جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این زن در محل دیگری به قتل رسیده و پس از جنایت به محل موردنظر منتقل شده است. همچنین ۲ دست، ۲ پا و سر مقتوله در این بسته قرار داشت.
پس از کشف اجساد مرد و زن ۳۰ ساله، دختر ۱۱ ساله و پسر سه ساله تحقیقات پلیس آغاز شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
تیم جنایی در محل حادثه با جسد مثله شده زن حدوداً ۲۵ ساله‌ای داخل چندین پلاستیک زباله مواجه شدند که قربانی یک جنایت شده بود؛ گزارش پزشک صحنه نیز حکایت از آن داشت از زمان قتل زن جوان ۴ تا ۵ ساعت گذشته است.
عباس نوروزی دادستان لواسانات گفت: عصر روز سه شنبه ۲۹ فروردین زمانی که مأموران صندوق عقب خودروی پراید را باز کردند با جسد زنی ۳۳ ساله مواجه شدند و عقدنامه او در خودرو کشف شد.
دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری/ راز جسد سوخته در بیابان‌های دماوند کشف شد/ بازگشت به خط قصاص بعد از بی‌گناهی در جنایت خونین/ قتل آتشین پسرک در هلهله عروسی روستا/ جولان مسلحانه ۲ مرد در نقش مأمور اطلاعاتی/ اعتراف به قتل همسر در جنوب تهران/ دخترک ۳ ساله در دام مرگبار زن
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شدند و در بازرسی داخل خانه، جسد خانم ۴۰ ساله را در داخل اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، کشف کردند.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با اشاره به کشف جسد یک زن در تهران گفت: نام خانمی که روز گذشته فوت شده است دنیا است و علت فوت وی در پزشکی قانونی در حال بررسی است.
مأموران که به زن جوان مشکوک بودند، وی را زیرنظر گرفتند و معلوم شد که او از مدتی قبل با مردی ارتباط تلفنی داشته است.
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قتل زن فروشنده به خاطر ۶ حلقه النگو/ کشف جسد مرد تنها در خانه/ جنایت پنهان در محله سلیمانیه تهران/ اسیدپاشی به همسر سابق/ نقشه هولناک خواهر و برادر برای قتل خواهر کوچک‌تر/ پایان مرگبار دفاع از برادر/ راز دستبرد ۵۰۰ هزار دلاری!/ از کشف سلاح غول پیکر تا دستگیری ۹۰۹ سارق تبهکار
ساعت ۱۱ صبح ۳۰ شهریور، مرد ضایعات جمع کنی، وقتی به سراغ یک گونی که در کنار سطل زباله افتاده بود رفت، با جسد مردی داخل آن مواجه شد. کشف جسد از سوی مأموران کلانتری به بازپرس محمد جواد شفیعی و تیم جنایی اعلام شد و دقایقی بعد تیم جنایی راهی خیابان زمزم تهران شدند. آن‌ها داخل گونی با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که داخل چندین کیسه نایلونی پیچیده شده و بعد از آن داخل گونی قرار داده شده بود.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!/ پسر رودسری با داس خون به پا کرد/ ۲ برادر در آتش سوخت قاچاق سوختند/ سرقت دوچرخه با پابند الکترونیکی/ مادرکشی هولناک و قتل عام خانوادگی در شمال کشور/ سارقی که رتبه سوم کنکور بود/ خودرو دزدی با طنازی شیطانی!/ محاکمه آخرین عضو یک گروه داعشی در ایران
کشف جسد مثله شده زن جوان در گاری زباله!
قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال/ کشف جسد در دریاچه سد شیان/ سوء ظن خیانت در سومین ازدواج!/ کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال/ بازار وکیل شیراز طعمه حریق شد/ زن اسیدپاش: پول پرداخت دیه را ندارم/ راز جنایت با متادون!/ پایان شوم یافتن گنج در خانه قدیمی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ادعای کشف جسد در پرواز تهران ــ فرانکفورت/ مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده/ ماجرای پرواز تبهکار مخوف!/ مجازات قصاص برای زن کارتن‌خواب / قاچاق سوخت زیر بطری های آب معدنی/ قاتل پسر پولدار به قصاص محکوم شد/ باند گوشی قاپ های خشن متلاشی شد/ کودک ربایی برای جبران ضرر ۱۴ میلیاردی در بازار رمز ارز
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
شامگاه سه‌شنبه ۲۱ تیر امسال مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در تماس با محمد وهابی بازپرس کشیک ویژه قتل از کشف پیکر خونین مردی جوان در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. تیم جنایی راهی محل شده و جسد مرد ۴۲ ساله را در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند.
صبح ۱۹ شهریور امسال، گزارش کشف جسد مرد میانسالی مقابل جایگاه سوخت، در اطراف تهران به پلیس اعلام شد. به‌دنبال این گزارش، بازپرس محمد تقی شعبانی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شده و با جسد مرد میانسال که با شلیک دو گلوله به قتل رسیده بود، پشت فرمان خودرو مواجه شدند.
به‌دنبال کاهش سطح آب در تالاب بین‌المللی چغاخور و نمایان شدن خودروی ۲۰۶، با حضور و تلاش عوامل پلیس و امدادگران جمعیت هلال‌احمر، خودرو به همراه سرنشین غرق‌شده از آب بیرون کشیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ