تشخیص این مشکلات و پیگیری کردن آن‌ها از بسیاری از بیماری‌ها و سختی‌ها در سنین بالا جلوگیری می‌کن
تصمیم باشگاه پاری سن ژرمن برای محرومیت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشته است.
پروفسور احمد داووداوغلو را بسیاری ناجی اردوغان در برهه‌های مختلف ریاست وی می‌دانند؛ چه آن زمان که نخست‌وزیرش بود؛ چه زمانی که در نقش وزیر امور خارجه اردوغان خدمت می‌کرد. اما نگاهی به سابقه اردوغان نشان می‌دهد او همچون دوران فوتبالی‌اش، تک‌روی را بیشتر از همکاری تیمی و پاسکاری می‌پسندد.
فابیو کاروالیو 20 ساله به احتمال بسیار زیاد در تابستان لیورپول را ترک خواهد کرد.
مربی تیم ملی نروژ امروز تایید کرد که ارلینگ هالند به دلیل مصدومیت اردوی تیم را ترک کرده و از این بابت بسیار متاثر بود.
امیر قلعه‌نویی توانست با خاطره‌ای بسیار خوش سیرجان را به مقصد تیم ملی ترک کند.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
با ترک کردن سیگار می توانید گام بلندی به سمت سلامت خود و دور کردن عزیزانتان از دود سیگار و افزایش عمر بردارید اما هوس و یا اصرار به استعمال دخانیات می تواند بسیار قدرتمند باشد.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با تاکید بر اینکه مصرف مایعات در کسانی که مستعد سنگ ادراری هستند باید به اندازه‌ای باشد که همیشه حجم ادرارشان زیاد و با رنگ روشن باشد، می‌گوید: البته داشتن تحرک، ورزش کردن و لاغری در کنار توصیه‌های غذایی و از جمله کاهش مصرف نمک و پروتئین‌ها بسیار اهمیت دارد.
کرامپ دست (گرفتگی دست) و اسپاسم عضلانی در مردان بسیار بیشتر از زنان است. حرفه‌ای‌ها ممکن است بیشتر مستعد گرفتگی دست باشند زیرا آن‌ها با شدت بالاتر، مدت طولانی‌تر و قطعات پیچیده‌تر بازی می‌کنند. بنابراین، آن‌ها ممکن است چرخه‌های حرکتی بیشتری داشته باشند که عصب دست را تحریک می‌کند.
نرخ ضربان قلب (تعداد دفعاتی که قلب در یک دقیقه می‌زند) تحت تاثیر عوامل بسیار، از جمله رژیم غذایی، مقدار تحرک، حالت ذهنی و احساسی و دارو‌های مصرفی است.
آلودگی هوا، کار‌های کم تحرک، غذا‌های پرچرب و کمرنگ‌تر شدن روابط اجتماعی، تبعات بسیار جدی را برای سلامت افراد به همراه آورده است.
ضرغامی گفت: متاسفانه بعضا تنگ نظری وجود دارد. من چند وقت پیش در نمایشگاه دستاورد‌های بانوان شرکت کردم و توئیتی زدم که متاسفانه چند نفر خیلی تندروی کردند و رفتار ناشایستی داشتند و تعدادی از خانم‌ها در این مراسم به صورت آئینی و همخوانی محتوای بسیار خوبی را در وصف پیامبر و امام علی (ع) اجرا کردند و هیچ مشکل شرعی هم نداشت. دیگر نمی‌شود، آنقدر سختگیری کرد و من به آن آقایی که اشکال می‌گیرد و رفتار‌ها و برخورد‌های تند می‌کند می‌گویم که اگر تحریک می‌شود، نگاه نکند.
سئوال بسیار مهم و امر بسیار عجیب این است که جنابعالی که تریبون مقدس نماز جمعه را در اختیار دارید بجای شکرگزاری از درگاه الهی و تشکر از مسئولین امنیتی و انتظامی که ده‌ها شهید برای برقراری امنیت تقدیم کردند، در این آتش می‌دمید و افکار عمومی را تحریک می‌کنید
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروزه با توجه به تجربه شهر‌ها و کشور‌های مختلف جهان، آلودگی هوا، مسئله پیچیده‌ای نیست؛ بسیاری از آن‌ها با کار علمی، پژوهشی و مطالعاتی و هماهنگی در برنامه ریزی موفق شدند که آلودگی هوا را برطرف کنند، تا کی قرار است این وضعیت تداوم داشته باشد؟ شهروندان از ما سوال می‌کنند چرا ما باید در یک هوای آلوده نفس بکشیم؟ آیا تا به حال به آمار مرگ‌های ناشی از هوای آلوده توجه کرده‌ایم؟ اینکه هوای آلوده چه مقدار ضرر و زیان را متوجه کشور می‌کند؟ تعطیلی راه حل نیست
دانه‌های گیاه گل گندم خاصیت مسهلی دارد و برای سلامت کبد و درمان یرقان مفید است و دمنوش آن برای افرادی که تصمیم به ترک سیگار دارند، بسیار اثربخش است.
زخم‌های مزمن مانند زخم‌های پوستی دیابتی بسیار کند بهبود می یابند ولی یک بانداژ جدید می‌تواند با تحریک الکتریکی، بهبودی آنها را تسریع بخشد.
ابراهیم حاجیانی گفت: عنصر کشور، ملیت، هویت ایرانی و شهروندان ایرانی توسط معترضان بازتولید شده و بر آن تاکید می‌شود. مساله معترضان، «ایران» است و می‌گویند کشور را ترک نمی‌کنیم. این شعار بسیار مترقی است.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
رسانه‌های اجتماعی هرگز راهی طبیعی برای کار، بازی و معاشرت نبودند. با این وجود، جایگزین شدن آن به جای راه‌های طبیعی از طریق جهشی عجیب و بسیار ظریف صورت گرفت که تشخیص وقوع آن در لحظه دشوار بود.
وضعیت سوخت‌وساز بدن با تغییر فصل، میزان تحرک بدنی و بسیاری عوامل دیگر تغییر کرده و در نتیجه بدن دچار کاهش یا افزایش وزن می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ