رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: باید بتوانیم در افق سال‌های آینده، کشور را تبدیل به یکی از قطب‌های ساخت و طراحی نیروگاه‌های اتمی کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب و همچنین اسناد بالادستی مبنی بر توجه ویژه دولت ها به گسترش حمل و نقل ریلی، در طول سالیان گذشته این حوزه مورد غفلت واقع شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: چند روزه تا حداکثر چند هفته برای تبدیل یوان کره به یورو زمان می‌برد و پس از آن پول‌های بلوکه شده ایران به یک حساب در یکی از کشور‌های منطقه واریز می‌شود و، اما از مسیر این دارایی‌ها کالا‌های غیر تحریمی که نیاز داریم تهیه می‌کنیم.
ایران به لحاظ جغرافیایی در منطقه استراتژیکی قرار دارد و روز به روز بر تعاملات برقی خود می افزاید و این می تواند سرآغازی برای تبدیل ایران به قطب برقی منطقه باشد.
رئیسی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در روابط کشور‌های منطقه، بر تقویت همکاری‌ها و تعاملات دوجانبه و منطقه‌ای با استفاده از فرصت‌ها و زمینه‌های موجود و تبادل ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.
رئیس جمهور گفت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تبدیل مرزهای امنیتی به مرزهای امن و اقتصادی، توسعه بازارچه‌های مرزی و همکاری‌ها در بخش انرژی است.
معاون گردشگری کشور گفت: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های معاونت گردشگری جذب گردشگر از طریق تولید محتوا و بازاریابی خارجی است.
یک کارشناس بازار انرژی گفت: با از سرگیری واردات گاز از ترکمنستان، ایران به‌سمت تبدیل شدن و ایجاد هاب گازی در خاورمیانه حرکت خواهد کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: راه ابریشم که یک کرویدور بین المللی است احیا خواهد شد و ایران به قطب کریدور آسیا تبدیل می شود.
فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای شهر پیگیر انتقال صنایع آلاینده از اصفهان و تبدیل این کلان‌شهر به قطب فناوری و صنایع سبز در ایران است.
"کمال خرازی" وزیر پیشین خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که برقراری رابطه میان تهران – ریاض برای دو کشور و منطقه مفید است، اظهار داشت: هنر جمهوری اسلامی ایران این است که تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایران قابلیت تبدیل به قطب هسته‌ای شدن و صادرات محصولات به سایر کشورها را داراست.
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن معتقد است کشتی پایتخت پتانسیل فراوانی دارد که می‌تواند در صورت تلاش و همکاری همه جانبه متولیان دوباره تبدیل به قطب کشتی ایران شود.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از تبدیل شدن ایران به هاب ترانزیت داده در منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت از تبدیل شدن ایران به هاب ترانزیت داده در منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد.
وزیر ارتباطات برنامه ۱۰ ساله فضایی را حاصل بیش از ۶۰ جلسه با نخبگان دانست و گفت: این سند کشور را تبدیل به قطب فضایی منطقه می‌کند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس با فرمانده جدید ارتش کشور پاکستان بر ادامه همکاری‌های گذشته در حوزه امنیت مرزی و مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره ایستادگی ایران در برابر قدرت‌های استکباری گفت: ملت ایران همه تهدیدات استکباری را تبدیل به فرصت کرده است.
سومین روز از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تمرین ریکاوری آرام ملی پوشان پس از شکست سنگین ۶ بر ۲ مقابل انگلیس همراه بود.
گناباد ـ امام جمعه گناباد گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال ایران به کشوری چند قطبی بودند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: ظرفیت ایران جهت ایجاد تجارت گاز در منطقه و تبدیل شدن به قطب اصلی تجارت گاز منطقه با سوآپ گاز مازاد روسیه را دارد. سواپ گازی هم امنیت آفرین و هم اشتغال آفرین است. این نکته بسیار مهم است که ایران از شرایط فعلی حداکثر استفاده را برای تجارت گاز و ارزآوری باید داشته باشد.
دزفول- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال تجزیه ایران و تبدیل کشور به سوریه و عراق است اما همچون همیشه موفق نخواهد شد.
اگرچه سیل دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی که روانه دانشگاه‌های امریکا و اروپا می‌شوند نشان دهنده آن است که ایران چیز‌های زیادی برای عرضه به جهان دارد، اما سناریوی اسفناک دیگری را به تصویر می‌کشد؛ این که ایران از بهترین افکار خود بی‌بهره خواهد ماند.
مهندس اسلامی گفت: اکنون در نقطه آغاز قرار داریم و ثابت شد اگر اراده کرده و به ظرفیت ملی و به استعداد جوانان اعتماد کنیم، می‌توانیم طرح‌ها و برنامه‌هایی که احتمالا به دلیل پیچیدگی‌های تکنولوژیک دور از دستیابی بودند را محقق کنیم و انشالله با توجه و عنایت پروردگار حتما به نتایج خوبی دست خواهیم یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ