باستان شناسان می گویند که بقایای ده ها قربانی کودک در پرو کشف شده است و بسیاری دیگر احتمالاً در انتظار کشف هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
مربی گل گهر سیرجان با انتشار یک استوری از ملاقات خود با کودکان کار و سپری کردن اوقات خوش با آنها گفته است.
بر اساس گزارش‌های اعلامی حدود ۲۰ کودک در سلامت کامل از داخل ساختمان در حال حریق خارج شدند.
«سایبر کواد تسلا برای کودکان» با الهام از طراحی سایبرتراک نمادین، راه خود را به بازار چین باز کرده است. فروش این خودروی اسباب بازی در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر)، از فروشگاه آنلاین تسلا برای چین، به قیمت ۱۶۷۶ دلار یا ۱۴۹۴ یورو (حدود ۸۰ میلیون تومان) آغاز شد.
تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، در تعطیلاتش مشغول رسیدگی به کودکانی است که در آکادمی او سرگرم یادگیری اصول فوتبال هستند.
عکسی را که در اینجا ملاحظه می‌کنید، هنری ویوله در سال ۱۹۱۲ میلادی در شهر قم گرفته است.
علیرضا بیرانوند قبل از سفر به قائمشهر در یک برنامه خیرخواهانه به دیدار جمعی از کودکان بی‌سرپرست رفت و ساعات شادی را کنار آن‌ها سپری کرد.
قهرمانان و مسئولان کمیته قویترین مردان فدراسیون بدنسازی و محمد انصاری در مرکز خیریه کودکان بی سرپرست حضور پیدا کردند.
شادی بعد از گل خاص رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در فینال کوپا دل‌ری، به حمایت او از یک سازمان خیریه کمک به کودکان سرطانی اشاره داشت.
پیراهن مهدی مهدوی‌کیا با هدف کمک به کودکان زلزله‌زدگان خوی در آلمان با ارزش ۱۰ هزار یورو به فروش رفت.
کودکان تحت حمایت انجمن خیریه حضرت علی اصغر (ع) اصفهان در تمرین تیم فوتبال سپاهان حضور پیدا کردند.
کودکان مومیایی شده، که تخمین زده می‌شود در هنگام مرگ بین ۱ تا ۱۴ سال سن داشته‌اند، در چندین دوره زندگی می‌کردند. قدیمی‌ترین مومیایی از نظر زمانی به بازه زمانی بین پادشاهی قدیم (۲۶۸۶-۲۱۶۰ قبل از میلاد) و اولین دوره میانی (۲۱۶۰-۲۰۵۵ قبل از میلاد) برمی‌گردد. بیشتر مومیایی‌ها به دوره بطلمیوس (۳۳۲ تا ۳۰ قبل از میلاد) و دوره روم (۳۰ قبل از میلاد تا ۳۹۵ پس از میلاد) مرتبط هستند.
لایحه ای به سنای فرانسه ارائه شده که به والدین اجازه نمی دهد تصاویر فرزندانشان را در شبکه های ا جتماعی به اشتراک بگذارند.
صبح روز گذشته دیداری نمادین در ورزشگاه پیام میان تیم رسانه ورزش و تیم کودکان سندروم دان برگزار شد.
تمرین امروز تیم پرسپولیس در هوای برفی شهر تهران و با حضور جمعی از کودکان یک خیریه برگزار شد.
اقدام زیبای قایدی و مطهری پیش از شروع مسابقه مس و استقلال؛ دو ستاره آبی ها، کاپشن خود را به کودکان همراه دادند تا از سرما در امان بمانند.
مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس است.
این عکس در سال ۱۹۴۰ و همزمان با آغاز حمله هوایی در نبرد بریتانیا گرفته شده است. کودکان حاضر در عکس تا لحظاتی قبل از ثبت عکس مشغول برداشت از مزرعه رازک در همان نزدیکی بودند و با هشدار حمله هوایی به حفره‌ای که به همین منظور حفر شده بود پناه بردند.
بازیکنان تیم فوتبال کرواسی جشن کسب عنوان سومی جام جهانی را با خانواده‌هایشان به اشتراک گذاشتند.
لباس‌ تیم ملی برای جام جهانی برای اولین بار بر تن کودکان ‌و جوانان یک خیریه دیده شد.
ماموران یگان ویژه در کنار تامین نظم و امنیت در شهرها، سعی دارند تا با ارتباط به کودکانی که از چهره‌های نامعلوم و زیرنقاب آنها ترسیده اند رابطه برقرار کنند تا آرامش به وجود کودکان بازگردد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در نشست مجمع سازمان ملل متحد در نیویورک، یونان را متهم به برخورد نامناسب با پناهجویان و مهاجران در دریای اژه نمود. وی تاکید کرد که یونان با غرق کردن قایق‌های حامل پناهجویان دریای اژه را به گورستان پناهجویان مبدل می‌کند. اردوغان در جریان سخنرانی عکسی از اجساد کودکان جان باخته در دریای اژه نشان داد که گارد ساحلی یونان، قایق آنان را در آب غرق کرد.
فدراسیون فوتبال ژاپن از پیراهن تیم ملی این کشور برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.
علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی با حضور در مجتمع ماهک ساری با کودکان مبتلا به سرطان دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ