برف‌روبی و کمک به مردم از اقدامات ماموران یگان ویژه در منطقه کوهرنگ درحال حاضر می‌باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاکانی با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری تلاش‌ها برای مدیریت برف، افزود: مهم‌ترین ویژگی اقدامات اخیر در حوزه برف‌روبی، «همکاری بین‌بخشی» بود. همین می‌تواند پایه‌ای برای سایر امور نیز باشد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه هیچ انسداد ناشی از عدم برف‌روبی را شاهد نبودیم، گفت: ترافیک‌های فعلی، کاملاً عادی است و تردد روان در جریان است.
نظری تصریح کرد: هواشناسی استان پیش‌بینی کرده است که بارش برف تا ساعت ۲ بامداد روز دوشنبه ۲۴ بهمن در سطح شهر تهران ادامه خواهد داشت و ما نیز تا زمانی که برف از آسمان ببارد، برای برف‌روبی در خیابان‌های شهر حاضر خواهیم بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
کارنامه شهرداری زاکانی در برف‌روبی، که به گفته یک عضو شورای شهر انقلابی «مایه شرمساری» شده، امروز در معرض قضاوت مردم تهران قرار دارد.
مدیرکل بحران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تاکید بر عدم انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط آب و هوایی، گفت: ۱۱۵۰ پایگاه راهداری در سراسر کشور، ۹۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات و ۱۲۰۰ نفر از همکاران راهدار در حال برف‌روبی سطح جاده‌ها هستند.
بهمن ابهامات پنج‌شنبه برفی تهران را این پرسش‌ها تشکیل می‌دهد: «آیا قرارداد سالانه یا دوره‌ای پیمانکاران مخصوص برف‌روبی و یخ‌زدایی از معابر شمالی شهر به اتمام رسیده بود یا امضا‌ نشده بود؟»، «آیا حجم شن و ماسه و نمک دپویی در انبارهای شهرداری کفایت لازم برای عملیات برف‌روبی پنج‌شنبه تهران را نداد؟» و ...
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: ما در صورت مشاهده کم‌کاری و کوتاهی در برف‌روبی روز گذشته برخورد لازم را انجام می‌دهیم.
مشاهدات عینی حاکی است که در برخی مناطق شمال تهران، ماشین‌های برف‌روب و شن‌پاش از ساعت ۸ صبح امروز شروع به کار کردند در حالیکه بارش برف از نیمه‌های شب آغاز شده بود.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص برف روبی گفت: برف سنگینی بارید اما تلاش کردیم معابر را بازگشایی کنیم و در حال حاضر هم برف‌روبی در معابر فرعی ادامه دارد.
در اسکاندیناوی، در شهر‌هایی مانند اسلو پایتخت نروژ و هلسینکی پایتخت فنلاند، دولتمردان از نصب المنت‌های الکتریکی در پیاده‌رو‌ها برای برف‌روبی معابر و سطح شهر کمک گرفته‌اند. مقامات این کشور‌ها معتقدند گرم‌کردن پیاده‌رو‌ها ارزان‌تر از پاک‌کردن سطوح از برف و یخ است.
مدیر کل خدمات شهری با اشاره به تعبیه حدود ۱۷۰ سایت برف‌روبی و سه هزار و 182 مخزن شن و نمک در سطح شهر، گفت: در حال حاضر هیچ محور مسدود شده‌ای در تهران وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش صددرصدی تمامی ماشین‌آلات سازمان پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در حال کار هستند اما شهرداری نیز در خصوص برخی از عدم رسیدگی‌های به موقع در حوزه برف‌روبی مأموران را توبیخ کرده است.
معاون امور مناطق سازمان بازرسی شهرداری تهران از برکناری تعدادی از مدیران شهرداری تهران به‌دلیل سهل‌انگاری در برف‌روبی ۱۵ دی ماه جاری خبر داد.
عملیات برف‌روبی زمین چمن ورزشگاه بنیان‌دیزل جهت برگزاری احتمالی دیدار تراکتور-استقلال در روز جمعه آغاز شده است.
تصاویری از برخورد برف‌روبی قطار شهری درانتاریو کانادا را مشاهده می‌کنید.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام ۹۵ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی به مناطق شمالی پایتخت خبر داد.
شرکت سواپ رباتیکس از تولید ربات برقی خورشیدی خبر داده که کوتاه کردن چمن و برف‌روبی در پیاده روها را تسهیل می‌کند.
شرکت سواپ رباتیکس از تولید ربات برقی خورشیدی خبر داده که کوتاه کردن چمن و برف‌روبی در پیاده روها را تسهیل می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ