شکست‌های نظامی اخیر روسیه در اوکراین باعث شده تا شی در رابطه با پوتین دست برتر را پیدا کند زیرا پوتین می‌تواند از همتای چینی خود برای کمک به مقابله با تحریم‌ها کمک اقتصادی بیش‌تری بخواهد اما این تاثیری بر همکاری کلی بین دو کشور نخواهد داشت. دو کشور کماکان به منافع استراتژیک خود در مقابله با غرب ادامه خواهند داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی صنعت نفت آبادان هدفی جز کسب پیروزی تیمش در دربی خوزستان را از بازیکنان خود نمی خواهد.
علت شیفت آمریکا به سیاست بازدارندگی به‌جای رویارویی، شبکه بازدارندگی منطقه‌ای و نفوذ منطقه‌ای ایران است؛ این اهرم‌های ایران باعث شده است که آمریکا همچون مورد چین و روسیه سیاست بازدارندگی را در منطقه دنبال کند چراکه سایر گزینه‌ها هزینه‌های قابل توجهی را متوجه این کشور خواهد کرد؛ با این حال ضروری است ایران با درک دقیق این استراتژی، برنامه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک خود را به‌روزرسانی کند.
فوتبال عربستان در حال طی کردن مسیری است که پیش از این هم در چند کشور دیگر طی شده اما هیچ لیگی با چنین قدرتی پیش نرفته است.
هواداران عربستانی منتظر عقد یک قرارداد تاریخی و حضور لیونل مسی در پیراهن الهلال در فصل جدید هستند.
در دقایق پایانی نیمه اول، فیلمبردار صدا و سیما مورد هدف پرتاب سنگ هواداران قرار گرفت.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران با تاکید بر اینکه هدفی جز کسب مدال طلا در مسابقات جهانی صربستان ندارد، گفت: کسب طلای جهان با شکست لوپز لذت بیشتری دارد.
وزیر کشور، گفت: اولویت و هدفی مهم‌تر و اساسی‌تر از برگزاری انتخابات و میزان مشارکت مردم در آن وجود ندارد.
سخنگوی جنبش نجباء عراق با انتشار توییتی اعلام کرد که نظامیان اشغالگر اهدافی مشروع در عراق و منطقه هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه تساوی در دربی به درد استقلال و پرسپولیس نمی‌خورد، گفت: استقلال تیم قابل احترامی است ولی ما هدفی جز پیروزی نداریم.
سفر امانوئل مکرون به چین در روز‌های آینده با هدف گفتگو با شی جین پینگ رییس جمهوری این کشور درباره موضع پکن در رابطه با جنگ اوکراین و منصرف کردن او از ایجاد روابط نزدیک‌تر با مسکو، برای غربی‌ها چندان امیدوارکننده به نظر نمی‌رسد.
خیلی‌ها معتقدند، شکیرا هدفش این بود که دوباره نام کلارا چیا را بر سر زبان‌ها بیاندازد و باعث شود که همه در موردش صحبت کنند.
شی جین پینگ، رئیس جمهور چین با انتشار مقاله ای نوشت که سفرش به روسیه با هدف تقویت دوستی و صلح بین دو کشور است.
شرکت Open AI‌توسعه‌دهنده ‌Chat GPT، در وب‌سایت خود اعلام کرد هدفش ایجاد نوعی هوش مصنوعی است که برای بشر سودمند است و سعی در ساخت نوع ایمن و مفید از این فناوری است.
بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس و هم چنین هیاهوی سفر شی به عربستان سعودی، لزوماً تغییر در سیاست چین را نشان نمی‌دهد. آن سفر در شدیدترین حالت خود راهی برای مشارکت بوده با هدف ایجاد توازنه مثبت، تا روابط دوجانبه‌ای را به نفع چین ایجاد کند.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
سفر "شی جین پینگ" که شامل سه نشست منطقه‌ای خواهد بود با هدف تعمیق روابط با کشور‌های خلیج فارس می‌باشد که بسیار فراتر از نفت رشد کرده است.
برخی دیگر از معترضان هم«شی» را هدف قرار دادند؛ رخدادی نادر که احتمالا رهبران حزب کمونیست را نگران کرده و برخورد خشن ماموران پلیس را به دنبال داشت. با این همه معترضان فریاد می زدند، شی جین پینگ استعفا بده.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین که با لباس نظامی از مرکز فرماندهی عملیات مشترک در کمیته مرکزی نظامی حزب کمونیست بازدید می‌کرد خواستار تقویت توانمندی ارتش و آمادگی برای مبارزه شد. شی جین پینگ که با لباس نظامی از مرکز بازدید می‌کرد خواستار آن شد تا ارتش توانمندی خود را بر تحقق این هدف متمرکز کند و در پی پویایی در ماموریت‌های عصر جدید باشد.
این نوع شناورها که هنوز مشخص نیست با چه هدفی به خطوط کشتیرانی اعزام می‌شوند، به‌دلیل احتمال قطع ارتباطات ناوبری، می‌توانند منشاء بروز حوادث دریایی غیر قابل پیش‌بینی بشوند.
دروازه بان هوادار معتقد است که اشتباهات داوری در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان مانع از پیروزی این تیم شده است.
شی در نگرانی‌اش برای چین اشتباه نمی‌کند. واقعیت آن است که چین دیگری وجود دارد که با افزایش مشکلات در داخل و افزایش دشمنی‌ها در خارج از کشور دست و پنجه نرم می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ