رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از بازرسان بهداشت با مراجعه به واحدهای صنفی، آنها را ملزم به پرداخت وجوهی می‌کنند که هیئت مقررات زدایی تاکید کرد دریافت این وجوه غیرقانونی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماموران ستاد جهانی مبارزه با دوپینگ در اردوی وزنه برداری حاضر و تست گرفتند.
ماموران خارجی مبارزه با دوپینگ در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر شدند و از ملی‌پوشان تست دوپینگ گرفتند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
رئیس پلیس راه تهران گفت: مأموران وظیفه شناس پلیس راه تهران - شمال، کیف حاوی مدارک شناسایی، ۶۶۶ دلار و ۲۰ لیر ترکیه و تعدادی کارت عابر بانک و مدارک هویتی را به صاحبش باز گرداندند.
با تلاش کارکنان گمرک امانات پستی اردبیل در حین ارزیابی کالای صادراتی به مقصد استرالیا مقدار نیم کیلو شیره تریاک از داخل کفش کتانی کشف و ضبط شد.
به‌دنبال انتشار تصاویری از درگیری ماموران اجرائیات شهرداری با سعید عبدولی کشتی‌گیر خوزستانی در فضای مجازی، موضوع با ورود و نظارت ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان پیگیری شد.
جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ماموران قلابی که در پوشش پلیس از شهروندان اقدام به سرقت می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
یورش ماموران خارجی ضد دوپینگ به وزنه‌برداری ایران
تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، ۲ مرد جوان در نقاط مختلف تهران جلوی خودرو و موتورسیکلت‌های عبوری که پلاک آن‌ها مخدوش بوده را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مامور سازمان‌های اطلاعاتی اقدام به سرقت وسیله نقلیه کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ متهم که خود را مامور سازمان‌های اطلاعاتی معرفی می‌کردند، خبر داد.
ماموران بین‌المللی مبارزه با دوپینگ از چهار وزنه‌بردار تست دوپینگ گرفتند.
برف‌روبی و کمک به مردم از اقدامات ماموران یگان ویژه در منطقه کوهرنگ درحال حاضر می‌باشد.
فرمانده زنان یگان ویژه انتظامی کشور گفت: ماموران زن یگان ویژه، آموزش‌های عمومی پلیس را مانند سایر ماموران فرا می‌گیرند مثل نحوه دستگیری متهمین و بدرقه آنها؛ ولی به صورت تخصصی‌تر در داخل یگان ویژه، آموزش‌های مهارتی و تخصصی این رسته از جمله تکنیک‌های برخورد با اغتشاشگران، کنترل تجمعات و ناآرامی‌ها را آموزش دیده‌اند.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
فیلم لحظه زیر گرفتن چند روز پیش ماموران یگان ویژه در شیراز را مشاهده می‌کنید.
مردادماه سال ۹۲ مردی در تماس با پلیس مدعی شد از خانه برادرش در منطقه اندیشه بوی تعفن به مشام می‌رسد. پس از حضور مأموران در محل، وقتی آنان با مجوز قضایی وارد خانه شدند در بررسی‌های اولیه جسد مرد میانسالی به نام محمود را که با ضربات چاقو کشته شده و زیر پتو بود، کشف کردند.
فتانه ۳۶ساله به ماموران پلیس گفت: من و دخترم تارا در خانه بودیم که شوهرم از محل کار به خانه آمد و شام خورد. او کنار سفره شام دراز کشید و خوابش برد. چند ساعت بعد وقتی متوجه شدم پتو از روی شوهرم کنار رفته بالای سر او رفتم و متوجه شدم از دهانش کف خارج شده و نفس نمی‌کشد. فهمیدم سعید جان سپرده است.
ماموران آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ مجددا به ایران سفر کرده‌اند و در اولین گام به سراغ وزنه‌برداران رفتند.
این روزها در شبکه های اجتماعی تحت امر رسانه های معاند به مخاطب القا می شود ماموران یگان ویژه اموال مردم را تخریب می کنند؛ اما واقعا ماموران یگان ویژه با اموال مردم چه می‌کنند؟
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
ماموران وارد آشپزخانه شدند و ناگهان چسبی که روی در یخچال زده شده بود؛ نظر یکی از ماموران را جلب کرد و اقدام به باز کردن در یخچال کردند که جسم پتوپیچ شده‌ای را مشاهده کردند. سر پتو را کشیدند و جسد بی جان دختربچه معصوم به نام باران از داخل یخچال روی زمین غلتید.
یک مامور یگان ویژه در حال تلاش برای جمع‌آوری خرده شیشه‌ها از داخل خیابان سعدی است تا راه خودروها باز شود.
ماموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (ایران نادو) با حضور در اردوی تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند از ۱۱ ورزشکار نمونه دوپینگ گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ