تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی دو ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۵۱/۰ هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ ۱۰۶۸/۹هزار میلیارد ریال معادل ۲۶.۲ درصد افزایش داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکنسول روسیه در شهر هیوستون ایالت تگزاس آمریکا اعلام کرد که واردات آمریکا از روسیه در ماه می نسبت به ماه آوریل بیش از دو برابر شده است.
مدیر مالی یک شرکت زیست دارو گفت: در حال حاضر ظرفیت پالایش پلاسما در دنیا ٩٠ میلیون لیتر در سال است که ٣٠درصد آن طی سالهای 2015تا 2020افزایش یافته است.
رئیس مجلس گفت: باید در برنامه هفتم توسعه تدبیری صورت گیرد که قیمت‌گذاری کالاهای اساسی طوی باشد که افزایش قیمت آن‌ها بیش از میزان افزایش حقوق‌ها نباشد.
شاخص کل امروز با رشد بیش از 26 هزار واحدی مواجه شده است.
شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد: مصرف برق در کشور روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۰ هزار مگاوات افزایش یافت.
پس صدور مجوز افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما، انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های نامتعارف بلیت را منتشر کرد که با دستور وزیر راه این قیمت‌ها دیشب اصلاح شد.
چرا با وجود اینکه از ابتدای سال جاری شاهد افزایش قیمت قند و شکر در بازار هستیم، دولت نرخ آن را به طور رسمی اعلام نمی کند؟
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
منابع محلی سودان همزمان با تداوم درگیری‌های داخلی در مناطق مختلف این کشور، از افزایش شمار کشته‌های این درگیری‌ها به ۵۶ و شمار زخمی‌ها به ۵۹۵ نفر خبر دادند.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از افزایش ۶۰ درصدی صدور پروانه ساخت و ساز در محلات بافت‌های فرسوده شهر تهران خبر داد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از مصرف ۲۴۲ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد و اعلام کرد این مقدار نسبت به سال ۱۴۰۰بیش از ۳ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت گفت: طی ۱۰ ماهه امسال بیش از ۲۷ میلیارد دلار به کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی صادرات داشتیم که بیانگر رشد ۲۶ درصدی نسبت به پارسال است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله مرگبار ترکیه و سوریه در مقایسه با رقم فعلی (حدود ۲۸هزار نفر) «دوبرابر یا بیشتر» خواهد شد.
اداره بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه ترکیه از افزایش تلفات زلزله در این کشور به بیش از ۱۲ هزار کشته و بیش از ۶۲ هزار زخمی خبر داد.
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش‌بینی می شود که سطح مبادلات تجاری میان ایران و زیمبابوه به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سال افزایش یابد.
رشت- سرپرست معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افزایش ۸ درصدی تولید مرغ در مقایسه با سال گذشته در این استان از تولید بیش از ۱۰۰ میلیون قطعه مرغ از ابتدای امسال خبر داد.
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از افزایش ۵۹ درصدی و ترابری ایمن بیش از ۴۸۵ هزار مسافر در مسیرهای داخلی و بین‌المللی طی ۹ ماهه سال جاری خبرداد.
افزایش بیش از دو برابری هزینه ثبت ازدواج؛ بفرمایید «حمایت»!هرچه شعار‌ها در خصوص تسهیل ازدواج جوانان پررنگ‌تر می‌شود و حتی جامه قانون می‌پوشد، واقعیت چیز دیگری نشان می‌دهد!
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
حسینی گفت:با اجرای متناسب‌سازی حقوق،مابه‌التفاوت ناشی از۲۶ ماه تأخیر در تطبیق حقوق بیش از ۱۳۰ هزارنفراز مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها باقانون مدیریت خدمات کشوری پرداخت میشود.
قیمت سبد نفتی اوپک پنج‌شنبه، پنجم آبان‌ماه با افزایش بیش از یک دلاری از ۹۴ دلار گذشت.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه بیش از ۲۶ هزار نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان درسه ماهه اول سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش بیش از ۴۰ درصدی ظرفیت اینترنت بین‌الملل خبر داد و گفت: ترانزیت داده در کشور از مرز ۶ ترابیت بر ثانیه عبور خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ