نماینده مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیر عرضه نفت در بورس انرژی از طریق اوراق گواهی سپرده کالایی نفت خام پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماست خیار خوشمزه و رستورانی که در این بخش آموزش خواهیم داد، پیش غذایی سالم و مقوی است که برای تنوع حتما باید امتحانش کرد.
معاون وزیر نیرو گفت: تنوع بخشی به منابع تولید برق با هدف اصلاح اقتصاد صنعت برق با عرضه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در بورس انرژی تسریع شده است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تولید محتواهای الکترونیکی یکی از اولویت‌های مهم برای معلمان در روش تدریس بوده است.
رئیس جمهور به دعوت رسمی همتای کنیایی خود و به منظور ارتقای سطح روابط با کشور های دوست و همسو و در راستای تنوع بخشی به مقاصد صادراتی و ایجاد زمینه های همکاری سیاسی و تجاری عازم کنیا شد.
دنیای خوشمزه ترشی‌ها پر از تنوع و زیبایی است که بعضی از آن‌ها مثل ترشی آلبالو، ترشی گیلاس، ترشی انجیر، ترشی انگور و ترشی گوجه سبز را در این بخش آموزش می‌بینید.
رتبه ۷۳ ایران در شاخص های تولید و صادرات با فناوری های متوسط و پیشرفته در دنیا اهتمام جدی سیاستگذاران به منظور تنوع بخشی به تولیدات کشور و ارتقای صادرات فناوری های پیشرفته را می طلبد.
در نشست مشترک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران بر عمق بخشی تعاملات و افزایش همکاری های مشترک از طریق استفاده از ابزارهای نوین مالی تاکید شد.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: به دانش و فناوری تنوع بخشی و تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم.
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح گفت: به دانش و فناوری تنوع بخشی و تاکتیک‌پذیری انواع سامانه‌ها در بخش‌های مختلف رسیده‌ایم.
«مازیار آل‌داوود» مالک اقامتگاه بوم‌گردی آتشونی در روستای تاریخی گرمه شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان به عنوان چهره ملی در بخش تنوع فرهنگی ایران معرفی شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه الگوی ما برای تعریف کارگر، فرمایش مقام معظم رهبری است، گفت: سال‌های گذشته به موضوعات تولید و کار توجه نشده بود، از همین رو گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های جامعی در خصوص کیفی سازی محصولات، افزایش تیراژ تولید، تنوع بخشی به محصولات و صادرات خودرو، تدوین کرده که در راستای آن بتوان صنعت خودروی کشور را توسعه داد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی گفت: انتصابات در بخش های مختلف دولت بر اساس کارآمدی بوده نه سلایق سیاسی؛ دولت در انتصابات نگاه سیاسی ندارد
بحران انرژی ۱۸ ماه گذشته اختلاف بین کشور‌های ثروتمند و فقیر را تشدید کرد. بسیاری از کشور‌های در حال توسعه در اعتراض به فشار‌ها برای تنوع ‏بخشی در حوزه انرژی و کاهش سهم سوخت‌‏های فسیلی، جری‏تر شدند و به افزایش هزینه‌‏های غذا و انرژی اشاره کردند که حاصل جنگی اروپایی بود.
گواهی سپرده نفت علاوه بر ویژگی‌هایی نظیر شفافیت در فروش نفت خام ایران و همچنین استفاده جهت وثیقه بانکی برای مشتریان خصوصی، یک ابزار بسیار مهم در جهت توسعه بازارهای مالی و همچنین توسعه ابزارهای مالی مرتبط با فروش نفت است.
سرپرست سازمان حفظ نباتات کشور از رویکرد این سازمان در تنوع‌بخشی به سبد آفت‌کش‌های شیمیایی با سموم کم‌خطر، باکیفیت و دارای حداقل دوره کارنس خبر داد.
اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: بخش زیادی از ذخایر ژنتیکی و تنوع زیستی طی ۷۰ سال اخیر از بین رفته‌اند و ادامه این روند در آینده قابل جبران نخواهد بود.
سه مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلستان، ولز و امریکا نکاتی را مکشوف کرد که تا به حال پوشیده مانده یا دست‌کم نمود بیرونی پیدا نکرده بودند. در مسابقه نخست هر کسی پرچم خود را داشت؛ پرچم الله نشان، پرچم بدون نشان، پرچم شیر و خورشید و پرچم قومیت‌ها. در رویارویی با انگلستان شاهد بودیم عده‌ای از جمله بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را نخواندند، عده‌ای این سرود را خواندند و عده‌ای دیگر هو کردند. القصه، آنچه دیدیم تفرقه بود. در مسابقه دوم و سوم اوضاع تا حدودی تغییر کرد. به جز تنوع پرچم‌ها –که در بازی نخست هم با آن مواجه بودیم- مشاهده کردیم بخشی از بازیکنان سرود جمهوری اسلامی را خواندند، برخی لب زدند و برخی نخواندند.
گروه بهمن در سال 1395 به صورت کامل به بخش خصوصی واگذار شد. تغییر در مدیریت این خودروساز چهار دستاورد توسعه و افزایش تنوع محصول، توسعه ماشین آلات و تجهیزات، اشتغالزایی و توسعه فضای فیزیکی را به همراه داشت.
صدر اعظم آلمان اعلام کرد این کشور به دنبال تنوع بخشی به شرکای تجاری خود است، اما مناسبات تجاری با چین ادامه می یابد.
با رعایت چارچوب منابع و مصارف شبکه بانکی و رفع ایرادات سامانه وزارت راه و شهرسازی و همچنین دستور کاری که در دولت درخصوص تنوع بخشی به نحوه تامین مالی طرح جهش مسکن در جریان است.
صالح آبادی گفت:در تلاشیم انتشار اوراق گام را از ۲۶ همت کنونی به عنوان یکی از ابزار تامین مالی در حمایت عملی و غیرتورمی از تولید به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برسانیم.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از گونه‌هایی مانند یوزپلنگ و میش مرغ تعداد کمتر از ۲۰ فرد باقی مانده و با اعتبارات بسیار محدود حفاظت سخت می‌شود و به ناچار مجبوریم از بخش خصوصی در این باره کمک بگیریم.
شهردار اصفهان: گروه بهمن با تنوع بخشی محصولات در حوزه خودروهای تجاری می تواند کمک شایانی به توسعه ناوگان شهری کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ