مهدی تاج برای ادامه حضور در پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت نام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون فوتبال در شروع مراسم قرعه کشی لیگ برتر امیدواری کرد فصل جدید لیگ برتر پویایی داشته باشد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری نسبت به تیم نوجوانان گفت: فلسفه کمیته جوانان شناساندن استعدادها به فوتبال کشور است.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به صراحت تلاش این کشور برای جذب لیونل مسی را تایید کرد و گفت امیدوار است ستاره بزرگ آرژانتینی تصمیمی مشابه کریستیانو رونالدو گرفته و در لیگ عربستان حضور یابد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت امیدوارم بتوانیم شرایط حضور بانوان در دیدارهای لیگ برتر را هم فراهم کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد که بازی‌های تیم فوتبال زیر 20 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا از تلویزیون پخش زنده بشود.
سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به انتخاب سرمربی تیم ملی ایران نزدیک شدیم و امیدوارم تا حدود بیستم اسفند سرمربی را انتخاب کنیم. با این حال قول می‌دهیم که قبل از شروع اردوی تیم ملی به این نتیجه برسیم.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد با عملکرد خوب تیم جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، نسل خوبی در آینده تحویل فوتبال ایران شود.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بعد از پیروزی مقابل انگلیس و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی گفت امیدوار است دیدیه دشان به کارش در این تیم ادامه دهد ولی تصمیم نهایی با او است.
رئیس فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که روند مثبت فنی تیم ملی در ادامه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تداوم یابد.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ملی‌پوشان ایران در دیدار با انگلیس آرزوی موفقیت کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نتیجه بگیرد.
در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گروهی که تیم ملی در جام جهانی دارد گفت: نمی شود در مورد نتایج تیم ملی قول داد چون فوتبال قابل پیش بینی نیست.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بدهی استقلال به سازمان لیگ و احتمال طرح شکایت از این باشگاه توضیخ داد.
رییس فدراسیون فوتبال با حضور در در دوره دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر بانوان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم فوتبال ایران از فناوری کمک داور ویدئویی سود برده شود.
نایب رئیس فدراسیون فوتسال اندونزی امیدوار است تیم ملی این کشور با سرمربی ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسد.
نایب رئیس فدراسیون فوتسال اندونزی امیدوار است تیم ملی این کشور با سرمربی ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسد.
رئیس فدراسیون فوتبال با یادآوری اینکه بهترین عملکرد تیم ملی در ادوار مختلف جام جهانی مربوط به مسابقات ۲۰۱۸ روسیه است، گفت: امیدوارم عملکردمان در قطر به مراتب بهتر باشد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون با حضور اعضای جدید و همینطور رئیس جدید توضیحات مفصلی درباره محتوای این جلسه ارائه کرد.
نایب رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با بیان اینکه امیدوار است رئیس جدید این فدراسیون ادامه دهنده را علی کفاشیان باشد، گفت: پولی که فیفا برای فوتبال بانوان اختصاص داد خرج برنامه‌های کی‌روش شد.
سرپرست فدراسيون فوتبال در گفت و گو با "ورزش سه" ابراز امیدواری کرد در فدراسیون آینده از چهره های شاخص و مفاخر فوتبال به بهترین شکل استفاده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ