فابریزیو رومانو نیز تأیید کرد که الاتحاد سفت و سخت خواهان جذب کریم بنزماست و منتظر پاسخ ستاره فرانسوی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بحران دروازه‌بانی بایرن مونیخ پیچیده‌تر شد و یکی از نامزدهای پست دروازه‌بانی این باشگاه به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی داد و گفت منتظر رئال مادرید خواهد ماند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، شخصا از فلورنتینو پرز خواسته است که پیراهن شماره 7 را به او بدهند.
بایرن مونیخ در فکر ارائه پیشنهادی برای انتقال قرضی اورلین شوامنی، ستاره رئال مادرید، به این باشگاه است.
ناچو فرناندز قصد ترک اروپا و بازی در جایی دیگر را داشته اما به خاطر درخواست رئال و هم‌چنین بستن بازوبند کاپیتانی در مادرید ماندگار شده است.
با رسمی شدن انتقالا خوسلو به رئال مادرید، این باشگاه دیگر اقدام به جذب بازیکن جدید نخواهد کرد مگر اینکه در ادامه بازیکن یا بازیکنانی تاثیرگذار درخواست جدایی بدهند.
ناچو گفت اگر انتخاب با او بود، همین تابستان امباپه را برای رئال مادرید می‌خرید. او همچنین کین را مناسب سبک بازی رئال دانست.
یک روزنامه فرانسوی باشگاه رئال مادرید از کیلیان امباپه درخواست کرده برای انتقال به رئال در تابستان پیش رو باید برای پذیرش دو شرط آماده شود.
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، درخواست مدیران این باشگاه برای صحبت با رسانه‌ها را رد کرد.
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، درخواست ویژه‌ای از وینیسیوس جونیور برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی داشت.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، پس از پیروزی مقابل اسپانیول از رفتار ناعادلانه داوران در لالیگا به شدت انتقاد کرد.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که مدتی است با حملات شدیدی در فوتبال اسپانیا روبرو است از مقامات این کشور خواست مجازات‌های سنگین‌ترین علیه نژادپرستی وضع کنند.
در جریان بازی شب گذشته رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو هوادار مراکشی حاضر در ورزشگاه درخواست جالبی از آنچلوتی سرمربی رئال داشت و به او گفت: آدامس می دهی؟ این درخواست با پاسخ مثبت کارلتو همراه شد!
یکی از هواداران رئال مادرید شب گذشته درخواست عجیبی از کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم، مطرح کرد.
سرمربی اتلتیکو مادرید تاکید کرد که هیچ یک از بازیکنان این تیم تا کنون درخواست جدایی نداده اند.
اتلتیکو مادرید برای انتقال قرضی ژوائو فلیکس تا پایان فصل، رقمی عجیب و باورنکردنی را طلب کرده است.
رئیس جمهور اوکراین امروز در سخنانی در نشست مجمع پارلمانی ناتو در مادرید گفت: از درخواست کی یف برای عضویت در اتحادیه اروپا و ناتو حمایت کنید.
صد‌ها کامیون دار اسپانیایی با حضور در خیابان‌های مادرید، برای درخواست تغییر مقررات حمل و نقل جاده‌ای و در اعتراض به هزینه بالای زندگی، از مرکز شهر به سوی ساختمان پارلمان راهپیمایی کردند.
طق ادعای مارکا، ژوائو فلیکس به دلیل اختلاف با دیه‌گو سیمئونه قصد جدایی از اتلتیکو در انتقالات زمستانی را دارد. او گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه مادریدی است.
سانتیاگو سولاری با درخواست مدیران رئال موافقت کرده و به زودی به باشگاه سابق خود بازخواهد گشت. هنوز پست جدید او نامشخص است.
تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، می‌گوید اگر مصدومیت کریم بنزما جدی نبود، او از کادر فنی درخواست تعویض نمی‌کرد.
فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در مورد دلیل قبول درخواست جدایی کاسمیرو توضیح داد.
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا درخواست مشترکی به مقامات اسپانیایی ارسال کرده و خواهان به رسمیت شناختن حق انحصاری برندهایشان در متاورس شدند.
رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست گروهی از طرفداران این تیم برای برگرداندن کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو را به شیوه‌ای معنا‌دار رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ