شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و حفاری با هدف شتاب‌بخشی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت به‌منظور حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز توافقنامه تقویت همکاری امضا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه هوادار با انتشار ویدئویی متفاوت از پیراهن‌های فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود رونمایی کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: «جنگسر» از قطب‌های تأمین مواد اولیه سوخت هسته‌ای و پشتیبان‌کننده تولید برق هسته‌ای خواهد بود.
رئیس جمهور روسیه بر نقش آفریقا به عنوان یکی از قطب‌های جهان چندقطبی تاکید کرد.
سرپرست جدید سبزپوشان اصفهانی می‌گوید: زندگی حرفه‌ای‌ام را مدیون ذوب‌آهن هستم.
باستان شناسان می گویند که بقایای ده ها قربانی کودک در پرو کشف شده است و بسیاری دیگر احتمالاً در انتظار کشف هستند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: حداکثر تا اوایل سال آینده، مرکز جدید افتتاح خواهیم کرد و این مرکز جدید یکی از قطب‌های رادیوداروی کشور خواهد بود.
همدان- رئیس فدراسیون کاراته گفت:‌ همدان یکی از قطب‌های اصلی کاراته کشور بوده و هم در بحث فنی و هم در بحث اجرایی از آنها کمک می‌گیریم.
دانشمندان قبلاً محاسبه کرده بودند که انسان از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۰ تقریباً ۲۱۵۰ گیگا تن آب زیرزمینی را در سطح جهان استخراج کرده است. با این حال، تا قبل از این مطالعه جدید، مشخص نبود که آب‌های زیرزمینی چگونه در حرکت قطب‌های زمین نقش دارند.
در حالی که شیب مداری زمین بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۱۰ حدود ۸۰ سانتی‌متر به سمت شرق منحرف شده است، دانشمندان می‌گویند استخراج آب‌های زیرزمینی با این جابجایی مرتبط است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
در نظم جدید دیگر آمریکا و غرب تنها وضع کنندگان قانون نیستند؛ بلکه قطب‌های متکثر قدرت در مناطق مختلف جهان، اقدام به ایجاد نظم سیاسی، اقتصادی و نظامی متمایز از دیگران می‌کنند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر آبادان یکی از قطب‌های اصلی تئاتر ایران بوده که لازم است موانع موجود از سر راه هنرمندان برداشته شود.
بر اساس اطلاعات دریافتی بیش از ۲ هفته است که در شهرستان فریدونشهر استان اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های دامداری استان اصفهان گوشت قرمز پیدا نمی‌شود و مردم این شهرستان برای خرید گوشت قرمز ناگزیر باید به شهرستان‌های مرکزی استان سفر کنند.
اصفهان- مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به وقوع ۳۰۰ سرقت در باغ رضوان طی سال گذشته، گفت: بالا بردن امنیت آرامستان با افزایش دوربین‌های مدار بسته سبب کاهش این معضل شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پردیس تئاتر تهران به یکی از قطب‌های فرهنگی پایتخت تبدیل شود.
اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استان اردبیل از قطب‌های ممتاز و پیشرو در مسابقات فرهنگی، علمی و ورزشی است که درخشش خوبی را از فرزندان این خطه در کشور شاهد هستیم.
سمنان- مدیرکل دامپزشکی سمنان از این استان به عنوان یکی از قطب‌های تولید داروهای دامی کشور یاد کرد و گفت:طی شش ماهه نخست سال‌جاری دو تن انواع داروهای دامی به خارج کشور صادر شد.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مصدمیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر، گفت: تاکید داریم در مسابقاتی که ملی پوشان حضور دارند کادر فنی تیم ملی بالای سر وزنه‌برداران باشند.
گروه همراه اول با محوریت قطب‌های سرمایه‌گذاری و تحول دیجیتال خود در نمایشگاه اینوکس ۲۰۲۲ کیش و در کنار بازیگران اصلی حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصادی حضور دارد.
همراه اول همزمان با روز اول رویداد بین‌المللی جیتکس 2022، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعده‌ای برای جهانی‌سازی سرویس‌ها و محصولات کمپانی‌های فناور ایرانی و محلی برای شبکه‌سازی با قطب‌های فناوری دنیاست، به مشارکت در پنل‌های تخصصی این رویداد پرداخت و از استراتژی خود در زمینه «نوآوری باز» گفت.
محسنی‌اژه‌ای یزد را از قطب‌های اقتصادی کشور نیز خواند و گفت: مسئله تولید و سرمایه‌گذاری و قراردادها باید مورد اهمیت قرار گیرد و از آن‌جایی که کشور در جنگ اقتصادی است و مسئله اول و مهم کشور است، اگر به آن اهتمام جدی شود می‌تواند مانع بسیاری از ناهنجاریهای اجتماعی باشد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باید بتوانیم در افق سال‌های آینده، کشور را تبدیل به یکی از قطب‌های ساخت و طراحی نیروگاه‌های اتمی کنیم.
ویدئویی از سرقت عجیب قاب‌های آلومینیومی آرامستان آبادان در فضای مجازی منتشر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ