دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی درخواست این خادم شجاع و فداکار حرم شاهچراغ (ع) مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه با درخواست این خادم فداکار موافقت و دستور استخدام وی را صادر کرد.
عسگری گفت: به دلیل اینکه شهرستان کرج و پردیس مخزن آب شرب به میزان کافی ندارد با قطعی‌های مکرر آب مواجه هستیم بنابراین از وزارت نیرو می‌خواهیم به سرعت ورود و این مشکل را برطرف کند؛ خوشبختانه ذخیره آبی سد کرج نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما سهمیه و حق‌آبه باغات پایین دست کرج داده نشده و باغات در حال از بین رفتن است که در این رابطه از وزارت نیرو درخواست جدی داریم که به این مطالبه مردم توجه داشته باشد و با تامین حقآبه باغات پایین دست کرج مشکل مردم را برطرف کند.
در نامه شماری از دیپلمات‌های پیشین آمریکایی به بایدن مطرح شده است که راهبرد فعلی بایدن مبنی بر کاهش تحریم‌ها در قبال رفتار خوب، خطرناک است چراکه «به جای متکی بودن بر اهرم فشار آمریکا، بیشتر متکی بر اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است.»
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی درخواست ستاد بحران کشور و دستور فرمانده کل ارتش و امریه‌های واصله از فرماندهی نیروی زمینی ارتش و هوانیروز، خلبانان و کارکنان فنی پایگاه چهارم هوانیروز ارتش (اصفهان) در روزهای اخیر، اقدامات گسترده و مؤثری در برقراری پرواز برای خدمت در شهرستان‌های کوهرنگ و فریدون‌شهر انجام داده‌اند.
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی‌شود برخی راه‌ها را باز کرد. از دیشب رایزنی‌ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
نشریه پولیتیکو اعلام کرد که دولت جو بایدن قصد دارد به دلیل کمبود تسلیحات در پی ارسال سلاح به اوکراین، بیشترین بودجه نظامی تاریخ آمریکا را از کنگره درخواست نماید.
وزارت امور خارجه سوریه در پی وقوع زلزله شدید در این کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد درخواست کمک کرد.
با رد درخواست تجدیدنظر باشگاه پی اس جی، دیگر هیچ شانسی برای پیوستن حکیم زیاش به باشگاه پاریسی وجود ندارد.
پیشکسوت فوتبال تبریز در پی رخ دادن برخی اشتباهات داوری علیه تیم تراکتور از کمیته داوران درخواست عجیبی را کرد!
رهبر انقلاب سال گذشته در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام با اشاره به درخواست جمعی از بانوان محترم برای برگزاری یک دیدار در ایام ولادت حضرت زهرا (س) فرمودند: «بانوان محترم از ما گلایه میکنند که این روز را باید به بانوان اختصاص میدادیم؛ حق هم با آن‌ها است، منتها این جلسه، جلسه‌ی ریشه‌دار و سابقه‌داری است و نمیشود این جلسه را دست کم گرفت؛ باید یک روزی را برای دیدار خانم‌ها هم ان‌شاءالله معیّن کنیم.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت از درخواست این وزارتخانه برای دورکاری کارمندان تهرانی در پی تشدید آلودگی هوا خبر داد و گفت: این درخواست به طور جدی و ویژه برای کارمندان خانم باردار، کارمندان دارای فرزند زیر ۶ سال، کارمندان دارای بیماری تنفسی و قلبی و کارمندان با سن بالای ۶۰ سال مطرح می‌شود.
در پی درخواست گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی برای لغو روادید مقامات ایرانی و اعضای خانواده‌ آن‌ها، وزرای بهداشت و ارشاد به سوالی در این خصوص پاسخ دادند.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
گمرک ایران در پی درخواست سازمان غذا و دارو، موضوع کاهش حقوق و تعرفه گمرکی شیرخشک دارویی از 4 به یک درصد را ابلاغ کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات ۸ مهر زاهدان، خواستار دلجویی از خانواده‌های داغداران این حادثه و «شهید» تلقی شدن کسانی که بی‌گناه کشته شدند، شد.
در پی قطعی‌های گسترده برق در اوکراین، رئیس‌جمهوری این کشور از مردم خواست از استفاده از وسایلِ با مصرف برق زیاد خودداری کنند.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در پی کشته شدن ۸۱ تن در درگیری‌های مرزی بین تاجیکستان قرقیزستان از دولت‌های دو کشور خواست از تشدید تنش‌های نظامی اجتناب کنند.
رییس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین با اشاره به اعمال محدودیت‌های تردد در محور‌های منتهی به مرز‌های اربعین از همه زائران درخواست کرد که فعلا به سمت مرز‌های عراق حرکت نکنند.
در پی درخواست دبیر شورای عالی مناطق آزاد از معاون اول رییس جمهور، مخبر دستور توقف واگذاری ایرلاین تابعه مناطق آزاد و بررسی بیشتر این موضوع را صادر کرد.
کیلور ناواس با ناپولی به توافق کامل رسیده ولی حاضر نیست بدون دریافت غرامت 18 میلیون یورویی، پی اس جی را ترک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ