اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۹۳ نفر بر اثر حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند شمار جان‌باخته‌گان آتش‌سوزی‌های بی‌سابقه در ایالت هاویی به ۹۳ نفر افزایش یافته است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از ثبت ۹۳ هزار و ۲۰۶ سفارش کتاب های درسی از سوی دانش آموزان استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.
محمدی در مورد آخرین وضعیت ۹۳ساختمان بسیار پرخطر در تهران هم اظهار کرد؛ برای این ۹۳ ساختمان پرونده قضایی تشکیل و به دستگاه قضایی ارسال شد، دستگاه قضایی برای تک تک این ساختمان‌ها تعیین تکلیف و دستور خواهد داد.
درگیری‌ و تنش پس از محکومیت رهبر اپوزیسیون سنگال به دو سال حبس، به کشته شدن دست کم ۹ نفر در این کشور منجر شد.
بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر و در راستای اجرای سیاست‌های اجرایی نهضت ملی مسکن، پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
در اسفندماه سال ۱۴۰۱ بیش از ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار فقره چک مبادله‌شد که ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: سال گذشته حدود ۹۳ درصد از موالید کشور را غربالگری شنوایی کردیم و توانستیم از معلولیت‌ها جلوگیری کنیم.
شهردار منطقه ۸ تهران از آماده‌سازی ۹۳ بوستان سطح منطقه برای میزبانی از شهروندان و روزه‌داران در روز طبیعت خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: نوروز امسال یک میلیون و ۹۳ هزار نفر از طریق اتوبوس جابجا شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه ۲۱ درصد رشد داشته است.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت:تاکنون با ۲۷ شتابدهنده از ۹۳ طرح استارت آپی به میزان ۹۱ میلیارد تومان در قالب «هم سرمایه گذاری» حمایت کردیم.
سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل خانه صمت از سهم ۹۳ درصدی کشورهای همسایه در صادرات محصولات کشاورزی، دامی، شیلاتی و غذایی کشور در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.
دبی طرح‌های یک بزرگراه شهری پایدار به طول ۹۳ کیلومتر را که قرار است به هوشمند‌ترین فضای دوچرخه‌سواری و دویدن جهان تبدیل شود، منتشر کرد.
سه‌شنبه هفته پیش در جریان امتحانات این ترم، از دفتر رئیس دانشکده تماسی گرفته شد و اعلام شد که ابلاغیه بازنشستگی شما آمده و به امور اداری برای انجام امور تشریفات مراجعه کنید. این کار بدون هیچ‌گونه آمادگی قبلی بوده و به یکباره اسامی ۹نفر را اعلام کردند.
در آذرماه سال جاری بیش از ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره چک مبادله‌ شد که بیش از ۹۳ درصد این چک‌ها وصول شده است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۹۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است.
عکس‌های جدیدی از روز سقوط بازار سهام در سال ۱۹۲۹ منتشر شده است که نشان می‌دهد مردان و زنان وحشت‌زده به این واقعیت دست پیدا کرده‌اند که بیشتر پولی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند دیگر از بین رفته است.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در آشوب‌های چند روز اخیر، ۹۳ دستگاه آمبولانس از چرخه خدمت رسانی به مردم خارج شده اند.
تا هفته نخست مهرماه امسال، بیش از ۹۳ هزار میلیارد تومان از تعهدات مربوط به اوراق با تضمین دولت تسویه شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در بررسی‌های انجام شده، ۹۳ درصد طرح‌های اشتغال اجرا شده مددجویان در سال ۱۴۰۰ در مسیر درست در حال فعالیت است.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری اعلام کرد: در چهار ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ پوشش شبکه در نسل‌های دو، سه و چهار شبکه تلفن همراه در ۹۳ روستا بهبود پیدا کرده است.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره تعداد مفقودشدگان سیل نیز گفت: در حال حاضر شش نفر در پی این سیل در پنج استان کشور مفقود هستند که جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در این مدت، بیش از ۱۵ هزار امدادگر و نجات‌گر کادر و داوطلب به مردم کمک رسانی کردند؛ ۱۲ هزار و ۵۲۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و سه هزار و ۵۶۹ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند. در مجموع در سیلاب اخیر کشور به ۸۴ هزارو ۵۱۷ نفر امدادرسانی شده است.
مگر دستکش استریل در سایت تکثیر یوز وجود نداشت که دامپزشک مجبور به لمس یوز با دست شده؟ پاسخ اکرامی به این سوال به شدت تامل برانگیز است، چون به تاکید وی، در مجموعه‌ای که قرار است یوز ایرانی تکثیر و ذخیره ژنتیکی آن تا حدی حفظ شده و به نجات این گونه منحصر به فرد از انقراض منجر شود، تنها دستکش‌های لاتکس معمولی موجود بوده و دستکش استریل وجود نداشته است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ