منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۳۲ قلم به عنوان کالای اساسی ثبت شده است که در این راستا می‌توان به گندم، برنج، انواع گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شکر، لبنیات، روغن، حبوبات و… اشاره کرد.
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مصاحبه نفرات برگزیده آزمون استخدامی وزارت نفت امسال به‌منظور جذب در شرکت ملی گاز ایران از ۱۵ مرداد آغاز خواهد شد.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: تا کنون ۱۵۰ هزار نفر در سامانه سجام که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم راه اندازی شده است ثبت نام کرده اند.
سازمان ملل اعلام کرد: در پی واژگونی یک قایق مهاجران در نزدیکی جزیره لامپدوزا ایتالیا، بیش از ۴۰ نفر ناپدید شده‌اند.
علیرضا عسگریان ضمن ارائه آماری از میزان خانوارهای تحت پوشش برای دریافت یارانه اعلام کرد که ۹۱ درصد مردم مشمول دریافت یارانه هستند، در این میان جمعیت دهک دهم حدود ۸ میلیون نفر است که به دنبال اعتراضات سال گذشته، یک و نیم میلیون نفر تحت پوشش دریافت یارانه قرار گرفتند.
مفاد حکم انتصاب رئیس قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری است که نکاتی را به رئیس قوه قضاییه فرموده بودند و هچنین محور‌های اعلامی در سال گذشته در هفتم تیر که توسط رهبر معظم انقلاب در ۸ محور بود که در برنامه ریزی ما دخالت داشته و همواره با توجه به این اسناد بالادستی، برنامه قوه قضاییه را تنظیم کردیم.
در یکسال گذشته تلاش مسئولان قضایی بر برنامه محوری بوده است. امروز قوه قضاییه با چند سال پیش متفاوت است و همیشه اعلام کردیم که قوه قضاییه با برنامه حرکت می‌کند. قوه قضاییه با برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت حرکت می‌کند. در ابتدای سال گذشته برنامه‌های عملیاتی دستگاه قضا را به تفکیک دادگستری‌های سراسر کشور اعلام کردیم و این برنامه‌ها عملیاتی شده و در سال جاری نیز این کار اجرا شد و با تجربه‌ای که پیدا کردیم قطعا برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ پخته‌تر است.
رییس دستگاه قضا گفت: در مجموع ۸۸ هزار نفر مشمول بخش‌های مختلف عفو شدند که قسمتی از آنان آزادی افراد بود و بخشی نیز مربوط به جرایم نقدی بود.
خیانت خاتمی در شرایطی بود که وی بار‌ها در پستو‌ها اعتراف کرده، ادعای تقلب در انتخابات «دروغ» بوده؛ اما شرافت اعلام علنی آن را نداشته است. آن خیانت بود که دشمن را به افزایش تحریم‌های موسوم به فلج‌کننده واداشت. لاف گزاف وی در حالی است که در عفو اخیر تعداد عفوشدگان حدود ۹۰ هزار نفر بود.
معاون آبخیزداری، مراتع و امور بیابان سازمان منابع طبیعی کشور جامع‌نگری در حوزه های آبخیز را موضوعی مهم و اساسی برشمرد و گفت: در مسائل مربوط به حوزه‌های آبخیزداری برای حفظ آب و خاک کشور باید دیدگاه جامع نگر داشته باشیم.
مشهد ـ رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: حدود ۴ هزار زندانی در خراسان رضوی با عفو مقام معظم رهبری، آزاد و نزدیک به ۲ هزار نفر مشمول تقلیل مجازات شدند.
مشهد ـ رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: حدود ۴ هزار زندانی در خراسان رضوی با عفو مقام معظم رهبری، آزاد و نزدیک به ۲ هزار نفر مشمول تقلیل مجازات شدند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: امسال ۵ میلیون و ۹۰۴ هزار هکتار از اراضی کشور، زیر کشت گندم دیمی و آبی رفته است.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: از یکم اسفندماه تاکنون حدود ۱۲ میلیون مترمکعب آب موجود در رودخانه زاینده‌رود به سمت تالاب گاوخونی جریان یافته است.
معاون وزیر نیرو گفت: اگر اقدامی در راستای کاهش مصرف برق انجام ندهیم در سال ۱۴۰۵ مصرف برق حدود ۹۰ هزار مگاوات در پیک خواهیم رسید.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون در زلزله سوریه حدود حدود ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جان باخته اند که احتمال افزایش شمار جان باختگان نیز وجود دارد.
یافته‌های یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از ۷۶درصد مردم کره جنوبی از مسلح شدن کشورشان به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کنند!
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود یک میلیون فرصت شغلی و بیمه شده جدید ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم با اشاره به فصل سرد سال و پایداری تولید در این شرکت اظهار کرد: در ۹ ماهه امسال حدود ۱۵ میلیارد مترمکعب گاز در این شرکت فرآورش شده است.
با تولید حدود ۹۰ هزار تن غذا در کارخانجات داخلی در زمینه نیاز به خوراک میگو در کشور به خودکفایی ۹۸ درصدی دست یافته ایم.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود نیمی از مردم فنلاند با ایجاد پایگاه دائمی ناتو در خاک این کشور مخالفند.
در هفتاد و ششمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران تعیین تکلیف حدود ۹۰ هزار فضای پارک حاشیه‌ای تا پایان سال بررسی شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حق حدود ۹۰ هزار نفر جوان در آزمون وکالت رعایت نشده و قانون صریح مجلس از سوی مرکز وکلای قوه قضائیه دور زده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ