کارشناس مسائل روسیه و اوراسیا گفت: مانند سایر کشورها ایران هم این حق را دارد که به هر کشوری که لازم بداند سلاح بفروشد و کسی نمی‌تواند تهران را برای این موضوع محکوم کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالملکی در خصوص پاسخ مقامات عالی کشور برای عدم دستیابی به این هدف گفت: در این دوره ۲۰ ساله دولت‌ها و مقامات زیادی جابجا شده‌اند و تمامی آن‌ها دلیل عدم دستیابی به این هدف را نوسانات قیمت نفت، تحریم‌های آمریکا و اروپا، خشکسالی و بحران‎‌های آب و هوایی دانسته‌اند. باید گفت که ما به اقتصاد اول منطقه تبدیل نشدیم، چون اقتصاد ایران مقاومتی نبوده است. اقتصادی که از اهدافش کوتاه می‌آید یعنی یک اقتصاد غیرمقاومتی است.
درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان همچنان ادامه دارد و ارتش سودان، نیروهای پشتیبانی سریع را به بمباران بیمارستانی در غرب خارطوم متهم کرده است.
وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه انبارهای مهمات ارتش اوکراین که حاوی مهمات ارسالی غرب بود را با سلاح های دقیق هدف قرار داد.
رضا عنایتی قبل از تورنمنت غرب آسیا در کشور عراق شرایط تمرینی سختی را برای بازیکنان در نظر گرفته است.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که غرب با ارسال سلاح به اوکراین، این کشور را به ادامه جنگ ترغیب می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای واهی رئیس جمهور اوکراین علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف جلب هر چه بیشتر کمک‌های تسلیحاتی و مالی کشورهای غربی صورت می‌گیرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که غرب باید با احترام با اعضای جامعه بین‌المللی رفتار کند.
صدر اعظم آلمان در اظهاراتی هدف غرب از توافق مینسک را نه صلح بلکه زمان خریدن برای تقویت آمادگی اوکراین اعلام کرد.
تاثیر مثبت حمایت چین از ایران که در محاصره غرب قرار گرفته امری آشکار است. با این وجود، باید توجه داشت که اساسا ممکن است مشکلات کنونی ایران با تعمیق روابط با چین و روسیه حل نشود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد هر چند این کشور هدف تحریم های گسترده غرب قرار گرفته است، اما صادرات نفت آن روند افزایشی داشته است.
شهردار منطقه ۹ تهران از لایروبی دریاچه ۱۳ هزار و ۱۰۰ متر مربعی بوستان المهدی (عج) بعد از سه سال، با هدف پاکیزه سازی این جاذبه گردشگری غرب پایتخت خبر داد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید که کمک غرب به اوکراین، یک برنامه پولشویی عملیاتی و کاربردی است.
نظامیان صهیونیستی در جریان یورش شبانه خود به روستای کفر دان در غرب جنین، هدف عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی قرار گرفتند.
منابع سوری اعلام کردند که نیروهای ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آنها حومه استان الحسکه واقع در شمال غرب سوریه را هدف حملات توپخانه ای قرار دادند.
به تازگی کره شمالی موشک بالستیک قاره پیمای هاوسونگ را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد که به گفته مقامات ژاپنی، این موشک در حدود ۲۰۰ کیلومتری غرب جزیره اوشیما هوکایدو در منطقه انحصاری اقتصادی ژاپن سقوط کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه قطعنامه ضد روسی سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت به اوکراین را هدف انتقاد قرار داد.
یک مقام ارشد وزارت خارجه روسیه اعلام کرد در صورتیکه کشورهای غربی از ماهواره های تجاری برای مداخله در جنگ اوکراین بهره بگیرند، مسکو حق قانونی خود برای هدف قرار دادن آنها را محفوظ می داند.
مقامات اوکراین امروز اعلام کردند که روسیه، کی‌ یف و غرب اوکراین را با چندین فروند موشک «کینژال» هدف قرار داده است.
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که غرب آماده است تا هر کشوری را هدف گرفته، بحران ایجاد کرده و به کودتا و قتل عام تشویق کند.
شکست‌های نظامی اخیر روسیه در اوکراین باعث شده تا شی در رابطه با پوتین دست برتر را پیدا کند زیرا پوتین می‌تواند از همتای چینی خود برای کمک به مقابله با تحریم‌ها کمک اقتصادی بیش‌تری بخواهد اما این تاثیری بر همکاری کلی بین دو کشور نخواهد داشت. دو کشور کماکان به منافع استراتژیک خود در مقابله با غرب ادامه خواهند داد.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد که هدف غرب از تحریم ها و تلاش برای ضربه زدن به اقتصاد این کشور، بی ثبات کردن روسیه است.
مسکو تقریباً هر روز اعلام می کند که محموله ها و مقادیری از تسلیحات متعلق به اوکراین که غرب در اختیار کی یف قرار داده، را هدف قرار داده است.
برخی منابع عبری زبان حمله صهیونیست‌ها به مناطقی از غرب سوریه را تائید کرده اند.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» لحظاتی پیش، قبل از شروع سخنرانی خود در شهر «شاتاکووا» در غرب ایالت نیویورک، مورد حمله قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ