رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امور مالیاتی برای مشخص شدن هویت ایجنتی که در مدت اخیر ۱۲۷ میلیارد سود کرده به مهدی تاج نامه نوشت.
مهدی تاج از ارسال نامه ای به رئیس مجلس برای پیگیری وضعیت حق پخش تلویزیونی خبر داد.
سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به مهدی تاج خواستار تعیین تکلیف ورود زنان به ورزشگاه شد.
مهدی تاج می‌گوید تفاهم نامه با عراق در جهت پیشرفت چند رشته‌ مختلف ورزشی دو کشور امضا شده است.
رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به مدیران عامل ۱۶ باشگاه لیگ برتری ضمن معرفی شرکت خارجی VAR و نماینده این شرکت در ایران، از باشگاه‌ها خواسته است نسبت به تامین اعتبار این تکنولوژی اقدام کنند!
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه ای، از مهدی تاج تشکر کرد.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه‌ای خطاب به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، نسبت به رفتار برخی از تماشاگران خانم در استادیوم‌ها ابراز نگرانی کرد و خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسیون اخلاق با ارسال نامه ای برای مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال نسبت به رفتار برخی ازتماشاگران خانم در استادیوم ها ابراز نگرانی کردو خواستار مدیریت بهتر در این زمینه شد.
کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره هنجارشکنی و رفتار‌های مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرده است.
پرونده فولاد مبارکه و نماینده ای که گفته رد پای تاج درفساد ۹۱ هزار میلیاردی دیده می شود. این در حالی است که من با نامه وزیر اعاده کار شدم که حقوقم از فولاد قطع شد که این حقوق سه سال ۹۰۰ میلیون شد.
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
بر اساس اعلام قوه قضائیه، دادستانی تهران در نامه‌ای به وزارت ورزش قطاری از اتهامات مهدی تاج را اعلام کرد.
بر اساس اعلام قوه قضائیه، دادستانی تهران در نامه‌ای به وزارت ورزش قطاری از اتهامات مهدی تاج را اعلام کرد.
دوازده ساعت پس از انتشار نامه سرگشاده مهدی تاج به رئیس صدا و سیما موج تازه‌ای از حملات علیه او آغاز شد.
نامه سرگشاده و گلایه‌آمیز به رییس صداوسیما اولین حرکت مهدی تاج در سمت رییس جدید فدراسیون فوتبال است.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال درنامه‌ای سرگشاده به رییس صدا وسیما در خصوص روند برگزاری انتخابات و برنامه‌های تولیدی به نکاتی اشاره کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس و چند عضو هیات رئیسه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد. مهدی تاج جنجالی ترین نامزد این انتخابات در محل مجمع حاضر شد.
با نامه دادستانی؛ مهدی تاج مجرم شناخته شد+سند
ارسال نامه مرتبط با صلاحیت قضایی و عدم سوء پیشینه نامزدها به فدراسیون فوتبال درباره تایید صلاحیت تنها دو نفر از نامزدهای حوزه ریاست، شرایط را برای انتخابات هشتم شهریورماه تغییر خواهد داد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.
درحالی که در فروردین ماه رشد نقدینگی منفی بوده، به نظر می‌رسد سیاستهای پولی برای کنترل کوتاه مدت تورم نباید منجر به کاهش سرمایه در گردش بخش تولید شود.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای میرمعصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه موافقت کرد.
در پی نامزدی مهدی تاج در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و تایید صلاحیت وی از سوی کمیته بدوی ، وزارت ورزش دست بکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ