در طول سال سازمان انرژی اتمی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مبتنی بر سند راهبردی جامع صنعت هسته‌ای کشور مسیر جدیدی را در تحقیق و توسعه فناوری هسته‌ای ایجاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ معاون تولید بهبود دام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: برنامه‌ ریزی شده تا در تیر ماه میزان جوجه ریزی نسبت به خرداد ماه بیشتر شود و ۸.۵ میلیون تن جوجه ریزی در استان صورت گیرد.
رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج ۱۴۰۲ از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.
رسانه‌های عبری زبان در خبری معنادار از لغو سفر برنامه‌ریزی شده وزیر خارجه آمریکا به سرزمین‌های اشغالی طی هفته آینده خبر دادند.
اپل سرگرم برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در سال میلادی جاری برای افزایش اختلاف قیمت با آیفون ۱۵ پلاس است.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افزایش روزانه ۶۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت خام در دولت سیزدهم خبر داد.
عباس زاده از رونمایی سند زنجیره ارزش خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تولید واقعی محصولات پتروشیمی امسال با افزایش ۱۰ میلیون تنی به ۸۰ میلیون تن خواهد رسید.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: کتاب‌های درسی به صورت میانگین نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است.
معاون اول رئیس‌جمهور بر ضرورت برنامه‌ریزی و ایجاد جذابیت سرمایه‌گذاری برای مردم و بخش خصوصی و همچنین تامین مالی صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه‌های جدید تاکید کرد.
بانک مرکزی اروپا اعلام کرد که افزایش نیم واحد درصدی نرخ بهره در ماه مه خارج از برنامه‌ریزی بانک نیست.
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
سخنگوی صنعت برق از برنامه‌ریزی برای افزایش ۷۷۰۰ مگاواتی تولید برق کشور به منطور عبور از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی خبر داد.
معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی در ایام سفرهای نوروزی به صورت ویژه و در قالب طرح نوروزی خبر داد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع مهم افزایش جان‌باختگان تصادفات بر حضور فعال مدیران‌کل وزارت راه و شهرسازی در نشست‌های کمیسیون ایمنی استان‌ها، تشکیل مستمر نشست‌های کارشناسی دبیرخانه کمیسیون ایمنی راه‌ها، تولید محتوی آموزشی مرتبط با ایمنی ترافیک و لزوم برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی سال جاری و تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و ارگان‌های مسئول و مؤثر در کاهش تصادفات رانندگی تأکید کرد.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: اگر امروز با یک برنامه‌ریزی منسجم، نسبت به نگهداشت زیرساخت‌های کشور هزینه کنیم، در هزینه‌های آتی بهسازی و بازسازی چهار برابر صرفه‌جویی خواهیم داشت.
مدیرکل سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم با اشاره به منفی شدن بودجه برخی پارک ها در لایحه ۱۴۰۲ گفت: نگران معکوس شدن شیب افزایش شرکت های حوزه فناوری هستیم.
بازدید خبرنگاران میراث فرهنگی از محوطه های سد چمشیر،تعیین بودجه وزارت میراث فرهنگی و افزایش ۴۰ درصدی و برنامه‌ریزی برای حراجی سفر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بودجه فعلی، خواستار افزایش بودجه حمل و نقل سال آینده از سوی دولت شد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از برنامه‌ریزی برای افزایش ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام در پایانه نفتی خارک خبر داد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
کارگروه برنامه‌ریزی تولید گوشت مرغ کشور پیش بینی کرد با چهار مصوبه جدید درباره افزایش تولید مرغ، قیمت این محصول طی هفته‌های آینده دوباره کاهش می‌یابد.
پروژه ارزیابی ظرفیت تولید قطعات خودرو تارا در راستای شناخت ظرفیت نهایی و افزایش حداکثری تولید قطعات این محصول، در نیمه نخست امسال توسط شرکت ساپکو برنامه‌ریزی و محقق شد.
نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از رئیس جمهور و وزیر کشاورزی برای برنامه‌ریزی و اقدام موثر در سال زراعی جاری و افزایش ۵۰ درصدی تولید گندم قدردانی کردند.
معاون برنامه‌ریزی برق حرارتی با بیان اینکه از شهریور سال گذشته تاکنون حدود ۴۵۰۰ مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌ها افزوده شده است، گفت: تا پایان تابستان ۱۵۰۰ مگاوات دیگر به این رقم اضافه خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری از افزایش حقوق والدین شهدا و کمک معیشت جانبازان خبرداد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ