رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست گروهی از طرفداران این تیم برای برگرداندن کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو را به شیوه‌ای معنا‌دار رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوخی‌های دو ملی‌پوش فوتبال ایران حالا به فضای مجازی راه پیدا کرده است.
وقتی یک دروازه‌بان در دو بازی متوالی اشتباه می‌کند، هجمه‌های زیادی روی او وارد می‌شود. الان باید پورحمیدی را بیشتر دوست داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
ستاره تازه‌وارد سپاهان با انتشار پستی نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص آینده‌اش در این تیم واکنش نشان داد.
آرش صادقیانی از عملکرد شاگردانش بابت کامبک فوق العاده‌ای که برابر چین تایپه زدند و به فینال رفتند تمجید کرد.
به نظر می‌رسد سردار آزمون از همگروهی ایران با ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی خیلی خوشحال است.
فیلم ادعای سخنگوی دولت در خصوص واکنش جالب رئیسی به گران شدن یک کالای مورد نیاز مردم را در زیر مشاهده می کنید.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه اینترمیامی در جریان بازی برابر آتلانتا واکنش عجیبی به تعویض لیونل مسی داشتند.
لبران جیمز، اسطوره NBA، به شوخی در مورد پیشنهاد نجومی عربستانی ها به کیلیان امباپه می‌گوید که برای چنین پولی تا عربستان می‌دود!
سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی ضمن بازتاب خبر قهرمانی تیم ملی جوانان ایران به موفقیت‌های کشورمان پرداخت.
علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است تا هرطور شده خودش را به شروع لیگ برساند و دروازه‌بان قرمز‌ها در هفته‌های ابتدایی باشد
ویدئویی از لحظه واکنش رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه به فهمیدن مالکیت تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس منتشر شده است.
مردی که با زدن یک نقاب خود را به جای دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا معرفی می‌کند در خارج از برج ترامپ در شهر نیویورک به هدایت خودرو‌ها در خیابان پرداخت. هیئت منصفه دادگاهی در منهتن نیویورک روز پنجشنبه رای داد که دونالد ترامپ در پرونده پرداخت حق السکوت به استورمی دانیلز، یک بازیگر فیلم‌های مستهجن، رسما متهم شود. ترامپ در واکنش، رای این هیئت منصفه را انتقام‌گیری سیاسی در جهت تاثیر گذاشتن بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دانسته است. رئیس جمهور سابق آمریکا قرار است سه‌شنبه آینده خود را به دادگاه معرفی کند. ترامپ نخستین رئیس جمهوری سابق آمریکا است که دادگاهی اتهامات کیفری علیه او را بررسی می‌کند.
کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس سابق بایرن مونیخ، واکنش جالبی به قضیه بارساگیت نشان داد.
بازرسان قبلی در محل حضور یافتند و پس از توضیحاتی که برای آن‌ها داده شد بازرس مذکور به سهو خود پی برد و پس از هماهنگی آن‌ها با دبیرخانه آژانس موضوع عملاً حل شد؛ ضمن اینکه امروز هم نامه‌ای از جانب دفتر پادمان سازمان انرژی اتمی ایران در پاسخ به نامه قبلی آژانس در این خصوص ارسال شده است.
خبرنگار و شاعر سرشناس عراقی به جعل نام خلیج فارس در مسابقات فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس واکنش جالبی نشان داد.
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به استعفای حمید سوریان از سمت نایب رئیسی به تشریح موضوع پرداخت و جزئیات جالب و عجیبی را عنوان کرد.
کاندیدای نایب رئیسی اول مهدی تاج به اتفاقات دوشنبه شب واکنش نشان داد.
رئیس جدید کمیته ملی المپیک پس از انتخاب به عنوان رئیس این کمیته واکنش جالبی به حاضران در مجمع داشت.
شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذای استانی سهام عدالت در بورس خبر داد. این نمادها تا چه تاریخی تعلیق شدند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ