مجری صداوسیما: غرب همان پیش نویس ۶ ماه قبل را روی میز گذاشته؛ نباید این توافق ضعیف امضا شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
او همچنین به عنوان کارشناس در برنامه‌ «سیاست خارجی» از شبکه سه صدا و سیما نیز ایفای نقش کرده است. او از منتقدان برجام و محمد جواد ظریف است.
در تصاویر و ویدیوهایی که از عاطفه میرسیدی پس از بازنشستگی در فضای مجازی منتشر شده است، تفاوت پوشش میرسیدی با آنچه مخاطبان در تلویزیون می دیدند، بیش از هر چیزی نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.
این روز‌ها همه از هوش مصنوعی حرف می‌زنند و هر روز از یک شاهکار مرتبط با هوش مصنوعی رونمایی می‌شود. در تازه‌ترین مورد، صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از اولین مجری هوش مصنوعی خود رونمایی کرده است.
مجتبی پوربخش مجری اخراجی صداوسیما با انتشار توئیتی به گرانی دارو و هزینه درمان انتقاد کرد.
مجتبی پوربخش مجری سابق صداوسیما با انتشار یک استوری از قیمت دلار در سال گذشته و مقایسه آن با قیمت کنونی انتقاد کرد.
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش کنایه جدیدی به همکارانش زده است.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
در برنامه شهروند و مافیا مجری صداوسیما توهین‌های عجیبی به تیم فوتبال پرسپولیس و طرفدارانش کرد.
مجتبی پوربخش، مجری ورزشی سابق صداوسیما از مسئولین خواست به یک علامت سوال بزرگ در پرونده علی انصاریان پاسخ دهند.
مصطفی امامی مجری صداوسیما از یحیی گل محمدی عذرخواهی کرد.
مجری شبکه تهران در واکنش به عدم هماهنگی به آخرین وضعیت فیلتر یا رفع فیلتر برخی پلتفرم های شبکه اجتماعی انتقاداتی را روی آنتن زنده مطرح کرد.
اخیرا رسانه‌ها از بازگشت کیمیا گیلانی مجری، (که ۲ ماه پیش از تلویزیون خداحافظی کرده) با یک مسابقه برای شبکه پنج خبر می‌دهند.
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
به گفته‌ی مجری شبکه‌ی پنج: قیمت‌ها به جای اینکه کاهش داشته باشد روز به روز افزایش می‌یابدتا کی باید گفت این قیمت‌ها حبابه؟ چرا این حباب هیچوقت نمیشکنه؟
المیرا شریفی مقدم، مجری مشهور صداوسیما از از عدم پاسخگویی برخی مسئولان انتقاد کرد.
مجری صداوسیما در کنایه به تاکتیک کی‌روش در جام جهانی گفت: «بُز» هم روی نیمکت حریف بود ما رو آنالیز می‌کرد!
داوود عابدی مجری توانمند ورزشی در شبکه خبر و همسر المیرا شریفی مقدم در یک پست اینستاگرامی از صداوسیما خداحافظی کرد.
مجری خبری صداوسیما در اقدامی عجیب تعداد جانباختگان حادثه آتش‌سوزی زندان اوین را ۴۰ نفر عنوان کرد که بعد از آن با عذرخواهی این تعداد را اصلاح کرد.
کیهان نوشت: این یک فرصت برای صداوسیما هست که در چنین هنگامه‌ای، با شناخت ماهیت فرصت‌طلب برخی افراد معلوم‌الحال، نسبت به گزینش و همکاری با آن‌ها تجدید نظر کند.
مجتبی پوربخش با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرامش، به خبر پایان کارش در صداوسیما واکنش نشان داد.
مجری ورزشی صداوسیما که وظیفه اجرای برنامه شب‌های فوتبالی را برعهده دارد، در این دوره حضور یافت و موفق شد مدرک درجه A مربیگری را دریافت کند.
در حالی که مجری برنامه عنوان کرد:«یک کشتی خاطره انگیز ببینیم از فردین معصومی.»مسابقه ای را پخش کردند که در آن فردین معصومی مقابل ماخوف روس شکست خورد.
مجری صدا و سیما در برخوردی عجیب در قبال کارشناسی که سخنانش را با نقد مسئولین آغاز کرده بود، وقت برنامه را تمام شده اعلام کرد. و گفت:ببخشید؛ فرصتمون تموم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ