کربوهیدرات‌ها بخشی از یک رژیم غذایی سالم هستند، اما پزشکان اغلب توصیه می‌کنند مصرف شکر بسیار تصفیه شده را محدود کنید. از این رو، محققان علاقه‌مند به حفظ شیرینی محصولات و در عین حال کاهش مصرف کلی قند بوده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشمندان دریافته‌اند افرادی که دارو‌های تجویزی برای رفلاکس اسید معده را طی چندین سال مصرف می‌کنند، ممکن است بیشتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار گیرند.
آزادسازی منابع ارزی همراه با افزایش تبادلات ارزی ایران با کشورهای مختلف شرق و غرب دنیا می‌تواند ثبات را به اقتصاد ایران بازگرداند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
هرچه بیشتر درباره اهمیت سلامت روده مطالعه و تحقیق می‌کنیم از تاثیر آن بر سایر اندام‌ها و بافت‌های بدن بیشتر آگاه می‌شویم.
محققان دانشگاه ورونا ایتالیا دریافتند که ترکیبات موجود در قهوه اسپرسو می‌تواند به مهار پروتئین کلیدی مؤثر در ابتلاء به آلزایمر کمک کند.
ابهامی که در‌این‌بین وجود دارد، این است که اگر حمید سجادی کسالت جسمانی داشت، چطور این خبر را بار‌ها تکذیب کرد و حتی وزارتخانه مطبوع او افرادی که چنین اخباری را منتشر کرده، تهدید به شکایت کرد. بدیهی است که حمید سجادی و افراد نزدیکش در وزارت ورزش بیش از بقیه از وضعیت جسمانی او باخبر بوده‌اند و بعید است او به دلیل وضعیت جسمانی‌اش مجبور شده باشد استعفا دهد.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
سرمربی تیم ملی واترپلو تاکید دارد که اردوی مشترک با تیم دوم صربستان بیش از هر مسئله‌ای باعث شد تا نگاهش به نقطه ضعف‌ها، بزرگ‌تر و شفاف‌تر شود.
مواد قندی، باکتری‌های بد را جذب می‌کند و pH دهان را کاهش می‌دهد. شیرینی‌جات مانند آهنربا برای باکتری‌های بد هستند. خوردن غذا‌های شیرین یا نشاسته‌ای باعث می‌شود تا باکتری‌های پوسیدگی‌زا (حفره زا) داخل دهان شما از این قند‌ها تغذیه کنند و از آن‌ها برای رشد و تکثیر استفاده نمایند. این باکتری‌ها می‌توانند باعث پوسیدگی دندان و بیماری پریودنتال شوند. میوه‌ها و سبزیجات تازه، آجیل، پنیر، گوشت، ماهی و غلات کامل گزینه‌های بهتری هستند.
بر اساس داده‌های سازمان ملل، کشاورزی یکی از عوامل اصلی تخریب جنگل‌ها و از بین رفتن تنوع زیستی است و سه چهارم زمین‌های عاری از یخ را برای استفاده انسان در اختیار دارد. علاوه بر این، سیستم غذایی ما مسئول ۷۰ درصد مصرف آب شیرین جهان و ۷۸ درصد آلودگی آن است.
عراقچی تصریح کرد: «سیاست همسایگی دولت درست است، از قبل هم بوده است، در اینکه ایران به لحاظ راهبردی باید در محیط پیرامونی خودش از ایجاد تنش جلوگیری کند و روابط مسالمت‌آمیز مثبت با همسایگانش داشته باشد، کسی تردید ندارد. خوشحالم روابط ایران و عربستان که یکی از دو قدرت بزرگ منطقه است را شاهدیم. ما از این قضیه عبور کردیم. تنش میان دو کشور به نفع دو کشور و صلح منطقه نیست. سیاست منطقه‌ای و همسایگی به خوبی پیش می‌رود، اما دشمنان و آفاتی دارد که باید مراقبت کرد.»
تاثیر لبنیات بر گرمایش جهانی
در حالی از قرارداد یک ساله با شهاب زاهدی، بازیکن جدید پرسپولیس، سخن گفته می‌شود که طبق بند ۷ فیفا، عقد قرارداد برای بیش از این مدت امکان‌پذیر نبود و هر اقدامی غیر از این تخلف از مقررات بین‌المللی به حساب می‌آمد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال مهار تورم مصوبه مجلس مبنی بر کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی و همچنین معافیت دارو از پرداخت این مالیات اهمیت زیادی دارد.
شاخص کل بورس امروز با ریزش هیجانی دیگری مواجه شده که باعث کلافگی سهامداران شده است.
سرانه مصرف جهانی شکر ۲۴.۵ کیلوگرم در سال است. عوامل متعددی قیمت شکر را تحت تاثیر قرار می‌دهند با تغییر قیمت شکر، شرکت‌های بورسی فعال در گروه قند و شکر تحت تاثیر قرار می‌گیرند.
رژیم غذایی اتکینز (عاری از قند، شکر، غلات و برنج و حبوبات و میوه‌های پرکربوهیدرات) بر زندگی جنسی سوسک‌های آلمانی نیز تاثیر گذاشته است. سوسک‌های نر تا پیش از جهش رخ داده و مقاومت ایجاد شده در برابر شکر یک هدیه عروسی چرب و شیرین را از غده‌ای در پشت خود بیرون می‌آوردند تا جفت‌های احتمالی را وسوسه کنند.
کمتر کسی از ما هست که، داوطلبانه، در جست‌وجوی زندگی خوب از تعلقاتش دل بکند، اما زیاد پیش می‌آید که دنبال تجربه‌های منفیِ خفیف‌تری برویم، هم تاحدی به‌خاطر تأثیر متحول‌کننده‌شان و هم تاحدی به این خاطر که شاید فقط بخواهیم بعد‌ها هم آن تجربه‌ها را داشته باشیم. می‌خواهیم آن‌ها را در حافظه ذخیره کنیم تا در آینده مصرفشان کنیم. سنکا، فیلسوف رواقی رومی، می‌گوید «چیز‌هایی که زمانی تحملشان دشوار بوده به‌خاطرآوردنشان شیرین است». چنین تجربه‌هایی بخشی از همان چیزی هستند که ما اسمش را زندگی معنادار می‌گذاریم.
شیرین هانتر استاد دانشگاه جرج‌تاون گفت: آژانس به‌صورت کامل آزادی عمل ندارد و تا حد زیادی تحت تاثیر فشار‌های اعضای کلیدی است. مسئله این است که آیا این کشور‌ها می‌خواهند مشکلات ایران با آژانس تمام شود؟ البته در داخل ایران هم بسیاری نسبت به عملکرد آژانس مطمئن نیستند و ممکن است موانعی در مسیر اجرای توافقات حاصل‌شده، ایجاد کنند.
این جواهرات معروف ماژلانی، درخشان‌ترین اجرام آسمان نیمکره جنوبی هستند. ابرهای ماژلانی تحت تاثیر گرانش بسیار قوی راه شیری، به دور این کهکشان می‌چرخند.
طبق مطالعات موجود؛ شما نباید در طول روز بیش از ۳۶ گرم قند یا شیرینی مصرف کنید؛ در صورتی که در کشور بزرگی مثل ایران افراد جوان در طول روز؛ حدودِ ۷۷ گرم قند استفاده می‌کنند که این قند بر روی پیری زودرس تاثیر گذار است و در یک جمله، زیبایی و جوانی چهره شما را نابود میکند.
صالح حردانی، مدافع راست ملی پوش استقلال تاثیر قابل توجهی در پیروزی امروز این تیم در سیرجان داشت.
خوردن غذا‌های فرآوری شده به مغز شما آسیب می‌رساند. حتی «۲ شیرینی کوکی» می‌تواند بر سلامتی تاثیر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ