اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و هفتم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۳۴ در وضعیت پاک ثبت شد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ میلیون نفر شب اقامت در مراکز اقامتی گیلان به ثبت رسیده است.
وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در نامه‌ای به استاندار فارس، مراتب ثبت بافت تاریخی شیراز را ابلاغ کرد.
مسابقات جام واگنر با شکست عجیب قهرمان لیگ ملت‌های والیبال همراه بود.
محمدرضا ساکت با تیمی که ساخته در لیگ بیست و سوم به دنبال ثبت ششمین قهرمانی تاریخ لیگ برتر طلایی پوشان اصفهانی است.
یک اتفاق جالب و در نوع خود عجیب در ارومیه برای بازیکن تیم ملی افغانستان رخ داد.
ستاره جوان باشگاه پوگون لهستان، رکورد حضور جوان‌ترین بازیکن ایرانی در یک لیگ معتبر اروپایی را شکست و با 19 سال سن به عنوان جوان‌ترین بازیکن فوتبال اهل ایران در مسابقات اروپایی معرفی شد.
نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید معاون اول از برخی از جایگاه های سوخت گفت: رکورد بالاترین مصرف روزانه بنزین امسال به ۱۴۲ میلیون لیتر رسیده است.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
امیرحسین حسین‌زاده ششمین بازیکن خارجی و لژیونر است که زنوزی رونمایی می‌کند، هفتمین بازیکن محمد نادری خواهد بود.
یزد- مردم یزد در حالی ششمین سالگرد جهانی شدن بافت تاریخی یزد را به شادی نشسته‌اند که از این ثبت جهانی، دستاوردی عاید بافت تاریخی و ساکنان آن نشده است.
فرابورس ایران امروز ۵ تیرماه، میزبان ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی می‌باشد. ثبت سفارش از چه ساعتی آغاز خواهد شد؟
پژوهشگران انسلادوس، ششمین قمر بزرگ زحل را، پاییز گذشته با تلسکوپ فضایی جیمز وب رصد کردند. تصاویر گرفته‌شده با ابزار طیف‌نگار فروسرخ نزدیک تلسکوپ چیزی را ثبت کردند که دانشمندان «فورانی خارق‌العاده بزرگ» نامیده‌اند.
علاقه‌مندان و متقاضیان مشارکت در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می توانند از امروز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
مهدی ترابی ششمین پاس گل فصل خود را مقابل تراکتور ثبت کرد.
تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و سوم لیگ پرتغال برابر چاوز به پیروزی رسید. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در اواخر این مسابقه به زمین آمد.
اهواز- در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، لوح ثبت شهر ملی حصیربافی توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهردار رفیع اهدا شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز چهاردهم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۵ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۷ برای ششمین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد، فرآیند ثبت نام در ششمین دوره نانواستارت‌آپ، ویژه شرکت‌کنندگان در یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو آغاز می شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۱ تن از ایشان وخیم است.
در پایان ششمین روز ثبت نام برای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، یک نفر برای ریاست و یک نفر برای نایب رئیسی بانوان نامزد شدند.
وینگر چپ تیم تراکتور در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، ششمین پاس گل این فصل خود را به ثبت رساند.
ثبت‌نام در ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و طب سنتی تا ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ تمدید شد.
داده‌های سازمان ملل در روز جمعه (۷ اکتبر) نشان داد که قیمت‌های جهانی مواد غذایی برای ششمین ماه متوالی در سپتامبر کاهش یافته است زیرا از زمان ثبت رکورد پس از جنگ روسیه و اوکراین، به کاهش خود ادامه داده است.
رضا اسدی در ششمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم توانست دروازه نفتی‌ها را باز کند تا ناجی تیمش باشد. تراکتوری‌ها دومین پیروزی پیاپی خود را در لیگ بیست‌ودوم ثبت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ