صالحی وزیر اسبق امور خارجه گفت: روزی آقای اردوغان مریض شد و سردار سلیمانی خیلی نگران ایشون شد و برای شفای اردوغان پرچم حرم امام حسین یا امام رضا را برایش فرستاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد، اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
ملی‌پوش رویینگ ایران عنوان کرد با وجود اینکه مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و حتی چهار ماه تمرین نکرد اما شرایط خوبی برای بازی‌های آسیایی دارد.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
وحید امیری کاپیتان پرسپولیس می‌گوید: پرسپولیس باید بزرگ‌ترین و بهترین اسپانسر مالی را داشته باشد تا این قدر با مشکلات مواجه نشود. وی درباره درگیری با شجاع خلیل زاده در بازی با تراکتور نیز توضیحاتی را مطرح کرد.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
زن جوانی که برای جراحی اسلیو معده به بیمارستان سیدالشهدائی سنندج رفته بود، به دلیل مشکلاتی که پس از جراحی برایش رخ داد، فوت کرد.
معاون سابق سیاسی وزیر کشور طرح استیضاح وحیدی آن هم در ایام ثبت نام انتخابات و سالگرد اغتشاشات را «بدعتی عجیب و بهت آور در تاریخ سیاسی کشور دانست و گفت: با وجود حادثه شوم تروریستی شیراز پیغام رسید که استیضاح به دلیل فشار نمایندگان توسط شخص قالیباف ۲۳ مرداد اعلام وصول می شود.
رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص انتشار خبری مبنی بر کشف مزرعه بزرگ ماری جوانا در این دانشگاه توضیح داد.
ماجرای قتل ناصرالدین شاه در قالب نمایشگاهی از کتیبه های روایتگر قتل، دفترچه خاطرات، قرآن های اهدایی، صندلی و دستمال خونی به جا مانده؛ روایت شد.
مقامات قضایی آمریکا می‌گویند آقای لاج از سمت خود، به عنوان مدیر برنامه هدایای تشریحی در دانشکده پزشکی هاروارد، برای تکه تکه کردن اجسادی که به منظور تحقیقات پزشکی به این دانشگاه اهدا شده بودند استفاده می‌کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین توضیحاتی در خصوص هدایایی که به برخی از دانش آموزان این استان اهدا شده داد.
ماجرا از این قرار است که دو غرفه‌دار شرکت مینی ظاهراً از اهدای بستنی به بازدیدکنندگان محلی امتناع کرده و فقط به افراد غربی بستنی می‌دهند! مشخص نیست که آیا این دو نفر براساس توصیه‌های قبلی اقدام به این کار کرده‌اند یا خیر.
ماجرای کالین زمانی وایرال شد که او در ویدئویی در حساب تیک تاکش به شرح ماجرای خود پرداخت. داستان این زن ۳۰ ساله‌ی آمریکایی خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و او با ابراز حمایت و همدردی همه‌ی کسانی مواجه شد که از ماجرای او باخبر شدند.
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
دیروز این شایعه مطرح شد که بعضی از ملی‌پوشان قصد دارند حواله‌های اهدایی خودروها را پس بدهند.
تعدادی از بلیت‌های سهمیه ساکنان قطر که به فروش نرفته به ایران اهدا شده است. بلیت‌هایی که حرف و حدیث‌های زیادی ایجاد کرده است. معاون وزیر ورزش در این باره تاکید دارد که ۹۰ درصد این بلیت‌ها به مستندسازان ورزشی و ورزشکاران غیرفوتبالی اهدا شده است.
«در مورد ماجرای ترور عمران خان و اینکه چه افراد و جریان‌هایی در پسِ آن بوده اند یک نکته از اهمیت فراوانی برخوردار است و آن این است که اکنون بخش‌های قابل توجهی از افکار عمومی پاکستان به نوعی این باور را دارند که عملیات ترورِ عمران خان به دست عوامل حکومت مستقر این کشور انجام شده است. هر چیزی هم که رسانه‌ها و سیاستمداران بگویند، واقعیت این است که مردم، ارتش و حکومت پاکستان را عامل این مساله می‌دانند (حتی اگر این موضوع واقعیت نداشته باشد). مساله‌ای که تقویت موضع عمران خان در چهارچوب معادلات سیاسی کشورش را به همراه خواهد داشت.»
ساختن تصویری جعلی از پلیسی که فقط برای رهایی گروگان ها (نوپو) پا به خیابان ها می گذارند نشان از ضعف و استیصال دشمنان در دست یافتن به اهداف شومشان است.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
دبیر در خصوص لزوم ایجاد وفاق ملی بین مردم تا اینکه برخی وارد اهداف اغتشاشگران نشوند، عنوان کرد: هر موضوعی را نباید کف خیابان ببریم.
در شرایطی که محمد انصاری مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را به خیریه اهدا کرده بود، چک دوم باشگاه به دلیل عدم موجودی نقد نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ