پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حواشی ایجاد شده در دیدار ایران و‌ هلند توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شایعه انحلال انجمن کیک بوکسینگ در فدراسیون ورزش های رزمی واکنش هایی را در پی داشته است.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از حضور وزیر کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: در این نشست بحث فرایند پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
باشگاه پرپسولیس با انتشار جزئیات توافق با لئاندرو پریرا شفاف سازی کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره مبلغ انتقال امیرحسین حسین زاده شفاف سازی کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تورنمنت کافا می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی را نشان دهد گفت: کادر فنی ایران باید نهایت بهره را از این مسابقات و به ویژه بازی فینال مقابل ازبکستان ببرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: اجرای پروژه سامانه مودیان گامی در جهت شفاف سازی و جلوگیری از فساد است.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به شفاف سازی مالی در هلال احمر گفت: امسال تامین ۱۰۰۰ خودروی نجات و ۳۰۰ آمبولانس صورت می‌گیرد.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی فوری رئیس مجلس به ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر دریافت۷۰ خودروی شاسی بلند توسط برخی نمایندگان شد.
در شرایطی که به دربی نزدیک می‌شویم، هر روز با حاشیه‌سازی‌ها و شایعه پراکنی‌های جدید علیه پرسپولیس روبه‌رو هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی نیز از جمله این موارد است.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه مردم میتوانند گرانفروشی را برخط گزارش کنند، گفت: فروش کالاها از جمله فروش اقساطی و اعتباری شفاف می‌شود.
شرکت ملی صنایع مس ایران در خصوص نرخ ارز لحاظ شده در محاسبه قیمت پایه محصول کاتد مس اطلاعیه ای در سایت کدال منتشر کرد.
یک عضو حزب مؤتلفه گفت: در اینکه این اقدامات مسمومیت‌های اخیر از سوی دشمنان انقلاب اسلامی و توسط عوامل ضد انقلاب در داخل دنبال می‌شود هیچ تردیدی وجود ندارد چرا که اسناد و مدارک متعددی در این رابطه وجود دارد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، ۱۱ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸  و ۱۷ دقیقه و با حضور ۱۹۴ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند.
زاهدان- فرمانده کل انتظامی کشور امنیت پایدار در کشور را حاصل وحدت و همدلی مردم دانست و گفت: بزرگان طوایف و ریش سفیدان باید در برابر تبلیغات استکبار شفاف سازی و واقعیت‌ها را نمایان کنند.
مشهد ـ عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای قانون شفاف سازی از بسیاری از امضاهای طلایی جلوگیری شد.
بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ورزش سه درباره یک موضوع مهم صحبت کرد.
معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو ضمن تاکید بر تامین نیروی انسانی براساس شایستگی و تخصص، تصریح کرد: نیروهای انسانی این مجموعه در چارچوب آیین نامه ها، قوانین و مقررات جاری شرکت و برحسب نیاز بخش های مختلف تولیدی و غیرتولیدی جذب می شوند.
محققان دانشگاهی در کره جنوبی یک پوشش شفاف برای شیشه ابداع کرده اند که از گرم شدن داخل ساختمان و خودرو جلوگیری می کند و مصرف انرژی را کاهش می دهد.
آژانس حفاظت از داده ایتالیا از فیس بوک خواسته تا فعالیت هایش پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور در روز یکشنبه هفته آینده را شفاف سازی کند.
معاون وزیر صمت گفت: در هیئت وزیران مصوب شد که پرداخت تسهیلات به بخش تولید شفاف شود و بانک مرکزی موظف است سامانه‌های مبتنی بر پرداخت تسهیلات را راه اندازی کند.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
اصفهان - اداره کل محیط زیست استان اصفهان در واکنش به گزارش مهر در خصوص عبور کنارگذر شرق از پارک ملی کلاه قاضی توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی بر آن است با شفاف سازی در جهت تحول در خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی گام بردارد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم توجه بانک مرکزی به شفاف سازی امور و رفع چالش‌های پیش‌رو تاکید کرد و خواستار توجه به گزارش‌های شورای انتظامی بانک‌ها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ