ناچو گفت اگر انتخاب با او بود، همین تابستان امباپه را برای رئال مادرید می‌خرید. او همچنین کین را مناسب سبک بازی رئال دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور برای کسب میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار حفظ ادب از سوی هوادارانش در بازی با پرسپولیس شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار رفع نواقص و اصلاح قانون هوای پاک شد.
در شرایطی که هر روز خبرهای مختلفی از علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپا به مهدی طارمی منتشر می‌شود، این بازیکن به همراه باشگاه پورتو درخواست مشترکی از میلان ایتالیا داشته‌اند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نگاه امیر قلعه‌نویی به رنکینگ نیست و به همین دلیل هم درخواست بازی‌های دوستانه بزرگ‌تری را داشته است.
لیونل مسی قبل از جدایی از پاری سن ژرمن با کنایه به تیم فرانسوی به کیلیان امباپه گفته بود که لیاقت حضور در یک تیم موفق و بزرگ را دارد.
بازسازی نوکمپ و انتقال بارسا به ورزشگاه مونتجوئیک که رفتن به آن مشکلات خاص خود را دارد، باعث شده تا درخواست بلیت از سوی هواداران با کاهش چشمگیری روبه‌رو شود.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ضمن مکاتبه با رئیس جمهور از وی درخواست کردم تا طرح بزرگ خط آبی بندر آبادان به سیبه سریع‌تر راه‌اندازی شود.
یکی از مدیران سابق باشگاه الاهلی عربستان از عدم جذب ستارگان بزرگ فوتبال توسط این باشگاه انتقاد کرد.
فدراسیون فوتبال مالزی به درخواست سرمربی تیم ملی، حاضر به انجام بازی دوستانه با تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین نشدند.
ابرستاره آرژانتینی درخواست دولت عربستان برای تبلیغ در جام جهانی را نپذیرفت.
پریگوژین ادعا می‌کند که روسیه "تکه بزرگ" از خاک اوکراین را تصرف کرده و اکنون هدف استراتژیک نیروهای این کشور که متحمل خسارات سنگینی شده‌اند دفاع از دستاوردهای موجود است.
رامین رضاییان از هواداران سپاهان درخواست کرد از هفته آینده با حضور در استادیوم به این تیم روحیه بدهند.
کشورهای جنوب شرق آسیا درخواست میزبانی خود برای جام جهانی 2034 را به فیفا ارسال کرده‌اند.
دادستان عمومی عربستان به درخواست «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خواستار اعدام ده قاضی سابق به اتهام «خیانت بزرگ» شده است.
بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرماجرا و دشوار، اکنون فرزاد حسین خانی بعنوان سرمربی مس کرمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخته و نگرانی در میان جملات او کاملا قابل مشاهده است.
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
فدراسیون فوتبال آذربایجان درخواست حضور تیم ملی فوتسال این کشور در تورنمنت کاسپین را نپذیرفت و روسیه هم شرایط شرکت در این رقابت‌ها را ندارد.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
سازمان ثبت احوال با برپایی میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) اقدام به دریافت درخواست‌های صدور گواهی یک بار خروج از کشور و تعویض شناسنامه می نماید.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ معتقد است که نظام بانکی و صدور کارت‌های بانکی باید به سمت‌وسویی برود که در نهایت هرفردی بتواند با کارت ملی خود به عنوان کارت بانکی خرید کند. این در حالی است که معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی می‌گوید تقریباً نمونه‌ای در سطح دنیا از تجمیع کارت‌های بانکی با این قبیل کارت‌ها وجود ندارد.
آیت‌الله دژکام با اشاره به حرکت بزرگ خانواده حاج عبدالله اسکندری، فرمانده شهید سپاه پاسداران در رد درخواست داعش گفت: به خانواده شهید می‌گوییم شما تنها نیستید تا آرمان‌های انقلابی و نهضت حسینی مردم ایران تحقق پیدا کند.
بانک ملت در 12 ماهه سال گذشته، بیشترین تسهیلات بانکی را به شرکت های دانش بنیان پرداخت کرده است.
هنوز مشخص نیست که مدیران این بانک باز هم تسهیلات را در قالب ۱۲ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می‌کنند یا خیر. اما به نظر می‌رسد که مبلغ وام قرض الحسنه به علت محدودیت اعتبار کمتر از میزان وام مرابحه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ