فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در مورد دلیل قبول درخواست جدایی کاسمیرو توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکو، ستاره سابق بارسلونا، رسما به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه انتخاب شد. او پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی فعالیتش به عنوان جانشین ماتئو آله‌مانی را آغاز می‌کند.
قراردادی که باشگاه الاتفاق عربستان با استیون جرارد امضا کرده او را به یکی از گران‌ترین مربیان دنیا تبدیل کرده و باعث شده اسطوره لیورپول درآمدی در حد پپ گواردیولا و یورگن کلوپ داشته باشد.
مراسم بزرگداشت منوچهر زندی ورزشی نویس پیشکسوت با حضور چهره‌های فرهنگی و ورزشی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم که امیر قلعه نوعی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز حضور داشت چهره‌های ورزش درباره شخصیت منوچهر زندی و تأثیر او در حوزه رسانه و ورزش ایران به سخنرانی پرداختند. در بخش پایانی این مراسم از سردیس منوچهر زندی رونمایی و از طرف فدراسیون‌های ورزشی فوتبال، اسکی، تنیس روی میز، و باشگاه ورزشی سپاهان از او تقدیر شد.
این ستاره ۵۳ ساله برای تعطیلات در کرواسی بود که دچار خونریزی مغزی شد و سقوط کرد. ادوین فان در سار روز جمعه با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است. باشگاه سابق او آژاکس تأیید کرد که بازیکن و مدیر اجرایی سابق آن‌ها از خونریزی در اطراف مغزش رنج می‌برد، اما در وضعیت پایداری قرار داشت.
باشگاه بارسلونا به مناسبت تولد سی و شش سالگی لیونل مسی پیام تبریکی خطاب به او منتشر کرد تا نشان دهد رابطه باشگاه با اسطوره‌اش با وجود انتقال او به اینترمیامی همچنان خوب است.
خاویر زانتی، نایب رئیس باشگاه اینتر از این باشگاه برای بایگانی کردن شماره پیراهن 4 به افتخار او قدردانی می‌کند.
سپ مایر، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان، با انتقادی شدید به اقدامات اخیر مدیران ارشد باشگاه می‌گوید این بایرن دیگر بایرنی که او می‌شناخت نیست.
لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، معتقد است سادیو مانه همراه با چند بازیکن دیگر باید از این باشگاه بروند و بهتر بود باشگاه به جای او ارلینگ هالند را می خرید.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، به لیونل مسی توصیه کرد از بازگشت به بارسا خودداری کند و گفت بازگشت به باشگاه کاتالان به سود او نخواهد بود.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
بعد از اعلام بازنشستگی گرت بیل، باشگاه سابق او رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسمی از این ستاره ولزی و دوران حضورش در لوس بلانکوس تجلیل کرد.
باشگاه ناپولی با نصب مجسمه جدیدی از مارادونا که پای چپ او طلایی است، تولد فوق ستاره دنیای فوتبال را جشن گرفت.
لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، پیش از بازی برابر شاختار دونتسک نشان داد که چرا از او به عنوان اسطوره این باشگاه یاد می‌شود.
ادوارد رومرو، مدیر اقتصادی باشگاه بارسلونا، بار دیگر به شایعه بازگشت لیونل مسی واکنش نشان داد و گفت که در صورت نیاز، از هیچ اقدامی برای محقق شدن این اتفاق دریغ نخواهند کرد.
اسطوره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد ادعا کرد که قصد داشته به این تیم برای خروج از بحران کمک کند، اما مدیراجرایی پیشین باشگاه مانع او شده است.
باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد اشتفان افنبرگ، اسطوره این باشگاه، به بایرن بازگشته است. او از این پس به عنوان سفیر باشگاه باواریایی فعالیت خواهد کرد.
هریستو استویچکوف، اسطوره بارسلونا، مدعی شد توصیه او به این باشگاه مبنی بر توافق با آلفونسو دیویس رد شده است.
فابیو کاناوارو، اسطوره باشگاه یوونتوس، از پل پوگبا خرید جدید بیانکونری حمایت کرده و می‌گوید او بعد از سالها شنیدن انتقادها در یونایتد برای انتقام‌گرفتن به یوونتوس برگشته است.
جان تری، اسطوره باشگاه چلسی، در آستانه اولین بازی خانگی فصل این تیم در مقابل تاتنهام از مالک قبلی باشگاه، رومن آبراموویچ، ستایش کرد و او را بهترین مالک دنیا خواند.
رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، منچستریونایتد را تیمی بی هویت دانست و گفت که رونالدو سخت از بازگشت به این باشگاه پشیمان است.
علی پروین قطعا یکی از نشان های اصلی باشگاه پرسپولیس و اسطوره قرمزهای ایران است. او در چنین روزی از فوتبال خداحافظی کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ