معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از گونه‌هایی مانند یوزپلنگ و میش مرغ تعداد کمتر از ۲۰ فرد باقی مانده و با اعتبارات بسیار محدود حفاظت سخت می‌شود و به ناچار مجبوریم از بخش خصوصی در این باره کمک بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردین هدایتی با عملکردی بی نظیر و خیره کننده قهرمانی خود در دسته سنگین وزن کشتی فرنگی جوانان جهان جشن گرفت.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
بندرعباس - رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: ماهواره‌بر سیمرغ به عنوان یک ماهواره‌بر نسل جدید در کشور مطرح است و ساخت نسل‌های بعدی آن نیز برنامه‌ریزی شده است.
شباهت روزافزون ربات ها با انسان ها می تواند باعث شود انسان ها تصور کنند که ربات ‌ها توانایی‌ های بیشتری نسبت به آنان دارند. هنگامی که ربات انتظارات انسان را برآورده نمی کند این امر می تواند باعث ناامیدی و عصبانیت شود.
سرمربی تیم والیبال جوانان با بیان اینکه موفقیت تیم بی‌سابقه بود، گفت: امیدوارم بازیکنان این تیم حفظ شود و مسئولان سرمایه‌سوزی نکنند، آن‌ها نسل طلایی والیبال ایران هستند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: قبل از میدان مختار، توسعه میادین شوریجه و سراجه اجرایی شد و توسعه مخازن قزل‌تپه در شمال و بانکول در غرب کشور نیز در دستور کار قرار گرفت.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
تیم هندبال زنان ایران در حالی راهی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شده که سرمایه گذاری روی نسل جوان امیدها برای ایستادن روی سکوی این تیم را افزایش داده است.
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: میانگین سنی تیم ملی ۲۳ سال است و نسل جوانی به بدنه والیبال بانوان اضافه شد.
مینی‌چیلر گردشی به عنوان نسل جدیدی از دستگاه‌های خنک‌کننده توسط محققان دانشکدگان فنی دانشگاه تهران طراحی و تولید شد.
رأی جوانان در انتخابات آتی ترکیه بسیار تأثیرگذار خواهد بود، چرا که تعداد زیادی از جوانان برای اولین بار رأی می‌دهند؛ امری که می‌تواند برای اردوغان مشکل آفرین باشد.
یک پژوهشگر مسائل نوجوانان درباره طرز فکر این نسل گفت: دیده شدن نیاز این نسل است؛ باید آن‌ها را درک کنیم، ببینیم و راهنمای درستی برایشان باشیم.
تفاوت داروی جدید با دارو‌های موجود این است که به جای یک گیرنده، چند گیرنده را فعال می‌کند و گویا کلید عبور از حالت تهوع و استفراغ است.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم جوانان در رقابت‌های جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا، گفت: یک تیم با استعداد به نحوی بازی کرد که هیچ دفاع فنی برای خود باقی نگذاشت.
خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی از پیشرفت نظامی اسرائیل در تولید نسل جدید و پیشرو پهپاد‌هایی خبر داده که قادر به حمل بمب و مهمات به وزن یک تن خواهند بود؛ بمب‌هایی که با استفاده از جاذبه زمین و بدون صدا و دود عمل می‌کنند و به همین علت غیرقابل ردگیری‌اند و ممکن است تا لحظه اصابت هیچ‌کس متوجه آن‌ها نشود.
نسل ششم موبایل چه زمانی می‌آید؟
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه کار دشمن، دشمنی، عداوت و شک و تردید است، گفت: نسل سلیمانی باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.
نسل Z در مقایسه با نسل‌های دیگر تصور متفاوتی از «دیگری» دارد. این نسل از کد‌های اجتماعی متفاوتی استفاده می‌کند. کد‌های اجتماعی این نسل در فضای مجازی تعریف می‌شود و عموما برای نسل‌های قبلی قابل‌فهم نیست، مثلا استفاده از ایموجی‌ها و مم‌ها (تصاویر و گفتار تکرارشونده)، مختصرنویسی، استفاده از ضمیر مخاطب دوم شخص، بلاک کردن، ریپورت کردن و ... همچنین تصور این نسل از دیگری، کسی است که با او مشارکت و همکاری دارد.
رقابتهای هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور در حالی به پایان رسید که ثمره بزرگ آن درخشش جوانان و اعلام زنگ خطر برای ملی پوشان عنوان دار کاراته ایران بود.
تربت حیدریه ـ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار تربت‌حیدریه گفت: با ایجاد فضاهای فرهنگی و معنوی، نسل نوجوان را با ارزش‌های دفاع مقدس و نیز فرهنگ استکبارستیزی باید آشنا کرد.
نسل زد یا نسل نت به افرادی تلقی می‌شود که تقریبا بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۰ متولد شده‌اند. این نسل از همان ابتدای کودکی وقتی چشمان خود را به روی دنیا گشودند، توانستند پیشرفت اینترنت و سایر ابزار‌های هوشمند دنیا را ببینند و اصلا به‌همین‌خاطر به آن‌ها نسل نت گفته می‌شود.
نسل Z یا نسل زومر‌ها به افراد متولد بین اواخر دهه ۱۹۹۰ تا اوایل دهه‌۲۰۱۰ میلادی گفته می‌شود، یعنی افرادی‌که حداقل ۱۰ سال و حداکثر ۲۵ سال دارند. در ایران مشخصا دهه هشتادی‌ها به‌صورت کامل در این نسل قرار می‌گیرد. به این افراد بومی فضای دیجیتال یا دیجیتالیست‌ها هم گفته می‌شود، چراکه تولد اغلب آن‌ها همزمان با تغییرات و پیشرفت‌های بزرگ در دنیای تکنولوژی است.
نسل یوز آسیایی که زمانی در گستره وسیعی از غرب این قاره از سوریه و عربستان تا هندوستان و ترکمنستان پراکنده بود، از ۲۰ سال پیش جز در ایران منقرض شده است. در حال حاضر زیستگاه یوزپلنگ آسیایی فقط به ایران که از ۴۸ سال پیش برنامه حفاظتی خود را برای نگهداری نسل این حیوان آغاز کرده، محدود می‌شود، به همین دلیل است که امروزه به یوز آسیایی، یوز ایرانی نیز گفته می‌شود.
یوزپلنگ ایرانی یکی از نمادهای نشان‌دهنده حیات است که تلاش زیادی برای تداوم نسل آن انجام شده ، حال این نماد ملی قرار است به نماد کالایی سرطان‌زا و کشنده تبدیل شودسیگار با نماد یوزپلنگ ایرانی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ