مسئول اجرایی بیست و ششمین مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (سیزم) گفت: برای اولین بار می‌خواهیم از تجهیزات داخلی برای مسابقات استفاده کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکری گفت: کمیته‌های خودکفایی طرح‌ها و مجتمع‌های پتروشیمی با همکاری و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نیازهای خود را در زمینه تأمین قطعات و تجهیزات برطرف کنند.
وزیر بهداشت همچنین درباره شرایط تولید تجهیزات پزشکی در کشور گفت: برای ۴۰ درصد تجهیزات پزشکی در کشور از تولیدات دانش بنیان استفاده می‌شود.
شورای امنیت سایبری پرتغال دستوری صادر کرده که ممکن است اپراتورهای مخابراتی را وادار به عدم استفاده از تجهیزات ۵G چینی در شبکه اینترنت موبایل کند.
استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ساخت آئروژل گرافنی برای استفاده در صنعت خبر داد، ماده‌ای که به گفته ایشان بسیار سبک بوده و می‌تواند به‌عنوان روان‌ساز در تجهیزات خنک‌کننده نفتی استفاده شود.
یک شرکت دانش‌بنیان با استفاده از دانش بومی و فناوری روزآمد زمینه را برای تولید داخلی و بومی تجهیزات زیرساختی پیشرفته مورد نیاز کشور در حوزه مخابرات و ارتباطات فراهم کرده است.
رشت- استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای به روز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس انقلابی همه کارها را در نزد خود کوچک می‌داند، گفت: پلیس فتا باید برای بروز رسانی تجهیزات خود از نخبگان دعوت کند.
حسین زاده ، راه اندازی فاز ۱۴ پارس جنوبی را به عنوان ایرانی ترین فاز پارس جنوبی؛ به معنای تحقق اقتدار و غرور ملی دانست و گفت: بیش از ۸۰ درصد تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت، تولید داخل است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره گسترش اینترنت نسل پنجم، اضافه کرد: بسیاری از تجهیزات اینترنت نسل چهارم در کشور ما چینی است و طبیعی است که برای اینترنت نسل پنجم هم بتوانیم از تجیزات چینی استفاده کنیم.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین و هوشمندسازی برای کشف جرم گفت: برخی از مجرمان توانایی بسیاری در اختفای جرم خود دارند و برهمین اساس دستگا‌های پلی گرافی مغزی ساخت داخل برای کشف جرم به کار گرفته شده است و برای کشف دروغ به کار گرفته شده و در موضوعات خاص و حاد اگر مجرمان دروغ بگویند مشخص می‌شود.
محققان کشور درصدد افزایش مقاومت تجهیزات و قطعات فلزی در برابر خوردگی و فرسایش با استفاده از فناوری های نوین هستند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و فروشندگان تجهیزات پزشکی مکلف به استفاده از پایانه فروشگاهی شدند.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از خودکفایی ساخت ۱۷۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از تخصص نیروهای جوان و متخصص منطقه و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
آرتمیس ۲ دومین هواپیمایی است که شرکت Leidos برای اهداف جاسوسی می‌سازد. اصلاحاتی که در داخل این هواپیما صورت گرفته‌اند، به‌همراه معماری جدید تجهیزات پردازش سیگنال، استفاده از آنتن‌های ماژولار و ارتباطات هوا به زمین به آرتمیس ۲ اجازه می‌دهند تا هرگونه ارتباط بین نیرو‌های دشمن را از فواصل دور رصد و رمزگشایی کند.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از حمایت از تولید تجهیزات توان‌بخشی با استفاده از طرح‌های دانش‌بنیان خبر داد.
برزو قنبری از تدوین نقشه‌راه برای بومی‌سازی تجهیزات مورد استفاده در صنعت نفت و ساخت بار اول خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم تفکر مبتنی بر حرکت به سمت سازندگان داخلی است.
ضایعات تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی (WEEE) معمولاً به محل دفن زباله فرستاده می‌شوند. جداسازی و استخراج اجزای این زباله‌ها به انرژی زیاد و مواد شیمیایی خاصی نیاز دارد و به همین دلیل از نظر اقتصادی گاهی به‌صرفه نیست. با این حال، این زباله‌های الکترونیکی حاوی مقدار زیادی فلز هستند که می‌توانند در طیف وسیعی از محصولات جدید مورد استفاده قرار بگیرند.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در رده مردان صدم ثانیه‌ها ما را به مدال می‌رساند و اگر از قایق‌های بهتری استفاده شود رنگ مدال بهتر خواهد شد.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
سرپرست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر ضرورت تدوین استانداردهای بومی، خاص صنعت ریلی تاکید کرد و گفت: تأمین تجهیزات و قطعات مترو با توان تولیدکنندگان داخلی از اهداف اصلی این شرکت است.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری تجهیزات و سامانه‌های آتش‌نشانی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان ارتقا می‌یابد.
معاون اموررادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت:مشترکان برای رفع مشکل ضعیف بودن سیگنال یا کیفیت پائین دریافت سرویس ازاپراتورهای تلفن همراه بایستی به سایت اپراتورخود مراجعه کنند.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد درمان های مقرون به صرفه برای بیماری‌های چشم با استفاده از افزودنی تصویرگر سه‌بعدی ممکن شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ