اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های دکتر سیدحسن قدسی پور رئیس سابق دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر که قرار است از روز پنجشنبه آغاز شود به دلیل تاکید فیفا برای حضور بانوان و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد با ابهام مواجه شده و ممکن است به تعویق بیفتد.
کشوری‌فرد سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مدیران لیگ برتری به آنها اعلام کرده تیمهایی که مدارک مدنظر را به آن نهاد تقدیم نکرده‌اند فقط 11+3 بازیکنشان برای هفته اول ثبت می‌شود.
سرپرست باشگاه استقلال در نامه ای به باشگاه الشباب امارات خواستار به خدمت گرفتن مهدی قایدی شده است.
گزینه ای که از او به عنوان سرپرست یا مدیرعامل بعدی استقلال نام برده می شود، حاضر به گفتگو در مورد جلسه اش با اعضای هیات مدیره نشد.
وزارت ورزش و جوانان با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به استعفای حجت کریمی واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال قصد دارد یکی از پیشکسوتان مطرح را به عنوان سرپرست این تیم در لیگ بیست و سوم انتخاب کند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی اسامی تیم های شرکت کننده در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر می کند که به طور حتم نام استقلال در میان آنها نخواهد بود.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به ریاست فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواهان استیفای حقوق باشگاه‌های ورزشی از محل پخش تلویزیونی شده است.
سرپرست باشگاه استقلال گفت: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا وام ۲.۵میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود.
مجلس: استقلال نامه ای برای طلب استراماچونی به ما نزد
یک منبع آگاه از سفارت افغانستان در تهران به خبرگزاری آوا گفته بود که بحث تعیین سرپرست جدید این سفارت، موضوعی است که در کابل مطرح شده و نامه‌ای در این زمینه به سفارت افغانستان در تهران ارسال شده که مورد پذیرش دیپلمات‌ها و کارمندان این سفارت قرار نگرفته است.
وزیر ارتباطات امروز در واکنش به نامه‌ای که از سوی دفتر ریاست جمهوری مبنی‌ بر «لزوم بازگرداندن اینترنت به شرایط عادی و فراهم کردن دسترسی مردم به اینترنت آزاد» منتشر شده، گفت که این نامه قبل از اینکه به ما برسد، در رسانه‌ها منتشر شده است
سرپرست پیشین فدراسیون ژیمناستیک گفت: من هیچ نامه‌ای به طور مستقیم به فدراسیون جهانی ارسال نکردم و هر نامه‌ای که بوده با تایید کمیته المپیک و رئیس سابق آن بود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: به جرات می توانم ادعا کنم ویرانه ای را تحویل گرفتیم که از کمترین امکانات برخوردار است.
توییتر به فکر فروش نامهای کاربری جذاب افتاد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ارسال نامه ای به سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی ۵ رشته زیر مجموعه این فدراسیون را ابلاغ کرد.
امروز برخی از رسانه‌ها خبری منتشر کردند که محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده است.
محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس جمهور استعفای خود را از معرفی به مجلس و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.
سرپرست سابق فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب من اسکوچیچ است و بجز او پای هیچ نامه‌ای را امضا نخواهم کرد.
اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با ورود به موضوع سهمیه لیگ یک این استان، خواستار ادامه فعالیت استقلال خوزستان شد.
سخنگوی دولت اعلام کرد با پذیرش استعفای حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت کار شده است. بهادری جهرمی همچنین توضیحاتی درباره مالیات‌های مربوط به اصناف و موضوع دهک‌بندی‌ها در پرداخت یارانه ارائه کرد و گفت که دولت هیچ‌ برنامه‌ای برای گرانی بنزین ندارد.
حجت عبدالملکی، وزیر کار با ارائه نامه‌ای به رئیس‌جمهور رسماً استعفای خود را اعلام کرد و زاهدی وفا سرپرست شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ