اصفهان- معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور گفت: بخش زیادی از ذخایر ژنتیکی و تنوع زیستی طی ۷۰ سال اخیر از بین رفته‌اند و ادامه این روند در آینده قابل جبران نخواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در فوتبال ایران تاریخی طولانی و پرفراز و نشیب داشته اما به ندرت چنین روزهایی که امروز در آن است را تجربه کرده باشد.
جدیدترین یافته‌های محققان ثابت کرده است که به یاد آوردن خاطرات یا تمرکز، هر دو با کمبود یک ویتامین حیاتی مرتبط هستند.
فیلمی که از اردوگاه اشرف منتشر شد، ظاهرا فاقد نیروی جوان بودند، متوسط سن حاضران آن اردوگاه باید بالای ۵۵ تا ۶۰ و ۶۵ سال باشد. چنین گروهی نیاز نیست کشته شوند یا بمیرند، به قول حافظ «بر او نمرده به فتوای من نماز کنید.» جوان یعنی آینده، مجموعه‌ای که آنان را ندارد، یعنی فاقد آینده است. همان‌گونه که زاد و ولد موجب ادامه حیات جامعه می‌شود، در سازمان‌ها و حکومت‌ها و نهاد‌ها نیز زاد و ولد موجب تداوم حیات آن می‌شود.
رشت- تخریب پوسته هتل تاریخی تهران بندرانزلی، سبب از دست رفتن آخرین بخش باقی‌مانده از این میراث ارزشمند گیلان در قلب این شهر شد.
بزرگراه ایالتی گاردن نیوجرسی همچنان به دلیل حریق اراضی جنگلی بسته است.
دزفول- فرمانده کل ارتش گفت: تهی کردن جامعه از فرهنگ ایرانی – اسلامی و نابودی کانون خانواده، مهمترین هدف دشمنان و خطرناک‌ترین توطئه آنها است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه متأسفانه بررسی‌های اخیر در سطح جهانی نشان از تداوم زوال تنوع زیستی دارد، گفت: حدود ۸۵ درصد مساحت تالاب‌ها از بین رفته است.
قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: رژیم صهیونسیتی روزهای سختی را طی می‌کند و مقامات آن رژیم جعلی اذعان می‌کنند که در معرض نابودی هستند و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.
محققان معتقدند، این پیشرفت می‌تواند پیامد‌هایی برای درمان نوروبلاستوما، که شایع‌ترین شکل تومور سرطانی جامد است، به غیر از تومور‌های مغزی که در کودکان یافت می‌شود، داشته باشد. درمان استاندارد معمولا شامل جراحی برای برداشتن کامل سلول‌های سرطانی است که دیدن آن‌ها به دلیل شباهت به بافت سالم اطراف دشوار است.
عضو شورای شهر تهران گفت:ساخت برج‌ها در اطراف باغ گیاه‌شناسی منجر به کاهش سفره زیر زمین، ازبین رفتن بافت باغ، بروز آلودگی و مشکل در حفظ گونه‌های در معرض انقراض می‌شود.
فرمانده کل سپاه گفت: اولین آن صدام و متحدانش بودند و بعد از آن راهبرد تکثیر ویروس تکفیر در سرزمین‌های اسلامی برای کنترل ما بود که با مجاهدت‌های آن سردار بزرگ این توطئه هم خنثی شد. بعد از آن هم جنگ اقتصادی را آغاز کردند. ما در حال ساخت تاریخ هستیم و تاریخ یک واقعیت ساکن و ایستا در نقطه‌ای از زمان نیست بلکه یک جریان ممتد است. برخی از مقاطع تاریخ به اندازه تمام زمان ارزش حیاتی دارد و هرملتی اگر به موقع عمل نکند ممکن است، نابود شود.
تخریب راحت‌ترین کار دنیاست. ساختن دشوار است. از ساختن که قطع امید کردیم، ولی می‌توانیم متوقع باشیم که حداقل از آنچه داریم حفظ و نگهداری کنید؟ به‌عنوان یک شهروند ایرانی در کنار صد‌ها و هزاران و میلیون‌ها شهروند ایرانی دیگر خواستار حفظ میراث فرهنگی کشورم هستم که از تخریب آن بوی دغدغه دین به مشام‌مان نمی‌رسد که دین نیازی به زمین و پاساژ برای عرضه محصولات وارداتی بی‌کیفیت ندارد.
زمانی که گونه‌ها از بین می‌روند، اکوسیستم ضعیف‌تر می‌شود و درنهایت به حدی از آستانه می‌رسد که تاب‌آوری خود را از دست می‌دهد و بحران‌هایی که به وجود می‌آید ازجمله انواع بلایای طبیعی از عوارض این اتفاقات چرخه‌ای در اکوسیستم و فشاری است که به جمعیت‌های در حال نابودی و در حال کاهش حیات‌وحش در اکوسیستم وارد می‌شود.
یخ آب ، روش سنتی است که از آن برای تقویت باغ های کشاورزی و به عنوان آفت کش خاک استفاده می شود.
«محمد شیاع السودانی» و «رجب طیب اردوغان» درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای به ویژه اتصال ریلی بین بندر الفاو عراق و ترکیه و همچنین پرونده مرزی رایزنی کردند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: بودجه چند دوازدهم می تواند نا اطمینانی اقتصادی را افزایش دهد و می تواند اقتصاد را از بین ببرد.
اهواز- فعال محیط زیست خوزستان گفت: احداث و آبگیری سد چمشیر در رودهای خیرآباد و زهره باعث نابودی حیات وحش در این رودها و افزایش ریزگردها در کانون‌های فعال شرقی خوزستان می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر مردم کن خانه خود را 120 متر بسازند و پارکینگ خود را تامین نکنند سکونتگاه‌هشان به مشکل می‌خورد.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از انهدام دو مخفیگاه تروریستها در دیالی در پی حمله هوایی نیروی هوایی عراق خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت:کارخانه سیمان تهران هیچ کاری نمانده است که علیه مردم شهر ری انجام نداده باشد.
خریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه به «واقعیتی تکراری» تبدیل شده است. سم‌پاشی دوسالانه علف‌کش توسط اسرائیل که گفته می‌شود برای اهداف امنیتی صورت می‌گیرد به صد‌ها هکتار از محصولات زراعی آسیب وارد می‌سازد. هجوم اسرائیل با بولدوزر‌ها بر نابودی زمین‌های کشاورزی سرعت می‌بخشد.
چمن تاریخی و طبیعی سلطانیه زنجان به دلیل برداشت بی رویه منابع آب زیر زمینی و کاهش بارندگی ها در خطر نابودی قرار دارد و برای احیای دوباره چشم انتظار نتایج پژوهش های دانشگاه زنجان است.
وزیر خارجه اوکراین در توییتی نوشت: امروز تماس تلفنی از سوی حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران دریافت کردم که طی آن از ایران خواستم تا فورا ارسال تسلیحات به روسیه که از آن‌ها برای کشتن غیرنظامیان و نابود کردن زیرساخت‌های حیاتی در اوکراین استفاده می‌شود را متوقف کند.
اصفهان-مدیر محیط‌زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: معادن تراورتن جوشقان استرک با استخراج بدنه اصلی آبخوان کارستی این منطقه، سرشاخه‌های تغذیه منابع آب کاشان راازبین برده‌است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ