معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از اعزام بیست و ششمین گروه داوطلب کادر پزشکی به عتبات عالیات برای خدمات‌دهی به زائران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه مالی گردشگری از سال جاری از طریق "صندوق سرمایه گذاری جسورانه نقدینه" در حوزه های نوآورانه، فناور و استارتاپی سرمایه گذاری می‌کند. هدف صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه نقدینه که در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ حضور دارد، هدایت سرمایه‌گذاری های گروه مالی گردشگری به سمت سرمایه گذاری های هوشمندانه تر و فناورانه تر است.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ
افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به‌علت قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران به‌عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی اعلام کرد!
بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ (ایران الکامپ ۲۰۲۳ ) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز ۴ تیرماه پس از چهار سال وقفه افتتاح شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با حضور فعالان عرصه فناوری از چهارم تا هفتم تیرماه برگزار می‌شود و شرکت خدمات ارتباطی رایتل با شعار «تحقق زندگی هوشمند» در این نمایشگاه حضور دارد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از فردا ۴ تیرماه با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز می‌شود.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
از بین بازیکنان پرسپولیس کاپیتان دوم این تیم می‌تواند با قهرمانی در لیگ بیست و دوم به یک رکورد فوق‌العاده دست یابد.
بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با حضور تکواندوکارانی از بیش از ۱۳۰ کشور جهان به میزبانی جمهوری آذربایجان در شهر باکو برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که فصل عجیب و غریبی را در لیگ برتر دوره بیست و دوم پشت سر می‎‌گذارد، فاصله‌ای تا بازگشت به لیگ دسته اول ندارد.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال برابر چاوز به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در اواخر این مسابقه به زمین آمد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و هفتم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۳۴ در وضعیت پاک ثبت شد.‌
با برگزاری بیست و ششمین مجلسه کمیسیون راهبری کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، پیش نویس لایحه قانون حمایت و حفاظت از داده های شخصی بررسی و برای ارائه به کارگروه نهایی شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته شهر تبریز ظهر امروز و با حضور شرکت ایران خودرو دیزل افتتاح شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز و جمعی از مدیران صنعتی و خودرویی کشور آغاز به کار کرد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
گروه خودروسازی سایپا در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته ایران- تبریز که از 13 الی 16 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بین المللی بازرگانی ایدرو گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز از 13 الی 16 دی ماه در این شهر برگزار خواهد شد و شرکت های گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.
مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) گفت: برای اولین بار می‌خواهیم از تجهیزات داخلی برای مسابقات استفاده کنیم.
رئیس‌جمهور در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات گفت: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.
مراسم بیست و ششمین روز ملی صادرات غیر نفتی
مراسم بیست و ششمین روز ملی صادرات غیر نفتی
رئیس‌جمهور در بیست و ششمین سالروز ملی صادرات گفت: امروز علی‌رغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها شاهد رشد صادرات در کشور هستیم.
در حاشیه بیست و ششمین مجمع عمومی انوک محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در نشستی اختصاصی  با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک دیدار و گفت و گو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ