اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهدای دیپلمات مزار شریف، یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و جمعی از خانوده‌های شهدای دیپلمات در محل وزارت خارجه برگزار شد.
مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد.
مراسم معارفه رافائل بنیتس در سلتاویگو برگزار شد و این مربی اسپانیایی با قراردادی سه ساله، به طور رسمی هدایت آبی‌پوشان را در دست گرفت.
قطع برق افتتاحیه بیست‌وششمین نمایشگاه الکامپ را با اختلال مواجه کرد.
مراسم بدرقه بیست و دومین کاروان پیاده انصارالحسین (ع)، کاروان پیاده مشهد – کربلا با میزبانی ۸۰ موکب‌دار عراقی از زائران در روز جمعه ۲ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
مراسم افتتاح بیست و هفتمین نمایشگاه نفت و گاز
مراسم ختم مرحوم عماد افروغ، دوشنبه ۲۸ فروردین با حضور برخی چهره‌های سیاسی، علمی و فرهنگی در مسجد امیر (ع) برگزار شد. دکتر عماد افروغ، تحلیلگر و جامعه‌شناس و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم سحرگاه شب بیست و سوم ماه رمضان ۱۴۰۲ درگذشت.
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مدرسه عالی مطهری
مراسم شب احیای بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد مطهری
مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مرقد امام خمینی
به منظور شرکت کارکنان و کارگران میادین و بازار‌های میوه و تره بار در مراسم لیالی قدر و سوگواری آن امام رئوف و حضور در راهپیمایی روز قدس، چهارشنبه و جمعه بیست و سوم و بیست و پنجم فروردین، تمامی میادین و بازار‌های میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل هستند.
همزمان با ۲۱ فروردین ماه، مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در ستاد ارتش برگزار شد.
مراسم گرامیداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی برگزار شد.
ری- رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه سب های نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان و همزمان با لیالی قدر در حرم امام خمینی(ره) سخنرانی می کنند.
بیست و پنجمین سالگرد درگذشت اسطوره فوتبال ایران و انزلی با شکوه ‌و حضور پررنگ اهالی فوتبال و مردم برگزار شد.
تصویر نرگس خمینی، فرزند سید حسن خمینی، نوه امام در مراسم بزرگداشت چهاردهمین سالگرد رحلت همسر امام خمینی (ره) و بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی را می‌بینید.
۵۵ هزار هوادار فوتبال در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس که در ورزشگاه بصره برگزار شد، شرکت کردند.
بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال امروز در لوسیل قطر با بازی دو تیم فرانسه و آرژانتین به پایان می‌رسد. ساعتی قبل از شروع این بازی مراسم اختتامیه در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی قطر با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.
مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت در مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی شرکت خواهد کرد.
مراسم بیست و ششمین روز ملی صادرات غیر نفتی
مراسم بزرگداشت بیست و چهارمین سالگرد شهادت «سید اسدالله لاجوردی» اول شهریور در تهران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ