مهاجم سابق استقلال و تیم ملی در آخرین مصاحبه اش به ابهامات و اتهاماتی که وجود داشته پاسخ شفاف داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رفاه وزارت کار گفت: دولت علاوه بر شارژ ۸۰ هزار تومانی، مابه التفاوت نرخ تورم ۱۱ قلم کالای اساسی مشمول خرید با کالابرگ الکترونیک بر اساس پایه قیمتی اردیبهشت را نیز پرداخت می کند.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی و بهادر عبدالله اف سفیر ازبکستان در تهران در محل وزارت میراث فرهنگی دیدار و درباره زمینه‌های همکاری بین دو کشور گفت‌وگو کردند.
پرسش مهم این است که دولت (به ویژه تیم اقتصادی) می‌بایست برای مهار تورم چه اقداماتی انجام دهند؟ به روایت دیگر پیش‌شرط‌های مهار تورم در کشور چه خواهند بود؟ یا حتی در پرسشی مقدماتی‌تر، مساله این است که آیا چشم‌اندازی برای مقابله با تورم افسارگسیخته و متوالی بالای ۴۰ درصد وجود دارد؟
مدیر برنامه های یایا توره، ستاره سابق منچسترسیتی در گفتگو با سیتی ریپورت از قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت های اروپایی به واسطه دلیلی عجیب خبر می دهد.
رئیس جمهور در نامه‌‍ ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» که به پیشنهاد معاونت اقتصادی توسط هیئت وزیران با قید دو فوریت به تصویب رسیده است را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
رئیس جمهور در نامه ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
اردبیل- دبیرکل سازمان همکاری‌ کشورهای عضو اکو گفت: در تلاش برای تأسیس شبکه مجریان تورهای گردشگری کشورهای عضو اکو هستیم تا این فرآیند تسهیل شود.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از برگزاری تورهای گیلان گردی ارزان قیمت خبر داد و گفت: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده است.
محمد مخبر با اشاره به اینکه اصلاح یکباره قیمت‌های خودرو در اوضاع کنونی مناسب نیست، از شورای رقابت خواسته تا در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت به فوریت نسبت به تجدیدنظر در قیمت‌گذاری مذکور اقدام شود.
توره آندره فلو، ستاره سابق تیم ملی نروژ، از اینکه خیلی‌ها در این کشور ارلینگ هالند را با او مقایسه می کنند، احساس غرور می کند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: مهار تورم بحث امروز نیست بلکه سالیان سال است که گفته می شود برای مهار تورم باید تولید رشد کند.
تورهای گردشگری از مقصد تهران به شهرستان‌های استان در طول ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می شود.
تورهای تهران گردی روزانه و شبانه در نوروز برای شهروندان و میهمانان نوروزی شهر تهران در ماه مبارک رمضان و نوروز در جاذبه‌های گردشگری، موزه‌ها، باغ موزه‌ها و خانه موزه‌های تهران برگزار می شود.
شهردار منطقه ۱۲ مسیرهای تورهای رایگان تهران‌گردی این منطقه را که در ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، اعلام کرد.
نائب رئیس کمیته ساحلی والیبال کشور گفت: در کنار برگزاری لیگ برتر والیبال ساحلی در کشور به دنبال افزایش برگزاری تورهای آزاد والیبال ساحلی برای توسعه این ورزش در مناطق گوناگون کشور هستیم.
رئیس جمهوری عراق از طرف های منطقه ای و بین‌المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.
در نخستین جلسه ستاد تبلیغات اقتصادی کشور، پیشنهاد دستگاه‌های عضو جهت کنترل انتظارات تورمی در بازار ارز مطرح و متناسب با آن تصمیماتی اتخاذ شد. ️
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد: صیادان تورهای ماهی گیری را از شمال خلیج فارس خارج کنند.
سرمربی تیم ملی اسپانیا نامزد دخترش را به نشستن روی سکوها تهدید کرد.
موسسه تحقیقاتی آیفو (Ifo) هشدار داد که بعید است تورم آلمان به زودی فروکش کند.
فاصله تورمی دهک‌ها در شهریور ماه به ۷.۸ واحد درصد رسید که نسبت به ماه قبل (٧.٠ واحد درصد) ٠.٨ واحد درصد افزایش داشته است.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شهریار از برگزاری تورهای رایگان شهریارگردی همزمان با هفته گردشگری خبر داد.
حسن روحانی بزرگترین میراث تورمی پس از انقلاب را برای دولت سیزدهم به یادگار گذاشت. تورمی که با وجود تلاش‌های بسیار هنوز هم گریبانگیر اقتصاد کشور است.
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در ماه‌های اخیر، بازار سرمایه را به عنوان اولویت دوم اقتصادی خود قرار داده است، افزود: دولت پس از مهار تورم، اقدامات حمایتی خوب و موثری از بورس داشته است که شاخص‌ترین آنها مصوبات ۱۰ بندی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ