«مازیار آل‌داوود» مالک اقامتگاه بوم‌گردی آتشونی در روستای تاریخی گرمه شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان به عنوان چهره ملی در بخش تنوع فرهنگی ایران معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
باشگاه کراپ‌الوند با سرمربی خود طی توافقی دو طرفه قطع همکاری کرد
سرمربی فولاد این قول را به هواداران تیمش داده که در ۲-۳ بازی آتی از بازیکنان ۱۶-۱۷ ساله آکادمی در زمین بهره ببرد.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر درشرایطی آغاز می شود که روی نیمکت 16 تیم مربیانی حضور دارند که در ادوار گذشته هدایت تیم‌هایی را برعهده داشته‌اند اما دو نفر «سرمربی اولی» هستند.
16 تیم حاضر در لیگ برتر بیست و سوم سرمربی خود را انتخاب کردند و حالا تیم‌ها برای آماده سازی هرچه‌ بهتر کارشان را شروع می‌کنند.
تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر فوتسال به طور قطعی مشخص شدند.
رئیس جامعه بوم گردی با بیان اینکه در نظر داریم روز ۳۱ اردیبهشت را به عنوان روز ملی بوم گردی در تقویم ملی ثبت کنیم گفت: می‌خواهیم سال‌های آینده در این روز از چهره های برتر تقدیر شود.
با پایان مسابقات لیگ برتر برگزاری کلاس های مربیگری فوتبال در شهرهای مختلف آغاز شده تا مربیانی که فاقد مدرک هستند، موفق به برگزاری دوره ها و نشستن روی نیمکت تیم ها شوند.
چهره 8 تنیسور راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های 1000 امتیازی مردان مشخص شد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ایران است اما این صدرنشینی تنها دلیل امیدواری شاگردان یحیی به کسب جام قهرمانی نیست.
تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره لیگ برتر ووشو مشخص شدند.
پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان، چهره هفت تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد.
معصومه ابتکار نوشت: شنیدن صدای معترضین و گفتگو در همه سطوح به خصوص جوانان با رعایت الزامات آن که اولینش هم ترازی و صاف کردن گذشته با عذرخواهی و پذیریش مسئولیت است، باید آغاز شود. برخورد سخت نمی‌تواند جواب جوانانی باشد که فقط زندگی بهتر می‌خواهند؛ ولو اینکه متاثر از رسانه یا شبکه مجازی دشمن باشند؛ که در این زمینه هم رسانه ملی مقصر اصلی است. در این میان برخی دغدغه داران از نقش نجات بخش مادری غافل نبوده و پیگیر این نقش هستند که مظهر عشق ورزیدن به همه بچه‌های خانواده بدون چشمداشت، بدون شرط و بدون انتظار است.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از نمایش ضعیف در برابر انگلیس، مقابل ولز 180 درجه تغییر چهره داد و با یک بازی خوب به برتری دو بر صفر رسید تا اکنون یکی از نامزدهای صعود باشد.
با پایان رقابتهای روز دوم رقابتهای والیبال ساحلی تور آسیا، چهره ۱۶ تیم برتر مرحله گروهی مشخص شد.
در پایان رقابتهای هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد رده بندی تیمی مسابقات در دو گروه اعلام شد که طی آن تیم‌های بانک شهر و پتروپالایش صدرنشین شدند.
در پایان رقابتهای هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد رده بندی تیمی مسابقات در دو گروه اعلام شد که طی آن تیم‌های بانک شهر و پتروپالایش صدرنشین شدند.
رفتار و ظاهری که از کریم باقری در حاشیه دیدارهای لیگ برتر و تیم ملی در سال‌های اخیر مخابره می‌شود، رفتار و ظاهر همیشگی این چهره نیست.
رفتار و ظاهری که از کریم باقری در حاشیه دیدارهای لیگ برتر و تیم ملی در سال‌های اخیر مخابره می‌شود، رفتار و ظاهر همیشگی این چهره نیست.
مهدی طارمی سه‌شنبه شب توانست با درخشش در ماه سپتامبر بهترین مهاجم لیگ پرتغال نام گیرد. او اکنون مهمترین مهره پورتو شناخته می‌شود و نقشی موثر در پیروزی‌های این تیم ایفا کرده است.
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نتایج هفته گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس حالا چاره ای جز پیروزی مقابل سپاهان در بازی بزرگ هفته ندارد.
چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی اروپا مشخص شد.
چهره چهار تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک تنیس باشگاه‌های کشور مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ