همراه اول همزمان با روز اول رویداد بین‌المللی جیتکس 2022، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعده‌ای برای جهانی‌سازی سرویس‌ها و محصولات کمپانی‌های فناور ایرانی و محلی برای شبکه‌سازی با قطب‌های فناوری دنیاست، به مشارکت در پنل‌های تخصصی این رویداد پرداخت و از استراتژی خود در زمینه «نوآوری باز» گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش آموزان، نخبگان و سایر علاقمندان می‌توانند از امروز تا پانزدهم شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
همایش روز جهانی ووشو با حضور سفیر چین در ایران و همچنین مسئولان فدراسیون این رشته برگزار شد.
همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و مقاماتپاکستان و جمعی از تجار ایرانی و مقامات ایالت کراچی برگزار شد.
همایش موقعیت‌های سرمایه گذاری اقتصادی میان ایران و کراچی با حضور وزیر امور خارجه کشورمان و مقامات کراچی و جمعی از تجار ایرانی و مقامات ایالت کراچی برگزار شد.
دومین و آخرین روز از همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران برگزار شد.
آیین اختتامیه نخستین همایش بین‌المللی علم و ورزش های بیلیاردی عصر روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲  در محل سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
صبح روز جاری همایش «تامین مالی طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد از بازار سرمایه» در شهر یزد با حضور رئیس سازمان بورس، مدیران عامل بورس و فرابورس و سایر مدیران بازار سرمایه برگزار شد.
جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شركت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 همراه با مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، با حضور بیش از 53 درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه 28 خرداد ماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.
برگزاری همایش بزرگ محیط زیست توسط رسول دانیال زاده در مجتمع فولاد گیلان
بیستمین همایش حسابداری و حسابرسی کشور توسط انجمن حسابداری ایران برگزار می شود.
جلسه هیئت مدیره کانون مربیان ایران روز گذشته با حضور اکثریت افراد در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد .
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران، نهمین همایش سراسری گرامیداشت روز فولکس واگن را برگزار می‌کند.
انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همایش گرامیداشت «روز معدن» را برگزار می‌کند.
همایش ملی روز شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور رئیس‌جمهور در تالار بزرگ کشور برگزار شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امسال همایش علمی تحت عنوان آموزش نیاز محور و مهارت محور برگزار می‌کنیم و از متخصصین آموزش عالی در دانشگاه‌های کشور درخواست کردیم تا نظرات خود را ارائه دهند.
همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان ولیعصر(عج) تا پارک لاله تهران همزمان با روز بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی روز جمعه (۹ دی) برگزار شد.
«ششمین همایش روز ملی زیست‌فناوری» با هدف رونق بازار تولیدات ایران‌ساخت و هم‌افزایی میان بازیگران صنعت زیستی ۲۷ آذرماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور روز گذشته ۱۰ آذرماه در تبریز برگزار شد.
همایش ملی لایحه برتر با حضور حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، مسئولان دادگستری و کانون وکلای آذربایجان شرقی و وکلای برتر سراسر کشور روز گذشته ۱۰ آذرماه در تبریز برگزار شد.
همزمان با نخستین روز برگزاری رویداد بین المللی جیتکس ۲۰۲۲ در کشور امارات متحده عربی، روز گذشته همایش «روز فناوری ایران» با حمایت همراه اول و مشارکت برندهای معتبر ارتباطی و فناوری برپا شد.
آژانس حفاظت از داده ایتالیا از فیس بوک خواسته تا فعالیت هایش پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور در روز یکشنبه هفته آینده را شفاف سازی کند.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد.
همایش سراسری رؤسا و معاونین شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال جاری و تبیین سیاست ها و اولویت های بانک با حضور مدیر استان برگزار شد.
شروع بارش‌های تابستانی «مانسون» چند روز اخیر در استان یزد سبب جاری شدن سیلاب و روان آب‌ها در این شهر و اختلال در روند زندگی مردم شد، همچنین اکثر مسیرهای شهری، زیرگذرها و مسیرهای مواصلاتی این استان مسدود و موجب تخریب چندین خانه قدیمی در محله «اکبرآباد» شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ