تبریز- فرمانده مرزبانی استان آذربایجان شرقی از کشف مقادیر قابل توجهی مرمی فشنگهای جنگی و شکاری و دستگیری یک نفر قاچاقچی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف یک محموله سلاح و مهمات جنگی در تالاب هورالعظیم خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۲۰ قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ تیغه خشاب در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیسی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف ۴۸ قبضه سلاح کلت کمری، ۶۷ تیغه خشاب و ۲ هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.
فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از کشف محموله هشت هزار و ۳۰۰ فشنگ جنگی و دستگیری فروشنده مهمات در این شهرستان خبر داد.
زنی که از سوی شوهرش تهدید به قتل می‌شد شکایتی را مطرح کرد و باعث کشف مهمات جنگی شد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری در شهرستان ماهشهر خبر داد.
فرمانده هنگ مرزی سراوان از درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار و معاندان مسلح و کشف تعداد ۵۶۳ عدد انواع مهمات جنگی خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انهدام باند سلاح و مهمات غیر مجاز در آبادان، از دستگیری دو نفر از این باند و کشف بیش ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ جنگی در این زمینه خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سازمان یافته قاچاق سلاح و کشف ۷۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از آنها در ارومیه طی عملیات مشترک نیروهای مرزبانی و پلیس استان خبر داد.
کرمان - رییس کل دادگستری استان کرمان از انهدام باند قاچاق سلاح جنگی و کشف یک محموله سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد.
تبریز- دادستان آذربایجان شرقی از کشف ۱۵ هزار عدد فشنگ جنگی و شکاری توسط اداره کل اطلاعات استان خبر داد.
فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی مهمات و کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد انواع فشنگ جنگی در شهرستان اهواز خبر داد.
کرمانشاه- فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به کشف قریب به ۸۰۰ قبضه سلاح جنگی در ۵۵روز گذشته، گفت: میزان کشفیات سلاح و مهمات در مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی اصفهان از کشف ۱۴۵ قبضه انواع سلاح‌های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی و دستگیری قاچاقچی اسلحه جنگی در تبریز، از کشف ۱۲ قبضه کلت کمری و یک قبضه اسحله وینچستر به همراه مهمات جنگی خبر داد.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزداران در هنگ مرزی جکیگور توانستند با رصد اطلاعاتی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و ۸۵ قبضه سلاح جنگی را کشف کنند.
فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانان توانستند یک باند سلاح و مهمات را حین ورود به خاک کشور شناسایی کنند.
نیروهای امنیتی سوریه مقادیر زیادی سلاح و مهمات جنگی از مخفیگاه های تروریست های داعش در حومه درعا کشف و ضبط کردند.
روابط عمومی قرارگاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق نیز اعلام کرد با شهادت یکی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت در پی حوادث تروریستی روز جمعه زاهدان، تعداد شهدای این حادثه به ۴ تن افزایش یافت.
با تلاش سربازان گمنا‌م امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، محموله سنگین سلاح ‌و مهمات جنگی در راستای اغتشاشات و سایر اقدامات امنیتی قبل از ورود به ایران در مرزهای سیستان و بلوچستان ‌کشف و ضبط شد.
فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای از انهدام باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و کشف محموله سنگین در شهر شوش خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ